eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › NASZ ZABYTEK - DWOREK W UNIEJOWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
NASZ ZABYTEK – DWOREK W UNIEJOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.4.2.) Miejscowość: Uniejów

1.4.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444181

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00418761

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00047827/12/P

Po zmianie:
2023/BZP 00047827/14/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy budynku zabytkowego dworku pełniącego funkcję miejsko – gminnego ośrodka kultury oraz szkoły muzycznej, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach zadania pn.: „Nasz zabytek – dworek w Uniejowie”
2. Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1522/1 w m. Uniejów, w strefie „B” ochrony uzdrowiskowej Uzdrowiska Uniejów. Budynek jest chroniony na podstawie wpisu do rejestru zabytków województwa łódzkiego pod nr 360/102 z dnia 10.08.1984 r.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wymianę konstrukcji dachu i pokrycia dachowego;
- wymianę stropów i prace konserwatorskie belek stropowych;
- roboty murowe (w tym rozbiórkowe, uzupełnienia ścian, wykonanie nowych ścianek działowych);
- nadproża stalowe i betonowe;
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty posadzkowe i okładzinowe;
- okładziny ścienne (w tym również prace konserwatorskie szaf wnękowych);
- okładziny sufitowe i sufity podwieszane;
- prace elewacyjne (w tym m. in. Prace tynkarskie nad cokołem, obróbki blacharskie i odwodnienie, odtworzenie sztukaterii, naprawa gzymsów);
- instalacje elektryczne wewnętrzne (demontaż istniejących instalacji, wykonanie instalacji uziemiającej i odgromowej budynku, montaż nowych rozdzielnic elektrycznych, wykonanie tras kabelkowych elektrycznych i teletechnicznych, montaż osprzętu, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie wypustów i przewodów, wykonanie instalacji przyzywowej, instalacji SSP, instalacji SSWiN i robót budowlanych);
- instalacje sanitarne (w tym w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacyjna, kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowa)
- prace w zakresie zagospodarowania terenu(prace rozbiórkowe, prace w zakresie schodów zewnętrznych i pochylni- instalacji sanitarne zewnętrzne ( w tym w zakresie kanalizacji deszczowej), instalacji elektrycznych zewnętrznych – w tym prace demontażowe i wykonanie nowych linii kablowych zasilających oraz linii kablowej zasilającej słup oświetleniowy);
Zgodnie z Pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków znak WUOZ-ZN.5142.286.2023.HG z dnia 04.04.2023 r. w czasie prowadzenia prac ziemnych konieczne jest przeprowadzenie badań archeologicznych. O wydanie pozwolenia na prowadzenie powyższych badań należy wystąpić do Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Do wykonania tych i ewentualnych innych obowiązków wynikających z decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zobowiązany jest wykonawca.
W przypadku konieczności udziału w realizacji przedmiotu zamówienia osoby pełniącej funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych, posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej udział w realizacji zamówienia .
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i umieszczenie w trakcie realizacji robót tymczasowej tablicy informacyjnej o przekazaniu grantu na realizację projektu przez Fundację Most the Most a następnie wykonanie i umieszczenie docelowej tablicy informacyjnej o przekazaniu grantu na realizację projektu przez Fundację Most the Most.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – dokumentacji projektowej oraz w udostępnionym przedmiarze robót , stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
6. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, ewentualne drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
UWAGA! W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w dokumentacji projektowej oraz SWZ należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
8. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z grantu w Konkursie „Nasz Zabytek” organizowanego przez Fundację Most the Most z siedzibą przy ul. Chmielnej 73, 00-801 Warszawa
Zamawiającego.
15. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia, w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje projektanta (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Założone urządzenia winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych;
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi rozwiązaniami technologicznymi,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
16. Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji itp., za montaż i uruchomienie, za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
17. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.
18. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy budynku zabytkowego dworku pełniącego funkcję miejsko – gminnego ośrodka kultury oraz szkoły muzycznej, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach zadania pn.: „Nasz zabytek – dworek w Uniejowie”
2. Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1522/1 w m. Uniejów, w strefie „B” ochrony uzdrowiskowej Uzdrowiska Uniejów. Budynek jest chroniony na podstawie wpisu do rejestru zabytków województwa łódzkiego pod nr 360/102 z dnia 10.08.1984 r.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wymianę konstrukcji dachu i pokrycia dachowego;
- wymianę stropów i prace konserwatorskie belek stropowych;
- roboty murowe (w tym rozbiórkowe, uzupełnienia ścian, wykonanie nowych ścianek działowych);
- nadproża stalowe i betonowe;
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty posadzkowe i okładzinowe;
- okładziny ścienne (w tym również prace konserwatorskie szaf wnękowych);
- okładziny sufitowe i sufity podwieszane;
- prace elewacyjne (w tym m. in. Prace tynkarskie nad cokołem, obróbki blacharskie i odwodnienie, odtworzenie sztukaterii, naprawa gzymsów);
- instalacje elektryczne wewnętrzne (demontaż istniejących instalacji, wykonanie instalacji uziemiającej i odgromowej budynku, montaż nowych rozdzielnic elektrycznych, wykonanie tras kabelkowych elektrycznych i teletechnicznych, montaż osprzętu, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie wypustów i przewodów, wykonanie instalacji przyzywowej, instalacji SSP, instalacji SSWiN i robót budowlanych);
- instalacje sanitarne (w tym w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacyjna, kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowa)
- prace w zakresie zagospodarowania terenu(prace rozbiórkowe, prace w zakresie schodów zewnętrznych i pochylni- instalacji sanitarne zewnętrzne ( w tym w zakresie kanalizacji deszczowej), instalacji elektrycznych zewnętrznych – w tym prace demontażowe i wykonanie nowych linii kablowych zasilających oraz linii kablowej zasilającej słup oświetleniowy);
Zgodnie z Pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków znak WUOZ-ZN.5142.286.2023.HG z dnia 04.04.2023 r. w czasie prowadzenia prac ziemnych konieczne jest przeprowadzenie badań archeologicznych. O wydanie pozwolenia na prowadzenie powyższych badań należy wystąpić do Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Do wykonania tych i ewentualnych innych obowiązków wynikających z decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zobowiązany jest wykonawca.
W przypadku konieczności udziału w realizacji przedmiotu zamówienia osoby pełniącej funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych, posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej udział w realizacji zamówienia .
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i umieszczenie w trakcie realizacji robót tymczasowej tablicy informacyjnej o przekazaniu grantu na realizację projektu przez Fundację Most the Most a następnie wykonanie i umieszczenie docelowej tablicy informacyjnej o przekazaniu grantu na realizację projektu przez Fundację Most the Most.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – dokumentacji projektowej oraz w udostępnionym zaktualizowanym w dniu 13.10.2023 r. przedmiarze robót , stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
6. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, ewentualne drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
UWAGA! W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w dokumentacji projektowej oraz SWZ należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
8. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z grantu w Konkursie „Nasz Zabytek” organizowanego przez Fundację Most the Most z siedzibą przy ul. Chmielnej 73, 00-801 Warszawa
Zamawiającego.
15. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia, w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje projektanta (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Założone urządzenia winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych;
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi rozwiązaniami technologicznymi,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
16. Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji itp., za montaż i uruchomienie, za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
17. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.
18. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Kompleksowa realizacja zamówienia wynika z charakteru zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby w sposób istotny zagrozić terminowemu oraz właściwemu jakościowo wykonaniu zamówienia z uwagi na brak możliwości dokładnego i zgodnego w czasie skoordynowania współpracy kilku wykonawców. Realizacja zamówienia przy zaangażowaniu wielu wykonawców, równocześnie lub następująco po sobie, prowadzi do nadmiernych problemów logistycznych i organizacyjnych. Dodatkowo rozprasza się kwestia odpowiedzialności za jakość i terminowość prowadzonych prac.
Wykonanie tego rodzaju robót budowlanych w jednym zamówieniu jest ekonomicznie uzasadnione ze względu na możliwość wynegocjowania przez jednego Wykonawcę niższych cen za kompleksową ilość materiałów i usług, co bezpośrednio przekłada się na korzystniejszą cenę oferty. Podział zamówienia spowodowałby wzrost kosztów pośrednich inwestycji oraz istotne utrudnienie koordynacji skutkujące zagrożeniem prawidłowej realizacji zamówienia.
Brak kompleksowej realizacji poszczególnych elementów prac przez jednego wykonawcę może doprowadzić do braku właściwego wykonania robót, wydłużenia czasu realizacji oraz utraty gwarancji na inne elementy wykończenia i wyposażenia obiektu budowlanego. Niepodzielenie zamówienia na części nie naruszy zasady uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Wykonawcy należący do MŚP nie będą mieli trudności z jego całościowym wykonaniem.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
5.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia przez wykonawców wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności robotników budowlanych i pokrewnych wykonujących roboty związane z realizacją umowy, z wyłączeniem czynności polegających na wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – kodeks pracy (Tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wymóg nie dotyczy m.in. osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 462 ust. 1 ustawy, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Kompleksowa realizacja zamówienia wynika z charakteru zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby w sposób istotny zagrozić terminowemu oraz właściwemu jakościowo wykonaniu zamówienia z uwagi na brak możliwości dokładnego i zgodnego w czasie skoordynowania współpracy kilku wykonawców. Realizacja zamówienia przy zaangażowaniu wielu wykonawców, równocześnie lub następująco po sobie, prowadzi do nadmiernych problemów logistycznych i organizacyjnych. Dodatkowo rozprasza się kwestia odpowiedzialności za jakość i terminowość prowadzonych prac.
Wykonanie tego rodzaju robót budowlanych w jednym zamówieniu jest ekonomicznie uzasadnione ze względu na możliwość wynegocjowania przez jednego Wykonawcę niższych cen za kompleksową ilość materiałów i usług, co bezpośrednio przekłada się na korzystniejszą cenę oferty. Podział zamówienia spowodowałby wzrost kosztów pośrednich inwestycji oraz istotne utrudnienie koordynacji skutkujące zagrożeniem prawidłowej realizacji zamówienia.
Brak kompleksowej realizacji poszczególnych elementów prac przez jednego wykonawcę może doprowadzić do braku właściwego wykonania robót, wydłużenia czasu realizacji oraz utraty gwarancji na inne elementy wykończenia i wyposażenia obiektu budowlanego. Niepodzielenie zamówienia na części nie naruszy zasady uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Wykonawcy należący do MŚP nie będą mieli trudności z jego całościowym wykonaniem.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
5.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
6. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawców o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP; zainteresowanym wykonawcom Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu 17.10.2023 r. o godz. 13:00; miejsce rozpoczęcia wizji Zabytkowy Dworek pełniący funkcję Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury, ul. Targowa 21, 99 – 210 Uniejów. Zamawiający nie wymaga aby wykonawca przed złożeniem oferty musiał odbyć wizję lokalną. Zamawiający nie przewiduje sprawdzenia przez wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności robotników budowlanych i pokrewnych wykonujących roboty związane z realizacją umowy, z wyłączeniem czynności polegających na wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – kodeks pracy (Tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wymóg nie dotyczy m.in. osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 462 ust. 1 ustawy, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-10-19 10:00

Po zmianie:
2023-10-23 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-10-19 10:30

Po zmianie:
2023-10-23 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-11-17

Po zmianie:
2023-11-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.