Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00408060/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
- 2023/BZP 00322703/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
- 2024/BZP 00052275/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RZĄŚNIK
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Rząśnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jesionowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Rząśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 59 29 260
1.5.8.) Numer faksu: 29 59 29 285
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-557ab961-5392-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 306270,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2023 roku.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
– odśnieżanie dróg w standardzie I i II,
– odśnieżanie chodników, parkingów oraz miejsc postojowych.
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rząśnik obejmuje:
- odśnieżanie na drogach gminnych na długości około 102,4 km,
- zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo-solną na drogach gminnych, chodnikach, parkingach i miejscach postojowych,
- zwalczanie gołoledzi materiałem uszarstniającym (np. piasek, żużel) – interwencyjnie
Zimowe utrzymanie nawierzchni chodników na terenie gminy Rząśnik obejmuje:
- mechaniczne odśnieżanie wybranych odcinków chodników wzdłuż dróg gminnych (z użyciem traktorka chodnikowego, quada) – długość około 11 km,
- posypywanie wybranych odcinków chodników piaskiem,
- odśnieżanie przejść dla pieszych
Utrzymanie dróg gminnych i chodników w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. polegać będzie na:
1) prowadzeniu zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych, chodników i dojścia do przejść dla pieszych znajdujących się na terenie gminy Rząśnik (odśnieżanie chodników lekkim sprzętem),
2) zapobieganiu powstawania zimowej śliskości nawierzchni oraz jej usuwanie (odladzanie nawierzchni), przy stosowaniu zabiegów mechanicznych oraz odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe, wynikiem czego ma być doprowadzenie nawierzchni do stanu wolnego od lodu, gołoledzi oraz ubitego i zajeżdżonego śniegu. Uzyskanie rezultatu zimowego utrzymania w postaci nawierzchni odśnieżonej, wolnej od śniegu, błota pośniegowego, i nabojów śnieżnych oraz pozbawionej śliskości nawierzchni (szczegółowość prac uzależniona jest od kategorii standardu odśnieżania),
- na odcinkach zgodnie z załącznikami nr 6 i 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212751,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212751,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212751,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MARCIN-TRANS” F.U.T. Marcin Pawlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762 193 90 59
7.3.3) Ulica: Popowo Kościelne 39
7.3.4) Miejscowość: Somianka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN PAWLAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN PAWLAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21275136 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI RZĄŚNIK
- Rozbudowa drogi w miejscowości Rząśnik, ul. Marii Konopnickiej
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa, gmina Rząśnik
więcej: przetargi RZĄŚNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących w celu zwiększenia retencji korytowej cieków na terenie ZZ Włocławek z podziałem na 2 części
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.