eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie gm. Kiszkowo w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wlkp. na okres od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie gm. Kiszkowo w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wlkp. na okres od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISZKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kiszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-280

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kiszkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiszkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kiszkowo.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie gm. Kiszkowo w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wlkp. na okres od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06877221-4eaa-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025281/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie gminy Kiszkowo w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wlkp. na okres od 01.01.2023 do 31.12.2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396498/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuje bezpieczne i punktualne dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie gminy Kiszkowo w dniach nauki szkolnej w terminach obowiązujących w woj. wielkopolskim na okres od 01 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
4. Charakterystyka zamówienia:
a) wykaz liczby dni nauki szkolnej w roku 2023, których dotyczy zamówienie:
Łączna liczba dni przewozów - 183 dni, w tym:
styczeń - 19 dni nauki (ferie zimowe 30.01 - 12.02.2023 r.)
luty - 12 dni nauki
marzec - 23 dni nauki
kwiecień - 16 dni nauki (06 – 11.04.2023 r. przerwa świąteczna),
maj - 17 dni nauki, 23-25.05.2022 r. dowóz częściowy egzaminy klas 8,
(02.05.2023 r. dzień dyr.)
czerwiec - 16 dni nauki (09.06.2023 r. dzień dyr., 23.06.2023 r. zakończenie roku szk.)
lipiec - ferie letnie
sierpień - ferie letnie
wrzesień - 21 dni nauki
październik - 22 dni nauki
listopad - 21 dni nauki
grudzień - 16 dni nauki ( od 23.12.2023 r. przerwa świąteczna)
b) Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 02 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku, z wyłączeniem przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2022/2023 i 2023/2024 oraz okresów ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły
c) Przewozy będą odbywały się we wszystkie dni nauki w szkole, natomiast po zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego także w dni wolne od nauki szkolnej oraz po zawiadomieniu Wykonawcy przez dyrektora szkoły, także w dni odpracowywane. W przypadku zmiany szkolnego tygodniowego planu lekcji, planu przewozów lub ilości przewożonych uczniów Wykonawca dostosuje świadczenie usług do wskazań Zamawiającego, uwzględniając te zmiany.
d) Szacowana ilość kilometrów:
Dowozy w km (dzienne) – 178 km,
Odwozy w km (dzienne) – 287 km
e) Liczba kilometrów stanowi wartość przybliżoną i została skalkulowana na podstawie poglądowej długości poszczególnych tras. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za przewozy faktycznie zrealizowane, przy czym do obliczenia wartości przewozu będącej podstawą do wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy przyjmuje się iloczyn stawki w PLN za jeden kilometr przewozu i ilości kilometrów dziennie i ilości dni. Podczas ustalania dziennej liczby kilometrów przewozu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie brana pod uwagę odległość, jaką pojazd pokona od miejsca postoju do miejsca rozpoczęcia usługi oraz od miejsca zakończenia usługi do miejsca postoju.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.
g) Szacowana ilość uczniów (wg stanu uczniów na września 2022 roku):
w roku szkolnym 2022/2023 – 329
w roku szkolnym 2023/2024 - 336
Szczegółowy wykaz dot. ilości uczniów przypadających na daną miejscowość/przystanek zawarty jest w załącznikach nr 6
5. Zamawiający, w przypadku wprowadzenia odrębnymi przepisami okresów ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, przewiduje możliwość wprowadzenia wynagrodzenia dla Wykonawcy, jednakże wyłącznie w przypadku całkowitego ograniczenia, tj. dotyczącego wszystkich roczników szkolnych. W przypadku całkowitego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty
w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 10% wartości szacowanej za dany okres rozliczeniowy.
6. Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu dla zamówienia, stanowiącym załącznik numer 7 do SWZ
7. Do obsługi realizacji dowozu uczniów do placówki należy zabezpieczyć następującą liczbę pojazdów: minimum cztery autobusy + 1 autobus zastępczy, wszystkie spełniające wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) w tym spełniające wymagania §22 rozporządzenia, oraz wyposażone w pasy bezpieczeństwa na siedzeniach, przed którymi nie ma innych siedzeń oraz na siedzeniu kierowcy.
8. Przewozy należy realizować pojazdami sprawnymi technicznie, spełniającymi warunki w określonym rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom właściwej opieki i przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci szkolnych. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. UWAGA! Doświadczenie zawodowe opiekunów stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.
10. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu uczniów to w szczególności:
a) odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących uczniów w autobusie, w drodze z punktu zbiorczego do autobusu oraz z autobusu do punktu zbiorczego i szkoły,
b) dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez uczniów w autobusie,
c) sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w autobusie,
d) pomoc uczniom przy wsiadaniu do autobusu i wysiadaniu z autobusu,
e) sprawdzenie czy uczeń wysiadł na prawidłowym przystanku docelowym,
f) pomoc w przeprowadzeniu ucznia na drugą stronę jezdni, tak by zapewnić mu bezpieczny powrót do domu,
g) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,
h) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu.
11. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu, przewoźnik jest zobowiązany do uruchomienia zastępczego pojazdu. Zamawiający zastrzega, iż maksymalny czas na podstawienie pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 60 minut od momentu zgłoszenia awarii. UWAGA! Czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert. Awaria winna być zgłoszona (w momencie jej wystąpienia) przez kierowcę danego pojazdu pracownikowi urzędu – Radosławowi Występskiemu tel. 061 4297019 - w godzinach pracy urzędu), oraz kierownikowi placówki oświatowej lub osoby przez niego wyznaczonej.
12. Przewozy nie mogą być realizowane jako kursy otwarte.
13. W czasie przewozów muszą być zagwarantowane dla wszystkich uczniów miejsca siedzące.
14. W okresach jesiennych i zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa o przeprowadzenie kontroli przez organ do tego uprawniony.
15. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
16. Wykonawca dla realizacji niniejszego zamówienia powinien uwzględnić wszystkie czynniki mające wpływ na realizację zamówienia i uwzględnić je w proponowanej cenie ofertowej w PLN (w szczególności: wynagrodzenie kierowców, opiekunów/ek, zakup paliwa, ubezpieczenia, obsługa administracyjna, koszty naprawy, remonty autobusów oraz ich eksploatacja).
17. Dojazd do miejsca rozpoczęcia dowozów i odwozów, po zakończeniu kursów odwozu, dojazd do miejsca garażowania jest obowiązkiem Wykonawcy i nie obciąża Zamawiającego.
18. Forma płatności:
- przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego i jego potwierdzeniu.
- rozliczenie dwa razy w ciągu miesiąca: 15 i ostatniego każdego miesiąca,
- termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego
19. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania.
20. Formularz oferty oraz załączniki do oferty, powinny być wypełnione przez Wykonawcę wg postanowień niniejszej specyfikacji.
21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
22. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652508,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1004495,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652508,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób MILE Michał Leśny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841208091

7.3.4) Miejscowość: Kłecko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 652508,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.