eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Remont lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Kościelnicka 44a w Uniejowie wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Kościelnicka 44a
w Uniejowie wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "TERMY UNIEJÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W UNIEJOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310161430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polna 37

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: termy@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c88b5841-4b56-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Kościelnicka 44a
w Uniejowie wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c88b5841-4b56-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083616/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont lokali mieszkalnych przy ulicy Kościelnickiej 44 A w Uniejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGK ZP. 271.RB3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Kościelnickiej 44a w Uniejowie .
2. Prace remontowe wykonywane będą w następujących lokalach mieszkalnych, będących
w zasobach mieszkaniowych gminy .
− Lokal nr 1 pow.30,60 m2
− Lokal nr 2 pow. 28,60 m2
− Lokal nr 6 pow. 38,19 m2
− Lokal nr 7 pow. 34,80 m2
3. Zakres prac został określony w dokumentacji pt. „Remont lokali mieszkalnych w budynku przy ulicy Kościelnickiej 44a w Uniejowie ”
4. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załącznik do niniejszej SWZ.
5. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu:
 robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych,
 robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek,
 robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów,
 - podstawowych robót elektrycznych,
 wykonania instalacji C.O tj.:
rozprowadzenie instalacji grzejnikowej w posadzce (rury i kształtki alupex)
montaż rozdzielacza w korytarzu
montaż liczników ciepła
włączenie do istniejącego węzła (geotermalnego)
Wyposażenia lokali w urządzenia AGD oraz meble kuchenne
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj:
 przygotowaniu pomieszczeń do remontu polegających na zabezpieczeniu folią okien, drzwi, czujników ppoż., itp. przed zabrudzeniem, uporządkowaniu pomieszczeń,
 wywiezieniu materiałów rozbiórkowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398405,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398405,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398405,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Dariusz Piaseczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8281389317

7.3.3) Ulica: Wielenin 13

7.3.4) Miejscowość: Wielenin

7.3.5) Kod pocztowy: 99-210

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty instalacyjne CO


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398405,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.