Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370285/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b18eeba7-3fd9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017393/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370285/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-98/X/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235970,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje robot budowlanych na zadaniu pn.:
„ Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy”
1.1 Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej i granitowej na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Świdnicy tj. jezdnie, place, parkingi, chodniki, ścieżki rowerowe, podwórka polegający na:
1.1.1 wymianie istniejącej nawierzchni na wybranych obszarach i wykonanie nowej o strukturze kamiennej lub z kostki brukowej betonowej wraz z robotami towarzyszącymi, takimi jak regulacja lub wymiana krawężników, wymiana obrzeży z wykonaniem nowej podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie bądź betonowej,
1.1.2 remoncie cząstkowym infrastruktury drogowej z materiałów będących w dyspozycji Zamawiającego
(rodzaj materiałów został wyszczególniony w formularzu cenowym) z dowiezieniem przez Wykonawcę ze składowiska do miejsca wbudowania:
a/ załadunek, transport (ze składowiska przy ul Pogodnej – teren MZEC – odległość do 6 km) oraz
wyładunek materiałów w miejscu wbudowania - w zakresie Wykonawcy,
b/ przekazanie materiałów Wykonawcy nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu terminu
uprawomocnionym przedstawicielem Zamawiającego (Inspektor Wydziału Dróg i Infrastruktury
Miejskiej), od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu,
1.1.3 maksymalny czas wykonania remontu nawierzchni zleconych w trybie awaryjnym, zgłoszonych za pomocą fax-u, telefonu, e-mail w okresie nie dłuższym niż 3 godziny , maksymalne minimum podlegające wymogom w ofercie przetargowej lub oznakowanie i zabezpieczenie tych miejsc po wcześniejszym uzgodnieniu z Zama-wiającym w przypadku:
a. niesprzyjających warunków atmosferycznych ( opady deszczu, śniegu, temperatura poniżej - 5 °C,) uniemożli-wiających wykonanie prac,
b. wskazanych w protokole typowania robót / harmonogramie robót jako miejsca niebezpieczne lub ich stan techniczny stanowi zagrożenie/,
c. gdzie uszkodzenie powstało w sposób nagły, w wyniku zdarzenia losowego np. wypadek drogowy, katastrofa budowlana itp.
d. wskazanych przez Zamawiającego, których stan techniczny stanowi zagrożenie i jednocześnie jest przedmio-tem protokołu typowania,
1.2. wykonawca robót jest zobowiązany do czasu podpisania umowy przedłożyć zatwierdzony przez właściwy organ projekt organizacji ruchu dla robót drogowych, remontów cząstkowych nawierzchni ulicy lub chodnika dla typowych schematów ruchu.
1.3. Zakres prac wyszczególniony w pkt 1.1.3 obejmuje:
1.3.1 oznakowanie miejsc określonych w poz. 1.1.3 ppkt a-d zgodnie z projektem tymczasowej orga- niza-cji ruchu określonym w poz. 1.2,
1.3.2 kontrolę i utrzymanie we właściwym stanie technicznym oznakowania miejsc, o którym mowa w pkt. 1.1.3 ppkt a-d do czas zakończenia tych prac,
1.3.3 przeprowadzenie właściwej naprawy elementów infrastruktury drogowej o których mowa w pkt. 1.1.3 pkt, a w ciągu 2 dni od daty ustąpieni niekorzystnych warunków atmosferycznych.
1.3.4 podstawą realizacji zadań , o których mowa w pkt. 1.1.3, ppkt c jest informacja pozyskana przez Wykonawcę od Zamawiającego lub przekazana przez Straż Miejską, Policję za pomocą fax-u , telefonicznego zgłoszenia lub e-mail.
1.4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w: Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego https://umswidnica.eb2b.com.pl/. w katalogu zamówienia publiczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243380,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243380,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243380,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): W&J s.c. Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych M. Chorzemska W. Chorzemski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ul. B. Śmiałego 1/3,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8840034301
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243380,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Przebudowa drogi gminnej nr 120526D w Bystrzycy Górnej
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
- Zakup i dostawa samochodu do przewozu 9 osób typu ,,brygadówka" na potrzeby realizacji zadań własnych przez Zamawiającego
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2024 r.
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.