eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bliżyn › Modernizacja Kompleksu Boiska Moje Boisko - Orlik 2012 w Bliżynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Kompleksu Boiska Moje Boisko - Orlik 2012 w Bliżynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLIŻYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bliżyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 79A

1.5.2.) Miejscowość: Bliżyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-120

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (041) 25 41 172 wew. 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@Blizyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugblizyn.bip.doc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-006ebbf5-5d39-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Kompleksu Boiska Moje Boisko - Orlik 2012 w Bliżynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-006ebbf5-5d39-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044293/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja kompleksu sportowego Orlik 2012 w Bliżynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PNO.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. „Modernizacja Kompleksu Boisk Moje Boisko – Orlik 2012 w Bliżynie - Zadanie Nr 1:
− wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej boiska piłkarskiego (1860 m2) z odtworzeniem warstwy wyrównawczej,
− wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego (1524,09 m2) z odtworzeniem podbudowy na części boiska.

1) Wymagane parametry nawierzchni:

Podstawowe parametry eksploatacyjne nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o gr. 13 mm

Tarcie (opór poślizgu) - ≥ 85 (stan suchy)
≥ 59 (Stan mokry)
Wytrzymałość na rozciąganie - ≥ 1,09 N/mm2
Wydłużanie podczas zerwania - ≥ 74%
Odporność na zużycie Tabel - ≤ 0,65 g
Amortyzacja (23 st. C) - ≥ 36 %

NAWIERZCHNIA MUSI POSIADAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014-02, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
- Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
- Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni
- Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
- Do dokumentów należy załączyć opisaną próbkę oferowanej nawierzchni.

• Podstawowe parametry eksploatacyjne nawierzchni z trawy syntetycznej
-Trawa syntetyczna, włókna wzmocnione rdzeniem stabilizującym, zasypywana piaskiem kwarcowym z atestem laboratorium sportowego.
- Kolorystyka : włókno zielone, odporne na promienie UV
- Parametry techniczne / Typ włókna: włókno proste monofil / monofilowe + fibrylowane - min. 85% włókien monofilowych
- Skład chemiczny: 100 % polietylen
- Wysokość włókna: min. 20mm
- Grubość włókna: min. 300 µ
- Ciężar całkowity nawierzchni: min. 2 600 gr / m2
- waga włókna: 1280 gr / m2
- ciężar włókna: min: 12.000 Dtex
- ilość pęczków: min. 22000 /m2
-ilość włókien: min. 350 000 /m2
- siła wyciągania pęczka przed i po starzeniu wodą: min. 90N
- wypełnienie: piasek kwarcowy o uziarnieniu 0,2-1,2mm w ilości 20-22 kg/m2 zgodnie
z rekomendacją jej Producenta.
- Wyznaczenie boiska trwałymi liniami: boisko główne: pole gry 26 m x 56 m z wyznaczonymi liniami ze sztucznej trawy w kolorze białym; nawierzchnia musi być absolutnie gładka i równa

NAWIERZCHNIA MUSI POSIADAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014 dla oferowanej nawierzchni potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego ( wszystkie minimalne parametry oferowanej nawierzchni muszą być potwierdzone w jednym raporcie)
- Atest PZH;
- Producent oferowanej sztucznej trawy musi posiadać status FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP) lub FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP) i być wymieniony na oficjalnej stronie FIFA.
- Kartę techniczną podpisaną przez producenta ( zawierającą charakterystykę i parametry techniczne);
- badanie reakcji na ogień dla oferowanej trawy ( trawa + zasyp ) wg. normy EN 13501-1:2018 wykonane przez akredytowane laboratorium dla materiałów podłogowych klasy min. Bfl-s1 jako materiał trudno zapalny.
- autoryzacja producenta w oryginale proponowanej nawierzchni trawy syntetycznej na dostawę i montaż wydana na to zadanie z potwierdzeniem gwarancji producenta.

Kolorystyka boisk zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.

2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż,) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5) Wykonawca wykona prace towarzyszące i roboty tymczasowe oraz inne usługi, które należy uwzględnić w cenie oferty, w tym m.in.;
a) Zorganizowanie zaplecza budowy i jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich;
b) Wznowienie geodezyjnych znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzenia robót;
c) Odtworzenie na swój koszt terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz wszelkiej infrastruktury podziemnej;
d) Zapewnienie poboru wody i energii elektrycznej do celów budowy;
e) Inne dodatkowe koszty poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia,
a nie zostały wyszczególnione.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody powstałe
w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
7) Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w spotkaniach związanych z realizacją inwestycji.
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) Dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
• projekt techniczny,
• specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.