eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzionków › Zakup i wdrożenie zintegrowanego Elektronicznego Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta Radzionków wraz ze szkoleniem użytkowników



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i wdrożenie zintegrowanego Elektronicznego Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta Radzionków wraz ze szkoleniem użytkowników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42

1.5.2.) Miejscowość: Radzionków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i wdrożenie zintegrowanego Elektronicznego Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta Radzionków wraz ze szkoleniem użytkowników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b7072b3-4a1b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025268/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zakup i wdrożenie zintegrowanego Elektronicznego Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta Radzionków wraz ze szkoleniem użytkowników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389361/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie zintegrowanego Elektronicznego Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta Radzionków wraz ze szkoleniem użytkowników celem wdrożenia e-usług dla mieszkańców w zakresie rozwoju cyfrowych usług publicznych w obszarze e-administracji wraz z udzieleniem Zamawiającego licencji (sublicencji) do oprogramowania wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Umowy. Wdrożone rozwiązania zakładają integrację z obecnie wykorzystywanymi systemami Elektronicznego Obiegu Dokumentów, systemami podatkowymi, finansowo-księgowymi oraz ePUAP. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie wszelkich prac instalacyjno–konfiguracyjno-integracyjnych niezbędnych do dostawy, wdrożenia i poprawnego uruchomienia i działania e-usług i zakupionego Systemu , w tym: 2.1.dostawa i wdrożenie oprogramowania elektronicznego biura obsługi mieszkańca wraz z obsługą e-płatności oraz integracją z epuap i aplikacjami dziedzinowymi; 2.2.dostawa i wdrożenie aplikacji mobilnej umożliwiającej obsługę platformy elektronicznego biura obsługi mieszkańca;
2.3. dostawa i wdrożenie Serwisu Budżetu Obywatelskiego; 2.4. dostawa i wdrożenie systemu zarządzania budżetem JST dla urzędu i jednostek organizacyjnych wraz z modernizacją systemu finansowo-księgowego; 2.5. dokonywanie aktualizacji oprogramowania w zakresie określonym w OPZ i niniejszej Umowie. 3. Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ zawiera szczegółowy zakres zamówienia oraz minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48443000-5 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226620,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226620,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226620,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEFENI Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7792230149

7.3.3) Ulica: ul. Klinkierowa 7

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-104

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

usługi informatyczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22662012 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w terminie maksymalnie do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że:
1) Etap I - Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania budżetem JST dla urzędu i jednostek organizacyjnych oraz przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów systemu zarządzania budżetem JST - nastąpi w terminie do 4 tygodni od daty podpisania umowy;
2) Etap II - Dostawa i wdrożenie pozostałych systemów (wskazanych w pkt 2.1 Opisu przedmiotu zamówienia) oraz przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów oraz kompleksowe, produkcyjne uruchomienie Systemu wraz z e-usługami nastąpi w terminie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.