Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00378740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00386720/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00386790/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00391988/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-13
- 2022/BZP 00395689/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia muzycznego w ramach realizacji zadania „Biecki Jarmark Kultury”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieckie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492037708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Biecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 13-4471034
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ok@biecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bck.biecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6721671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia muzycznego w ramach realizacji zadania „Biecki Jarmark Kultury”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12a8a2ed-4499-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063156/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa wyposażenia muzycznego w ramach realizacji zadania ” Biecki Jarmark Kultury.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Biecki Jarmark Kultury”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.4 Rewitalizacja terenów poprzemysłowych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378740/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365731,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Dostawa instrumentów muzycznychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa :
- pianino cyfrowe – szt. 1
- perkusja - szt. 1
- gitara elektryczna - szt. 2
- gitara basowa - szt. 2
- gitara elektryczno – akustyczna – szt.2
- keybord - szt. 2
- skrzypce – szt.3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) zmieniony opis przedmiotu zamówienia dla dwóch części – OPZ – załącznik nr 1 do SWZ z dnia 17.10.2022 r.,
b) istotne postanowienia umowy dla dwóch części – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 38699,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Dostawa nagłośnienia sceny mobilnej oraz nagłośnienia sali wielofunkcyjnejPrzedmiotem zamówienia jest dostawa nagłośnienia sceny mobilnej oraz elementów nagłośnienia które wykorzystane będą w ramach zajęć muzycznych prowadzonych w Sali wielofunkcyjnej budynku Jarmarku.
I. Nagłośnienie Sali wielofunkcyjnej
1. Mikser 10-cio kanałowy cyfrowy – moduł rozszerzający szt. 1
2. Mikrofon dynamiczny szt. 2
3. Mikrofon bezprzewodowy szt. 2
4. Mikrofon pojemnościowy szt. 2
5. Okablowanie kpl. 1
6. Wielośladowy rejestrator dźwięku szt. 1
7. Głośniki kpl. 1
II. Nagłośnienie sceny mobilnej
1. Mikser cyfrowy szt.1
2. Liniowe moduły głośnikowe kpl. 6
3. Subwoofer szt. 4
4. Okablowanie instalacji kpl 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) zmieniony opis przedmiotu zamówienia dla dwóch części – OPZ – załącznik nr 1 do SWZ z dnia 17.10.2022 r.,
b) istotne postanowienia umowy dla dwóch części – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 327032,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45542,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U „HORYZONT” Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370426330
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 6
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po otwarciu ofert dokonał ponownej analizy opisu przedmiotu zamówienia. W części 2 zadanie II Nagłośnienie sceny mobilnej parametry w poz. 3 Subwoofer zostały błędnie określone. W rezultacie żaden sprzęt z dostępnych na rynku nie spełnia łącznie wszystkich określonych parametrów. Tym samym nie ma możliwości złożenia prawidłowej oferty przez jakiegokolwiek Wykonawcę, a dotychczas złożone nie spełniają zakreślonych warunków. Zamawiający nie jest zatem w stanie dokonać prawidłowej oceny złożonych ofert, pomimo oświadczeń Wykonawców o zgodności z SWZ.
Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości usunięcia zaistniałej wady bez naruszenia podstawowych reguł wynikających z Prawa zamówień publicznych, co w efekcie skutkuje brakiem podstaw do zawarcia umowy.
Stąd konieczne jest unieważnienie prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI BIECZ
- Renowacja i odtworzenie północnego odcinka murów obronnych z drewnianą galerią i odbudową przypór odcinka zachodniego - etap I
- Przebudowa i rozbudowa istniejącego żłobka w Bieczu w celu zwiększenia liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w systemie zaprojektuj - wybuduj.
więcej: przetargi BIECZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie w sprzęt nagłośnieniowy w ramach zadania "Zachowanie dziedzictwa lokalnego Gminy Kęty poprzez modernizację sceny widowiskowej Domu Kultury w Kętach"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- "Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.