eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Dostawa wyposażenia muzycznego w ramach realizacji zadania "Biecki Jarmark Kultury".



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia muzycznego w ramach realizacji zadania „Biecki Jarmark Kultury”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieckie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492037708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Biecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 13-4471034

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ok@biecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bck.biecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/672167

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia muzycznego w ramach realizacji zadania „Biecki Jarmark Kultury”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12a8a2ed-4499-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063156/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa wyposażenia muzycznego w ramach realizacji zadania ” Biecki Jarmark Kultury.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Biecki Jarmark Kultury”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.4 Rewitalizacja terenów poprzemysłowych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378740/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365731,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Dostawa instrumentów muzycznych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa :
- pianino cyfrowe – szt. 1
- perkusja - szt. 1
- gitara elektryczna - szt. 2
- gitara basowa - szt. 2
- gitara elektryczno – akustyczna – szt.2
- keybord - szt. 2
- skrzypce – szt.3

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) zmieniony opis przedmiotu zamówienia dla dwóch części – OPZ – załącznik nr 1 do SWZ z dnia 17.10.2022 r.,
b) istotne postanowienia umowy dla dwóch części – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 38699,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Dostawa nagłośnienia sceny mobilnej oraz nagłośnienia sali wielofunkcyjnej
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nagłośnienia sceny mobilnej oraz elementów nagłośnienia które wykorzystane będą w ramach zajęć muzycznych prowadzonych w Sali wielofunkcyjnej budynku Jarmarku.

I. Nagłośnienie Sali wielofunkcyjnej
1. Mikser 10-cio kanałowy cyfrowy – moduł rozszerzający szt. 1
2. Mikrofon dynamiczny szt. 2
3. Mikrofon bezprzewodowy szt. 2
4. Mikrofon pojemnościowy szt. 2
5. Okablowanie kpl. 1
6. Wielośladowy rejestrator dźwięku szt. 1
7. Głośniki kpl. 1



II. Nagłośnienie sceny mobilnej

1. Mikser cyfrowy szt.1
2. Liniowe moduły głośnikowe kpl. 6
3. Subwoofer szt. 4
4. Okablowanie instalacji kpl 1

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) zmieniony opis przedmiotu zamówienia dla dwóch części – OPZ – załącznik nr 1 do SWZ z dnia 17.10.2022 r.,
b) istotne postanowienia umowy dla dwóch części – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 327032,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45542,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U „HORYZONT” Krzysztof Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370426330

7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po otwarciu ofert dokonał ponownej analizy opisu przedmiotu zamówienia. W części 2 zadanie II Nagłośnienie sceny mobilnej parametry w poz. 3 Subwoofer zostały błędnie określone. W rezultacie żaden sprzęt z dostępnych na rynku nie spełnia łącznie wszystkich określonych parametrów. Tym samym nie ma możliwości złożenia prawidłowej oferty przez jakiegokolwiek Wykonawcę, a dotychczas złożone nie spełniają zakreślonych warunków. Zamawiający nie jest zatem w stanie dokonać prawidłowej oceny złożonych ofert, pomimo oświadczeń Wykonawców o zgodności z SWZ.
Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości usunięcia zaistniałej wady bez naruszenia podstawowych reguł wynikających z Prawa zamówień publicznych, co w efekcie skutkuje brakiem podstaw do zawarcia umowy.
Stąd konieczne jest unieważnienie prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.