eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Wielka Nieszawka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Wielka Nieszawka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7d842ff-ebfd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Wielka Nieszawka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d842ff-ebfd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045880/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont, modernizacja, utwardzenie dróg, chodników gminnych - chodnik wzdłuż DW 273

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.2.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Wielka Nieszawka, w miejscach wskazanych przez zamawiającego, w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe za wykonanie 1 m2 remontu poszczególnych asortymentów robót, z podziałem na dwie części, tj.:
1. Część I: Remont cząstkowy (uzupełnienie ubytków) nawierzchni asfaltowych przy użyciu ‘remontera ciśnieniowego’ - pow. 2000 m.kw.
Faktyczna liczba m.kw. zostanie ustalona po rozstrzygnięciu przetargu z uwzględnieniem stawki za 1 m.kw. wskazanej w ofercie Wykonawcy i maksymalnej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia cz. I. w wysokości 105.000,00 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 83268,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Wielka Nieszawka, w miejscach wskazanych przez zamawiającego, w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe za wykonanie 1 m2 remontu poszczególnych asortymentów robót, z podziałem na dwie części, tj.:

2. Część II: Remont nawierzchni z wymianą podbudowy - pow. 300 m.kw.
Faktyczna liczba m.kw. zostanie ustalona po rozstrzygnięciu przetargu z uwzględnieniem stawki za 1 m.kw. wskazanej w ofercie Wykonawcy i maksymalnej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia cz. II. w wysokości 80.000,00 zł brutto

3. Na konstrukcję nawierzchni dla części II musi się składać:
1) Podsypka piaskowa grubości 15 cm.
2) Podbudowa z tłucznia kamiennego, drogowego o frakcji 31-63 zaklinowana klińcem kamiennym o uziarnieniu 2-8 o łącznej grubości min 30 cm.
3) Nawierzchnia asfaltobetonowa lub polimeroasfaltowa ma mieć dwie warstwy, min 5+4 cm grubości. Nawierzchnia ma być wykonana z masy asfaltowej
o parametrach jak dla ruchu KR 3-4.
4) Nawierzchnię asfaltobetonową należy układać rozściełaczem do mas bitumicznych. Jeśli fragmenty do naprawy nie pozwalają na zastosowanie rozściełacza należy ją układać ręcznie, przy czym jakość i równość nawierzchni nie może odbiegać od jakości nawierzchni rozkładanej mechanicznie.
5) Układanie mieszanki asfaltowej ma być wykonywane w temperaturze podłoża
i powietrza powyżej +5 stopni Celsjusza, na suche, czyste i odpylone podłoże po uprzednim jego skropieniu asfaltem.
6) Jeśli mieszanka będzie zbyt zimna, nie wolno jej układać, a próba ułożenia skutkować będzie ponownym wykonaniem robót nawierzchniowych.
7) Przy naprawach i odtwarzaniu nawierzchni na krawędzi jedni, przy której brak jest krawężnika poszczególne warstwy konstrukcji nawierzchni należy poszerzać w następujący sposób:
a. Podsypka piaskowa ma być szersza od podbudowy o tyle ile wynosi grubość układanej podbudowy.
b. Podbudowa ma być szersza od nawierzchni o tyle ile wynosi grubość układanej nawierzchni.
c. Połączenie nawierzchni istniejącej z nowo układaną będzie uszczelnione taśmą asfaltową na etapie układania nawierzchni lub zalane mastyksem ewentualnie masą zalewową z zasypaniem drobnym kruszywem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 63934,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581823207

7.3.3) Ulica: Młyńska 22

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104968,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transbruk Barczyńscy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8702671670

7.3.3) Ulica: Wojewódzka 3a

7.3.4) Miejscowość: Pigża

7.3.5) Kod pocztowy: 87-152

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79733,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.