Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00378029/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe mostków zlokalizowanych w obrębie zbiornika wodnego „sztuczna rzeka" w Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie – w formule zaprojektuj i wybuduj – numer postępowania 49/ZP/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe mostków zlokalizowanych w obrębie zbiornika wodnego „sztuczna rzeka" w Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie – w formule zaprojektuj i wybuduj – numer postępowania 49/ZP/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eb0b66e-47eb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Prace remontowe w zakresie nawierzchni ciągów pieszych oraz mostków zlokalizowanych na terenach zieleni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 49/ZP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1368825,43 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe mostków zlokalizowanych w obrębie zbiornika wodnego „sztuczna rzeka" w Parku im. E. Szymańskiego - w formule zaprojektuj i wybuduj, polegające na wymianie części naziemnej mostków tj. drewnianych kładek wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, w oparciu o obowiązujące przepisy.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy:
1) Etap 1 – wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień/decyzji/zezwoleń na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego.
2) Etap 2 – wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje, zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy - wzoru umowy:
1) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie:
a) projektu budowlanego (3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF);
b) przedmiar robót – 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku w formacie PDF;
c) kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku w formacie PDF;
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) -2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku w formacie PDF;
e) projekty usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą (jeżeli będą wymagane), wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami – po 3 egz.;
1a) opracowanie wniosku oraz uzyskanie pozwolenia na budowę /zgłoszenie robót budowlanych oraz uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu, na podstawie pozyskanej przez Wykonawcę mapy do celów projektowych;
2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną;
3) wykonanie robót zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektowo-kosztorysową, zatwierdzoną przez organy architektoniczno-budowlane oraz Zamawiającego;
4) pełnienie nadzoru nad realizacją robót wg sporządzonej dokumentacji projektowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają:
a) projektowane postanowienia umowy - wzór umowy – zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ,
b) program funkcjonalno – użytkowy (PFU) stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
5. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z robotami budowlanymi w zakresie ścieżek i innych nawierzchni, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.
6. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy.
7. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 200.000,00 zł.
8. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 36 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.
9. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
10. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
11. Termin realizacji zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie 9 tygodni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, iż:
1) dokumentację projektową należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy,
2) zakończenie robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej w terminie 9 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ BŁAŻEJCZYK FIRMA OGÓLNO - BUDOWLANA GREG-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261912750
7.3.4) Miejscowość: Sobolew
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ BŁAŻEJCZYK FIRMA OGÓLNO - BUDOWLANA GREG-BUD
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ BŁAŻEJCZYK FIRMA OGÓLNO - BUDOWLANA GREG-BUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.