eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Wykonanie utwardzenia terenu wraz z zagospodarowaniem i przebudową przestrzeni publicznej przy ul. Dworcowej w Wyrach oraz ul. Ks. F. Bojdoła w Wyrach.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie utwardzenia terenu wraz z zagospodarowaniem i przebudową przestrzeni publicznej przy ul. Dworcowej w Wyrach oraz ul. Ks. F. Bojdoła w Wyrach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 325 68 00

1.5.8.) Numer faksu: 32 68 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugwyry.rekord.pl/9924034/dokument/29424

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie utwardzenia terenu wraz z zagospodarowaniem i przebudową przestrzeni publicznej przy ul. Dworcowej w Wyrach oraz ul. Ks. F. Bojdoła w Wyrach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11d64266-4957-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035933/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie utwardzenia terenu wraz z zagospodarowaniem i przebudową przestrzeni publicznej przy ul. Dworcowej w Wyrach oraz ul. Ks. F. Bojdoła w Wyrach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387342/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania „Wykonanie utwardzenia terenu wraz z zagospodarowaniem i przebudową przestrzeni publicznej przy ul. Dworcowej w Wyrach oraz ul. Ks. F. Bojdoła w Wyrach”.
2. Zakres prac:
1) Zadanie 1 - Wykonanie utwardzenia terenu wraz z zagospodarowaniem i przebudową przestrzeni publicznej przy ul. Dworcowej w Wyrach, polegające na: zdjęciu humusu, korytowaniu wraz z odwozem gruntu i opłatą utylizacyjną, rozbiórce wraz z odwozem i opłatą utylizacyjną, zabudowie krawężnika betonowego na ławie betonowej, zagęszczeniu podłoża, zabudowie geowłókniny, wykonaniu podbudowy/nawierzchni tłuczniowej, plantowaniu terenu, obsiewie trawą oraz pozostałych robotach towarzyszących. Nadto obsługa geodezyjna i wszelkie czynności służące do wykonania kompletnego zadania/zadań.
2) Zadanie 2 - Wykonanie utwardzenia terenu wraz z zagospodarowaniem i przebudową przestrzeni publicznej przy ul. Ks. F. Bojdoła w Wyrach, polegające na: zdjęciu humusu, korytowaniu wraz z odwozem gruntu i opłatą utylizacyjną, rozbiórce wraz z odwozem i opłatą utylizacyjną, zabudowie krawężnika betonowego na ławie betonowej, zagęszczeniu podłoża, zabudowie geowłókniny, wykonaniu podbudowy tłuczniowej, wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych ażurowych, przełożeniu istniejącego chodnika wraz z obrzeżem, plantowaniu terenu, obsiewie trawą, wykonaniu stałego oznakowania drogowego, oraz pozostałych robotach towarzyszących. Nadto obsługa geodezyjna i wszelkie czynności służące do wykonania kompletnego zadania/zadań.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w Dokumentacji Technicznej (Projektowej) opracowanej przez Grzegorz Chowaniec Przedsiębiorstwo Projektowo Realizacyjne w lipcu 2022 r. - Załącznik Nr 8 i Nr 9 do SWZ.
4. Zakres zamówienia obejmuje, także niżej wymienione obowiązki Wykonawcy:
1) zabezpieczenie powierzchni przyległych, elementów wyposażenia (obiektów) znajdujących się w rejonie możliwego oddziaływania realizowanych Prac przed ich niekorzystnym wpływem na stan tych obiektów (techniczny, funkcjonalny, estetyczny),
2) dostarczenie wraz z montażem i demontażem wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania Przedmiotu Umowy,
3) usunięcie z terenu wszelkich materiałów i odpadów itp. po zakończeniu prac i przekazanie Zamawiającemu Terenu prowadzenia Prac w stanie nadającym się do użytkowania,
5. Warunki wykonania zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przejęcia od Zamawiającego terenu realizacji zamówienia, zabezpieczenia, wygrodzenia i odpowiedniego oznakowania terenu realizacji usług.
2) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dbania o porządek w miejscu realizacji usług oraz utrzymywanie go w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
b) uporządkowania miejsca po wykonaniu prac w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych,
c) przestrzeganie zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż.
3) Wykonawca zapewni wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia.
4) Wykonawca zapewnieni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
5) Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw:
a) ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska,
b) ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie.
6) Zamawiający żąda, by dostarczone materiały i urządzenia były nowe, powinny posiadać atest fabryczny lub świadectwo jakości wydane przez producenta oraz wszystkie niezbędne i wymagane certyfikaty i gwarancje.
7) W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z opisem technicznym i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a roboty rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy. Materiały nieodpowiadające wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z terenu budowy. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem.
8) Wykonawca zapewnieni:
a) kierownika budowy/kierownika robót przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane,
b) prowadzenie obsługi geodezyjnej,
c) wykonanie dokumentacji powykonawczej zrealizowanej inwestycji wraz z kosztorysem powykonawczym wg faktycznie wykonanych zakresów i ilości potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru/ Zamawiającego w oparciu o pozycje kosztorysu ofertowego i czynników cenotwórczych tam zamieszczonych. Tak sporządzony kosztorys powykonawczy podlega sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru.
6. Zamawiający powierzy kontrolę i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego inspektorowi nadzoru, w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową oraz ofertą Wykonawcy robót w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego.
Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.
7. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z Projektem Technicznym.
8. Wykonawca przed odbiorem końcowym winien dostarczyć Zamawiającemu w 2 egzemplarzach dokumentacje powykonawczą.
9. Obowiązującą formą wynagrodzenia - kosztorys powykonawczy opracowany wg faktycznie wykonanych ilości zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru, na bazie pozycji kosztorysowych oferty wg czynników cenotwórczych przedstawionych w ofercie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie nie wyższe niż wynikające z przedłożonej oferty.
W/w wynagrodzenie zawiera oprócz wyceny robót wg Dokumentacji Technicznej i przedmiaru robót wszelkie koszty związane z realizacją zadania, a w szczególności związane z robotami przygotowawczymi koszty urządzenia i utrzymania placu budowy, uporządkowania terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne – potrzebne dla prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu zamówienia.
10. Zgłoszenie gotowości odbioru końcowego po zakończeniu robót musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru. Zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego należy złożyć do Zamawiającego przed dniem umownego zakończenia robót.
11. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp (adekwatnie do przedmiotu zamówienia).
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót), projektowanych postanowieniach umownych.
C. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
D. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Zadanie jest współfinansowane z Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z siedzibą w Katowicach, w ramach Programu „Metropolitalny Fundusz Solidarności”.
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
E. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
F. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285317,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444669,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285317,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECHBUDEX Firma Inżynieryjno-Budowlana Lech Pastuszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-184-54-42

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 33

7.3.4) Miejscowość: Przegędza

7.3.5) Kod pocztowy: 44-248

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285317,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.