eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Przebudowa stadionu lekkoatletycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Gminie Dębno - 400 m - certyfikowany.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stadionu lekkoatletycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Gminie Dębno – 400 m - certyfikowany.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/um_debno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stadionu lekkoatletycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Gminie Dębno – 400 m - certyfikowany.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39775dc4-0359-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012783/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja infrastruktury sportowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257946/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI/02.01/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Wykonanie Areny lekkoatletycznej, obejmująca wykonanie:
a) Areny lekkoatletycznej: rozbiórki, podbudowy, nawierzchni poliuretanowej (likwidacja istniejącej bieżni żużlowej i wykonanie nowej dostosowanej do parametrów bieżni lekkoatletycznej czterotorowej: 4 tory okrężne o długości 400 mb i 6 torów na prostym odcinku o dł. 120 mb, o syntetycznej nawierzchni sportowej z pełną podbudową);
b) Jednokierunkowej dwuścieżkowej skoczni do skoku w dal i trójskoku, z wyposażeniem stałym;
c) Skoczni do skoku wzwyż;
d) Sektorów rzutów z wyposażeniem stałym, obejmujących:
a. jedną rzutnię do rzutów oszczepem,
b. rzutnie do pchnięcia kulą – dwa stanowiska,
c. rzutnię do rzutów dyskiem i młotem.
e) Ogrodzenia bieżni lekkoatletycznej;
f) Nawierzchni sportowej trawy na boisku – miejsca po korekcie kształtu boiska oraz po robotach towarzyszących;
g) Kompletnej prefabrykowanej wiaty sędziowskiej;
h) Trawników – w miejscach poza boiskiem, skarpy, nasypy, murki oporowe;
i) Branży sanitarnej:
a. Instalacji kanalizacji deszczowej i drenażu – odwodnienie areny wraz ze zbiornikami retencyjnymi;
b. Instalacji wodociągowej – przebudowa istniejącego systemu zraszania boiska o nawierzchni z trawy naturalnej do wymiarów 68,0x105,0 m wraz z utrzymaniem, uzupełnieniem i ewentualną naprawą nawierzchni trawiastej po robotach;
j) Branży elektrycznej - budowa infrastruktury teletechnicznej na potrzeby rozgrywania zawodów oraz przebudowa istniejącej infrastruktury energetycznej, w tym oświetlenia terenu, obejmujące:
a. Instalację do automatycznego - elektronicznego pomiaru czasu wraz ze świadectwem legalizacji;
b. Instalację oświetlenia całego terenu + lampy parkowe;
c. Instalację nagłośnienia oraz monitoringu wejścia na stadion i zasilenia wiaty sędziowskiej;
d. Instalacje uziemienia, ochrony przepięciowej i ochrony przeciwporażeniowej;
k) Zapewnienie nadzoru wykonawczego w osobach: kierownika budowy, kierowników robót branży sanitarnej i elektrycznej;
l) Koordynowanie prac z Wykonawcami części II – Pozostałe zagospodarowanie i III – Lampy sportowe;
m) Wykonanie badań powykonawczych nawierzchni bieżni przez specjalistyczną jednostkę posiadająca odpowiedni sprzęt oraz doświadczoną kadrę oraz przedłożenie niniejszego raportu z badania Ministerstwu do akceptacji, potwierdzających spełnianie parametrów wg normy PN-EN 14877:2014 w zakresie:
- Amortyzacji siły
- Odkształcenia pionowego
- Grubości nawierzchni
- Oporu poślizgu
- Nierówności
(oraz wyżej wymienionych wraz z Odwodnieniem areny wg wymagań World Athletic (w zakresie podstawowym) jeśli będzie wymagane);
n) Zastępstwo inwestorskie w zakresie uzyskania wymaganych certyfikatów potwierdzającego kategorię obiektu Vb według klasyfikacji PZLA i IWA;
o) Zastępstwo inwestorskie do uzyskania odpowiednio pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

34928200-0 - Ogrodzenia

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 3904782,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – Pozostałe zagospodarowanie terenu:
a) Utwardzenie gruntu w postaci dróg wewnętrznych, ciągów pieszych i miejsc postojowych;
b) Dostawa i montaż elementów małej architektury:
- kosze na odpadki,
- maszty flagowe łącznie z fundamentami – 3 kpl.,
- wiata śmietnikowa;
c) Wycinka drzew wraz z pocięciem pni, wykarczowaniem i utylizacją gałęziówki - w miejscach projektowanych utwardzeń;
d) Zapewnienie nadzoru wykonawczego w osobach: kierowników robót branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej;
e) Koordynowanie prac z Wykonawcami części I – Wykonanie Areny lekkoatletycznej i III – Lampy sportowe M1, M2, M3, M4;
f) Zastępstwo inwestorskie w zakresie uzyskania odpowiednio pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 574212,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – Lampy sportowe M1, M2, M3, M4 – dostawa i montaż wraz z wykonaniem fundamentów (wykonanie zewnętrznej instalacji zasilającej pozostaje w zakresie Części I), a także koordynowanie prac we współpracy z Wykonawcą części I – Wykonanie Areny lekkoatletycznej i części II – Pozostałe zagospodarowanie terenu, zapewnienie nadzoru wykonawczego przez osobę posiadającą uprawnienia kierownika robót do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 488352,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV– Wyposażenie sportowe wg załącznika 1a i dołączonych do niego zestawień - posiadające certyfikat WA, zaś sprzęt pomiarowy świadectwo legalizacji:
a) Zestawienie nr 1 – Konkurencje biegowe i chód sportowy,
b) Zestawienie nr 2 – Skok wzwyż,
c) Zestawienie nr 3 – Skok w dal i trójskok,
d) Zestawienie nr 4 – Pchnięcie kulą,
e) Zestawienie nr 5 – Rzut dyskiem,
f) Zestawienie nr 6 – Rzut młotem,
g) Zestawienie nr 7 – Rzut oszczepem,
h) Zestawienie nr 8 – Sprzęt elektroniczny i pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37415000-0 - Sprzęt lekkoatletyczny

4.5.5.) Wartość części: 532880,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V – Wyposażenie dodatkowe - Urządzenia do utrzymania stadionu (zakup i dostawa loco Dębno):
a) Piaskarka współpracująca z oferowanym ciągnikiem;
b) Wielofunkcyjne urządzenie do pielęgnacji murawy naturalnej, oparte na ramie, pasywne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325100-8 - Urządzenia do konserwacji terenu

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VI – Wyposażenie dodatkowe – Kontener SANITARNY: damski i męski (zakup i dostawa loco Dębno).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215500-2 - Toalety publiczne

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VII – Wyposażenie dodatkowe – certyfikowane siedziska stadionowe (zakup i dostawa loco Dębno):
a) Białe – 200 szt.
b) Zielone – 800 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39111000-3 - Siedziska

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota ofertowa przekracza kwotę środków finansowych, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota ofertowa przekracza kwotę środków finansowych, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota ofertowa przekracza kwotę środków finansowych, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota ofertowa przekracza kwotę środków finansowych, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windtel Pluciński Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320177133

7.3.3) Ulica: Akacjowa 4

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 74-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142335,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142335,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windtel Pluciński Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320177133

7.3.3) Ulica: Akacjowa 4

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 74-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142335,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53382,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53382,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53382,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windtel Pluciński Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320177133

7.3.3) Ulica: Akacjowa 4

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 74-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53382 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie jest realizowane w oparciu o dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach programu „Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.