eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska › Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach"



Og³oszenie z dnia 2023-10-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190576379

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: D³uga 53

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkola.kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zspkaliska83.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-783d91e9-6bfe-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00445090

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00444922/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 „Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-783d91e9-6bfe-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest Marlena Narloch.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym aWykonawcami odbywa siê bêdzie drog±
elektroniczn± przy u¿yciu platformy zamówieñ publicznych e-zamówienia, która dostêpna jest pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/ , 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y
za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl (po wyszukaniu odpowiedniego postêpowania) poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij
wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy
dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
Z uwagi na ogr. ilo¶æ znaków pe³en opis znajduje siê w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe
¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym
podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków
dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada
bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a
do systemu.
2. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji
polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca,
w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym
podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê /osoby upowa¿nion± / upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z
orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobê / osoby upowa¿nion± / upowa¿nione.
3. Oferta powinna byæ:
a) sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim,
b) z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl,
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê / osoby
upowa¿nion± / upowa¿nione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do pospisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ „Rozporz±dzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady
w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS)
(UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci
zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi±
tajemnicê przedsiêbiorstwa. Na platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci
oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa.
7. Wykonawca, za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ
ofertê.
8. Ka¿dy z Wykonawców mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Z³o¿enie wiêkszej liczby ofert lub oferty zawieraj±cej propozycje
wariantowe podlegaæ bêdzie odrzuceniu.
9. Ceny oferty musz± zawieraæ wszystkie koszty, jakie musi ponie¶æ Wykonawca,
aby zrealizowaæ zamówienie z najwy¿sz± staranno¶ci± oraz ewentualne rabaty.
10. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez Wykonawcê powinny byæ w jêzyku polskim, chyba ¿e w SWZ dopuszczono inaczej. W
przypadku za³±czenia dokumentów sporz±dzonych w innym jêzyku ni¿ dopuszczony, Wykonawca zobowi±zany
jest za³±czyæ t³umaczenie na jêzyk polski.
11. Zgodnie z definicj± dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 Ustawy
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem orygina³u dokumentu, z wyj±tkiem kopii po¶wiadczonych
odpowiednio przez innego Wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie
z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcê.
Z uwagi na ogr. ilo¶æ znaków pe³en opis znajduje siê w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz.
U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Szkó³ Publicznych
w Kaliskach
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê
kontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@szkola.kaliska.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy
PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy
PZP., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie
administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan
zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszaw

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz.
U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Szkó³ Publicznych
w Kaliskach
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê
kontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@szkola.kaliska.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy
PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy
PZP., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie
administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan
zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszaw

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w
Kaliskach.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego o nastêpuj±cych parametrach:
a) warto¶æ opa³owa w stanie roboczym nie ni¿sza ni¿ 17MJ/kg,
b) wilgotno¶æ ca³kowita nie wiêksza ni¿ 10 %,
c) zawarto¶æ popio³u w stanie roboczym nie wiêksza ni¿ 0,5 %,
d) zawarto¶æ siarki w stanie roboczym nie wiêksza ni¿ 0,03 %,
e) d³ugo¶æ granulatu od 5 mm do 45 mm,
f) ¶rednica pelletu od 6 mm do 8 mm.(zalecane 6mm)
g) klasa paliwa: paliwo biogeniczne C1
3. Dostawy pelletu odbywaæ siê bêd±:
dla kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach – sukcesywnie przez okres 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
Przewidywana ilo¶æ pelletu w ww. okresie wynosi 120,0 ton;
4. Ilo¶æ zamawianego pelletu mo¿e ulec zmianie o +/- 30 %, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb wynikaj±cych z warunków
atmosferycznych.
5. Wykonawca bêdzie dostarcza³ pellet sukcesywnie, zgodnie ze sk³adanym przez Zamawiaj±cego zapotrzebowaniem.
Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia pisemnie lub telefonicznie (potwierdzone e-mailem).
6. Dostawy (transport – cysterna lub przyczepa samowy³adowcza o szeroko¶ci zsypu do 2 m) odbywaæ siê bêd± do:
kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Kaliskach przy ul. D³ugiej 53 w miejscowo¶ci Kaliska.
7. Wielko¶æ jednorazowej dostawy wynosiæ bêdzie oko³o 20 ton pelletu.
8. Dostarczany pellet musi posiadaæ certyfikat (w jêzyku polskim), zgodny z norm± jako¶ciow± PN-EN 17225-2:2014 lub PN-
EN 14961-2. Do ka¿dej dostawy Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy parametry jako¶ciowe
dostarczonego pelletu. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ dostarczonego pelletu i za ewentualne szkody
Zamawiaj±cego wynik³e z tego tytu³u. W przypadku zastrze¿eñ zg³oszonych przez Zamawiaj±cego w zakresie wymaganych
parametrów, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e pellet posiada w³a¶nie takie parametry. W przypadku gdy pellet oka¿e siê
niew³a¶ciwej jako¶ci, Wykonawca na swój koszt opró¿ni magazyn z pelletu nieodpowiadaj±cego wymaganiom i dostarczy
nowy pellet o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiaj±cego.
9. Dostawa bêdzie realizowana na koszt Wykonawcy, a roz³adunek odbywaæ siê bêdzie w godzinach od 7:00 do 15:00.
10. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
09111400 - 4 paliwa drzewne
11. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
12. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: dostawa pelletu ok
120 ton

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Termin p³atno¶ci faktury (T) – waga kryterium 40 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = --------------------------------------------------- x 60% x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
*spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu
ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu
zamówienia.2) Termin p³atno¶ci faktury (T) – waga 40 %
Termin p³atno¶ci badanej oferty*
T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 40 %
Oferta z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci
*spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 40 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowi±zany wskazaæ termin p³atno¶ci faktury. W przypadku braku wskazania ww. terminu
w formularzu ofertowym, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca okre¶li³ termin p³atno¶ci faktury na maksymalny termin 30 dni.
b) Wskazany termin p³atno¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 14 dni i nie d³u¿szy
ni¿ 30 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejsz±

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: terim p³atn¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj±
wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone
przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki
dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la
szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego
warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego
warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) zdolno¶æ zawodowa – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym
zakresie;
b) do¶wiadczenie Wykonawcy – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony,
je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ (zakoñczy³) w okresie ostatnich 3 lat
przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie minimum jednej dostawy pelletu
drzewnego o warto¶ci minimum 80.000,00 z³ wraz z podaniem ich warto¶ci,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y
wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy
te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje).
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ ¿e Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznychinteresów, w szczególno¶ci
zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych
Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywne
wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni
Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zosta³y opisane w rozdziale VII
ust. 2 SWZ - zgodnie z tre¶ci± Formularza ofertowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca
zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert
o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej stanowi± wstêpne
potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u
w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych ¶rodków dowodowych – tj. aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych
o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.,
poz. 275 z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie ofert,
oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy
kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne
przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z
us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju,
warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y
wykonane nale¿ycie – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Pe³en opis znajduje siê w SWZ !!
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na pot

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca
zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert
o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej stanowi± wstêpne
potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u
w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych ¶rodków dowodowych – tj. aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych
o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.,
poz. 275 z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie ofert,
oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy
kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne
przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z
us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju,
warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y
wykonane nale¿ycie – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Pe³en opis znajduje siê w SWZ !!
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na pot

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o którym mowa w
rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
XII. Informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami
oraz przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów
1. Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest Marlena Narloch.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê bêdzie drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zamówieñ publicznych e-zamówienia, która
dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ ,
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê,
aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane by³y
za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl (po wyszukaniu odpowiedniego postêpowania) poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy
dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê
za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:
m.narloch@szkola.kaliska.pl
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje
za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
https://ezamowienia.gov.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub
powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznegolub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i
oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji
Z uwagi na ogr. ilo¶æ znaków pe³en opis znajduje siê w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym
we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-26 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.