Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00293530/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA TERENIE PŁYWALNI KRYTEJ WAT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA TERENIE PŁYWALNI KRYTEJ WAT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1217ff5-1be4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00170899/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa ratownictwa wodnego - pływalnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 126/SWF/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej WAT, przy ul. Kartezjusza 1, 00-908 w Warszawie.
Do opisu przedmiotu zamówienia zastosowano nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
2. Wykonanie usługi ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej WAT odbywać się będzie
w ww. lokalizacji: w niecce obiektu krytej pływalni, zlokalizowanej na terenie Studium Wychowania Fizycznego Wojskowej Akademii Technicznej, ul. Kartezjusza 1, 00-908 Warszawa.
3. Specyfika niecki basenu:
- 5 torów pływackich;
- długość: 25 m;
- szerokość: 12,5 m;
- powierzchnia: 312,5 m2;
- głębokość 120cm/160 cm
4. Przeznaczenie obiektu: obiekt szkoleniowy udostępniany dla grup szkoleniowych, żołnierzy zawodowych i pracowników Wojskowej Akademii Technicznej oraz ich dzieci zgodnie z grafikiem wykorzystania obiektu.
5. Wykonawca zapewni ciągłość obsady ratowniczej w liczbie dwóch ratowników wodnych zgodnie z harmonogramem w godzinach pracy pływalni:
- Poniedziałek – piątek, w godz. 6:00 – 21:00
- Sobota – niedziela, w godz. 08:00 – 15:00
6. Szacunkowa liczba godzin obsługi ratowniczej wyniesie 17 000 godzin w roku akademickim 2023/2024 i 2024/2025 (w 2023/2024 od 11.09.2023 r. do 05.07.2024 r.) i (w 2024/2025 od 09.09.2024 r. do 04.07.2025 r.).
7. Wskazana powyżej ilość godzin jest jedynie ilością szacunkową i może ulec zmianie.
8. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena oferty. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej liczby godzin ratowniczych, na podstawie ceny jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie.
9. Zamawiający przewiduje możliwość czasowego wstrzymania funkcjonowania obiektu w trakcie obowiązywania umowy z powodów niezależnych od Zamawiającego np. wystąpienie siły wyższej zwalnia z odpowiedzialności za niewykonanie zobowiązania. Za siłę wyższą uznaje się także obowiązujący na terenie kraju stan epidemii oraz sytuacje, gdy właściwy akt prawny wprowadza ograniczenia w funkcjonowaniu basenów i pływalni, jak również inne dodatkowe dni wolne zatwierdzone przez Rektora – Komendanta Wojskowej Akademii Technicznej lub w związku z pokontrolnym zaleceniem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Za wskazany okres Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie. W takiej sytuacji żadna ze Stron nie może zostać pociągnięta do odpowiedzialności za szkodę, koszty lub wydatki powstałe w wyniku lub w związku z opóźnieniem, nienależnym wykonaniem lub niewykonaniem umowy.
10. Rozliczenie – zapłata dokonywana będzie w okresach miesięcznych, w miesiącu następującym po miesiącu, za który będzie należne wynagrodzenie na podstawie faktycznej liczby godzin przepracowanych i ceny jednostkowej brutto za jedna godzinę świadczenia usługi.
11. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie wykaz przepracowanego czasu sporządzony przez Wykonawcę, zatwierdzony przez Zamawiającego oraz faktura/rachunek, stanowiący podstawę do wypłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
12. Wykonawca wyposaży ratownika w niezbędny sprzęt ratunkowy i ratowniczy zgodnie z obowiązującymi przepisami – w tym: zestaw R1 z inhalatorem tlenowym, defibrylator, deska ortopedyczna, deska ratownicza.
13. Wykonawca wyposaży ratowników w jednolity strój ratowniczy odpowiednio oznakowany.
14. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, by przy realizacji zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę na cały okres realizacji umowy osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia. Czynności polegające na wykonywaniu usługi ratownictwa wodnego.
15. W wykonaniu zamówienia będą brały udział osoby wskazane w ramach warunków udziału w postępowaniu oraz kryterium oceny ofert w zakresie doświadczenia.
16. Wykonawca zatrudni ratowników, którzy będą posługiwać się językiem polskim w stopniu niezbędnym do prawidłowej realizacji powierzonych czynności. W przypadku osób niebędących obywatelami Polski, wymagana będzie komunikatywna znajomość języka polskiego – potwierdzona certyfikatem B2 wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. Wymaganie w zakresie posługiwania się językiem polskim przez ratowników jest uzasadnione istotą przedmiotu zamówienia, gdyż ratownicy podczas wykonywania usługi muszą mieć swobodę kontaktu z osobami korzystającymi z usług na obiektach w szczególności prawidłowa komunikacja jest wymagana w sytuacjach wydawania poleceń dyscyplinujących klientów do prawidłowych zachowań zgodnych z obowiązującymi Regulaminami korzystania z obiektów, udzielaniu pierwszej pomocy, przy podejmowaniu czynności ratunkowych, wzywaniu innych służb, itp.
17. Świadczenie usługi będzie wykonywane zgodnie z obowiązującymi zasadami, warunkami określonymi w szczególności:
a) Ustawa z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tj. Dz. Z 2018 r., poz. 993 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownictwo Wodne Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831843762
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-04INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej Pływalni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.