eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej zależnie od potrzeb Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej zależnie od potrzeb Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzynarodowe Centrum Kultury Nowy Teatr

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141245324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Madalińskiego 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowyteatr.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyteatr.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faaa0da5-465f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej zależnie od potrzeb Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faaa0da5-465f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045227/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Bieżąca obsługa prawnicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/01/08/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 840000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej zależnie od potrzeb Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia, w szczególności obejmuje następujące rodzaje czynności:
1. udzielanie ustnych porad prawnych telefonicznie, poprzez komunikatory internetowe (MS Teams itp.) oraz w trakcie pełnionych w siedzibie Zamawiającego dyżurów.
Wykonawca (tzn. osoba lub osoby skierowane do obsługi Zamawiającego) będzie zobowiązany do obecności w siedzibie Zamawiającego co najmniej 3 razy w tygodniu przez okres co najmniej 3 godzin każdorazowo w godzinach pracy Zamawiającego. Liczba dyżurów i liczba godzin w okresie urlopowym może być zmieniona i indywidualnie ustalana z Wykonawcą. Wykonawca będzie zobowiązany do dodatkowych pilnych dyżurów w sytuacjach nieprzewidzianych, lecz w liczbie nie większej niż 5 godzin miesięcznie. Zamawiający zapewni w swojej siedzibie pomieszczenie (pokój) dla Wykonawcy;
2. udzielanie porad prawnych w formie elektronicznej (korespondencja e-mail, MS Sharepoint itp.);
3. sporządzanie pisemnych opinii prawnych;
4. przygotowywanie projektów umów i aneksów umów, w tym również w jęz. angielskim;
5. przygotowywanie i weryfikacja regulaminów wewnętrznych;
6. opiniowanie projektów umów, aneksów umów oraz innych dokumentów przygotowanych przez inne osoby i podmioty;
7. wykonywanie czynności związanych z weryfikacją poprawności projektowanych postanowień umów przygotowywanych w ramach postępowań o zamówienie publiczne oraz opiniowanie umów przetargowych;
8. wykonywanie innych czynności pozostających w związku ze stosowaniem prawa, zleconych przez Zamawiającego;
9. obsługę prawną wszelkich spraw, pozostających w związku z umowami zawieranymi przez Zamawiającego;
10. obsługę prawną wszelkich spraw w szczególności zakresie prawa pracy, finansów publicznych, prawa autorskiego i praw pokrewnych;
11. obsługę prawną pozostającą w związku ze zmianą ustaw i innych przepisów obowiązującego prawa, wprowadzeniem nowych przepisów prawa itp. Wykonawca będzie zobowiązany do każdorazowego informowania Zamawiającego o planowanych zmianach w obowiązujących przepisach, jeśli zmiana ta może wpłynąć na działalność oraz zobowiązania i prawa Zamawiającego;
12. obsługę prawną pozostającą w związku z realizacją zobowiązań nałożonych na Zamawiającego w decyzjach administracyjnych lub postanowieniach, wydanych przez właściwe organy;
13. obsługę prawną pozostającą w związku sytuacjami nieprzewidzianymi jak ogłoszenie stanu zagrożenia epidemiologicznego, konfliktu wojennego, kryzysu energetycznego itp.
14. udział w naradach wewnętrznych i spotkaniach z przedstawicielami instytucji zewnętrznych, w tym również w naradach i spotkaniach zespołów i komisji, zajmujących się uzgodnieniami, negocjacjami lub opiniowaniem spraw, pozostających w związku z działalnością Zamawiającego.

Zakres usług prawnych, w szczególności, będzie obejmował zagadnienia dotyczące:

1. Prawa pracy;
2. Finansów publicznych;
3. Prawa autorskiego i praw pokrewnych;
4. Ochrony danych osobowych;
5. Prawa administracyjnego;
6. Prawa cywilnego;

Wykonawca w ramach świadczenia usług będzie zobowiązany w szczególności do:

1. wydawania pisemnych opinii prawnych we wszystkich sprawach na zlecenie Zamawiającego, w tym m.in. dot. zasadności zgłaszanych przez inne podmioty roszczeń, przedstawianych dokumentów itd. Na zlecenie Zamawiającego opinie będą sporządzane w języku polskim i angielskim. Zamawiający określi zakres opinii prawnej oraz w przypadkach szczególnie złożonych wyznaczy termin jej sporządzenia. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia rejestru opinii prawych ze wskazaniem ich tematu, daty sporządzenia, osoby która opinię sporządziła. Zamawiający może przy zleceniu zaznaczyć, że wymaga sporządzenia opinii przez konkretną osobę, skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia.
2. udzielanie na bieżąco porad ustnie, mailem, pisemnie w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego na zapytania upoważnionych pracowników Zamawiającego;
3. obsługę prawną wszelkich spraw pozostających w szczególności w związku ze stosowaniem prawa pracy, finansami publicznymi, prawem autorskim i praw pokrewnych;
4. przygotowywanie projektów umów, opiniowanie projektów umów otrzymanych od innych osób i podmiotów, pomoc prawna w prowadzonych negocjacjach dot. umów, wprowadzanie zmian do projektów oraz umów już zawartych w języku polskim i angielskim;
5. informowania na bieżąco osób odpowiedzialnych za realizację umowy po stronie Zamawiającego lub innych współpracujących z Zamawiającym osób przy danym zleceniu o zmianie przepisów prawa wpływającą na działania Zamawiającego;
6. informowania niezwłocznie osób odpowiedzialnych za realizację umowy po stronie Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach (niezgodności z prawem) działań Zamawiającego oraz wskazywania dróg zapobieżenia skutkom takich naruszeń;
7. informowania niezwłocznie osób odpowiedzialnych za realizację umowy po stronie Zamawiającego o dostrzeżonych zagrożeniach dla prawidłowej realizacji umowy;
8. obsługę prawną wszelkich spraw, pozostających w związku z umowami zawieranymi przez Zamawiającego;
9. opiniowania lub przygotowywania pism wychodzących od Zamawiającego pod kątem prawnym, w tym wskazania potencjalnych zagrożeń, skutków przekazania pism itp.
10. wsparcia w przygotowywaniu pism, stanowisk itp. w związku z kontrolami działań Zamawiającego (wsparcie dotyczyć będzie wyników kontroli przeprowadzonych oraz działań w trakcie postępowań kontrolnych); wsparcie obejmować będzie również usługi w zakresie postępowań dyscyplinarnych;
11. udział w negocjacjach, rokowaniach, rozmowach, spotkaniach itp. w sprawach zw. z działalnością Zamawiającego, bez względu na to jakie podmioty będą brały w nich udział, w przypadku uznania przez Zamawiającego, że obecność prawnika jest niezbędna. W/w spotkania mogą odbywać się zarówno w języku polskim jak i angielskim;
12. w zakresie zamówień publicznych weryfikacja i opiniowanie umów przetargowych, projektowanych postanowień umów przygotowanych przez Zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Pzp oraz możliwości zmian takich umów;
13. obsługę prawną pozostającą w związku z realizacją zobowiązań nałożonych na Zamawiającego w decyzjach administracyjnych lub postanowieniach, wydanych przez właściwe organy;
14. udział w naradach wewnętrznych i spotkaniach z przedstawicielami instytucji zewnętrznych, w tym również w naradach i spotkaniach zespołów i komisji, zajmujących się uzgodnieniami, negocjacjami lub opiniowaniem spraw, pozostających w związku z działalnością Zamawiającego. Spotkania oraz narady mogą być prowadzone zarówno w języku polskim, jak i w języku angielskim.
15. wykonywanie innych czynności pozostających w związku ze stosowaniem prawa, zleconych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382284,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735048,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382284,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ćwik i Partnerzy. Radcowie prawni i Adwokaci z siedzibą w Warszawie.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015812195

7.3.3) Ulica: al. J. Ch. Szucha 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-582

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382284,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.