Og³oszenie z dnia 2022-11-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00468204/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00481966/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
- 2023/BZP 00099545/01 - Wynik z dnia 2023-02-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Robót budowlane „zaprojektuj i wykonaj” dla zadania pn. "Poprawa efektywno¶ci energetycznej zabytkowego budynku Administracji Teatru im. Juliusza S³owackiego w Krakowie przy pl. ¦w. Ducha 4”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Teatr im. Juliusza S³owackiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278818
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. ¦w. Ducha 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-023
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 45 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@teatrwkrakowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.teatrwkrakowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robót budowlane „zaprojektuj i wykonaj” dla zadania pn. "Poprawa efektywno¶ci energetycznej zabytkowego budynku Administracji Teatru im. Juliusza S³owackiego w Krakowie przy pl. ¦w. Ducha 4”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-53a7740e-6577-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00442337
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035514/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Poprawa efektywno¶ci energetycznej zabytkowego budynku Administracji pl. ¦w. Ducha 4- "tryb zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie wspó³finansowane ze ¶rodków REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MA£OPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa efektywno¶ci energetycznej zabytkowego budynku Administracji Teatru im. Juliusza S³owackiego w Krakowie przy pl. ¦w. Ducha 4”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://teatrwkrakowie.pl/zamowienia-publiczne-ogloszenia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Sk³adanie ofert wraz z za³±cznikami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Pytania i wnioski o zmianê lub wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz pozosta³a korespondencja, jak te¿ wezwania, wyja¶nienia, sk³adanie o¶wiadczeñ i dokumentów po otwarciu ofert odbywa siê poprzez pocztê elektroniczn± Zamawiaj±cego pod adresem: wasik@teatrwkrakowie.pl oraz za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz na miniPortalu (tzw. „Formularz do komunikacji”),
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdzia³em X SWZ: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAM.282.6.22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wykonaj” dla zadania pn. Poprawa efektywno¶ci energetycznej zabytkowego budynku Administracji Teatru im. Juliusza S³owackiego w Krakowie przy pl. ¦w. Ducha 4”.
2. Przedmiotowe zamówienie w szczególno¶ci obejmuje:
a) wykonanie kompletnej Dokumentacji projektowej, przy uwzglêdnieniu wytycznych, wymagañ i warunków wynikaj±cych z Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego wraz za³±cznikami i zapisów SWZ wraz z za³±cznikami oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) przekazanie Zamawiaj±cemu praw autorskich maj±tkowych do sporz±dzonej Dokumentacji projektowej oraz wszelkich opracowañ sporz±dzonych w ramach zawartej umowy,
c) pozyskanie wszystkich pozwoleñ, uzgodnieñ, opinii, badañ, decyzji itp. niezbêdnych do wykonania zamówienia (w tym w szczególno¶ci pozwolenia konserwatorskiego i pozwolenia na budowê), wraz z pokryciem wszelkich kosztów i op³at z tym zwi±zanych,
d) opracowanie uzupe³niaj±cych rozwi±zañ projektowych, koniecznych do wykonania robót budowlanych, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i normami technicznymi,
e) zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie zgodno¶ci realizacji zamówienia z Dokumentacj± projektow±,
f) wykonanie robót budowlanych niezbêdnych do wykonania obiektu na podstawie Dokumentacji projektowej, zgodnie z ofert± Wykonawcy i zasadami wiedzy technicznej oraz obowi±zuj±cymi w Unii Europejskiej oraz w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego
g) wykonanie opracowañ oraz czynno¶ci prawnych koniecznych dla realizacji i oddania przedmiotu zamówienia.
h) sporz±dzenie kompletnej Dokumentacji Powykonawczej, spe³niaj±cej wymogi okre¶lone przepisami prawa i zapisami SWZ wraz z za³±cznikami i przekazania jej Zamawiaj±cemu,
j) inne niezbêdne czynno¶ci wymagane przepisami prawa, a zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia zosta³ w sposób szczegó³owy opisany w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym wraz z za³±cznikami, SWZ wraz z za³±cznikami oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
45212350-4 - Budynki o szczególnej warto¶ci historycznej lub architektonicznej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian
45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegaj±c± na tym, ¿e w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wy³onionemu w tym postêpowaniu Wykonawcy, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych prac projektowych i/lub robót budowlanych, instalacyjnych oraz dostaw i monta¿u, na terenie objêtym przedmiotem zamówienia u¿ytkowanym przez Zamawiaj±cego, o warto¶ci do 50 % zamówienia podstawowego, co zosta³o skalkulowane przy szacowaniu warto¶ci zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postêpowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego bêdzie fakt, i¿ w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizowa³ prace projektowe i roboty budowlane z najwy¿sz± staranno¶ci±. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest te¿ tym, ¿e zapewni on nie gorszy standard i jako¶æ oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia ni¿ dotycz±ce zamówienia podstawowego, a tak¿e ¿e Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak równie¿ strony w wyniku negocjacji uzgodni± wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em XVI SWZ: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE SIÊ KIEROWA£ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1.1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.2.uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (przez ca³y okres wykonywania zamówienia), przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza ni¿ 3 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzy miliony z³otych 00/100).
Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonywana metod± 0-1, tj. nie spe³nia/spe³nia, w oparciu o o¶wiadczenie Wykonawcy z³o¿one wraz z ofert± odpowiednio do tre¶ci wzoru stanowi±cego Za³±cznik 3 do SWZ oraz dokumenty i o¶wiadczenia z³o¿one przez Wykonawcê w odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego.
1.4.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
1.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.:
a) osob± przeznaczon± do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, posiadaj±c± stosowne uprawnienia i odpowiednia praktykê zgodnie z tre¶ci± art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 840), a tak¿e do¶wiadczenie w kierowaniu robotami w co najmniej dwóch obiektach budowlanych wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków lub obiektach znajduj±cych siê na terenie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, o warto¶ci ka¿dej z robót nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto.
b) osob± przeznaczon± do pe³nienia funkcji Kierownika Prac Konserwatorskich posiadaj±c± stosowne uprawnienia i odpowiedni± praktykê zgodnie z tre¶ci± art. 37a Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 840) oraz maj±c± do¶wiadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi w co najmniej dwóch obiektach budowlanych polegaj±cych na rozbudowie, przebudowie, remoncie obiektów zabytkowych (wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków).
c) dysponuje jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê projektanta w specjalno¶ci architektonicznej posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej w zakresie niezbêdnym dla realizacji zamówienia, wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, który opracowa³ co najmniej dwa projekty budowlane i wykonawcze lub techniczne dla obiektów o powierzchni powy¿ej 500 m2, w tym jeden znajduj±cy siê na obszarze pod ochron± konserwatorsk±.
d) dysponuje jedn± osob± przeznaczon± do pe³nienie funkcji Kierownika Robót Sanitarnych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia,
e) dysponuje jedn± osob± przeznaczon± do pe³nienie funkcji Kierownika Robót Elektrycznych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia,
Zamawiaj±cy informuje, i¿ dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia 2 funkcji osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powy¿szych bran¿ach, w przypadku posiadania przez jedn± osobê ³±cznie wymaganych uprawnieñ, kwalifikacji i do¶wiadczenia odpowiednio opisanych dla okre¶lonych funkcji.
Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonywana metod± 0-1, tj. nie spe³nia/spe³nia, w oparciu o o¶wiadczenie Wykonawcy z³o¿one wraz z ofert± odpowiednio do tre¶ci wzoru stanowi±cego Za³±cznik 3 do SWZ oraz dokumenty i o¶wiadczenia z³o¿one przez Wykonawcê w odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego odpowiednio do tre¶ci wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ.
1.4.2 posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn.:
wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane stanowi±ce dwa odrêbne kontrakty obejmuj±ce remont, rozbudowê lub przebudowê w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków o warto¶ci ³±cznej robót nie mniejszej ni¿ 3 000 000 z³ brutto (s³ownie: trzy miliony z³otych 00/100), w tym co najmniej jedn± w formule „zaprojektuj i wykonaj” wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonywana metod± 0-1, tj. nie spe³nia/spe³nia, w oparciu o o¶wiadczenie Wykonawcy z³o¿one wraz z ofert± odpowiednio do tre¶ci wzoru stanowi±cego Za³±cznik 3 do SWZ oraz dokumenty i o¶wiadczenia z³o¿one przez Wykonawcê w odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego odpowiednio do tre¶ci wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ wraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te zadania te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Przez "Rejestr" i "Ewidencjê" - do którego jest wpisany obiekt zabytkowy Zamawiaj±cy rozumie rejestry i ewidencje, o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840). Jednocze¶nie Zamawiaj±cy dopuszcza równowa¿ne rejestry dotycz±ce zabytków nieruchomych obowi±zuj±ce w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
2. wykaz osób (wype³niony i uzupe³niony wed³ug wzoru przedstawionego w Za³±czniku nr 8 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
3. wykaz robót budowlanych (wype³niony i uzupe³niony wed³ug wzoru przedstawionego w Za³±czniku nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami musi byæ sporz±dzona przez Wykonawcê, wedle tre¶ci postanowieñ niniejszej SWZ i jej za³±czników, a w szczególno¶ci musi zawieraæ:1. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowania i braku podstaw do wykluczenia – odpowiednio wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ,
2. zobowi±zanie innego podmiotu, o ile dotyczy – odpowiednio wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ,
3. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy, Za³±cznik nr 6 do SWZ,
4. dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium z³o¿onego w formie porêczeñ lub gwarancji),
5. odpowiednie pe³nomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pe³nomocnika
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca, najpó¼niej w dniu sk³adania ofert a przed up³ywem terminu sk³adania ofert, winien wnie¶æ wadium w wysoko¶ci wynosz±cej kwotê 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100) i utrzymaæ go nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
2.1 pieni±dzu,
2.2 gwarancjach bankowych,
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.4 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego 72 1240 2294 1111 0010 1739 4223 z podaniem tytu³u wp³aty: „Wadium w postêpowaniu sprawa znak: DAM.282.6.22. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej uznaje siê datê uznania ¶rodków na koncie Zamawiaj±cego (dzieñ, godzina).
4. W przypadku z³o¿enia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci lub formie elektronicznej
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z Rozdzia³em IX SWZ: WYMAGANIA DOTYCZ¡CE SK£ADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-02 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-31
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1, W celu zapoznania siê z miejscem objêtym przedmiotem zamówienia, Zamawiaj±cy organizuje obligatoryjn± wizjê lokaln± w budynku administracji Teatru im. Juliusza S³owackiego w Krakowie przy pl. ¦w. Ducha 4 w dniu 24.11.2022 r. o godzinie 12.00 oraz w dniu 25.11.2022r. o godzinie 12:00.1.1 Zamawiaj±cy informuje, i¿ do z³o¿enia oferty bezwzglêdnie jest wymagana obecno¶æ Wykonawcy w trakcie trwania wizji lokalnej.
1.2 Udzia³ w wizji lokalnej jest obligatoryjny, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 226 ust. 1 Pzp odrzuca ofertê je¿eli zosta³a z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej, w przypadku gdy Zamawiaj±cy tego wymaga³ w dokumentach zamówienia.
2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dziennik Ustaw z 2022r. poz. 835), zwanej poni¿ej ustaw± z postêpowania wyklucza siê:
2.1 Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.2 Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2022r., poz. 593 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.3 Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994r. o rachunkowo¶ci (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r., poz. 217 z pó¼n. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Ochrona i dozór siedziby Zarz±du Budynków Komunalnych w Krakowie przy ul. Boles³awa Czerwieñskiego 16 - us³uga spo³eczna
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 21 PAKIETÓW
- Wykonanie remontu (zabezpieczenie tymczasowe) elewacji budynku M-V
- Us³uga polegaj±ca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badañ odpadów kierowanych do termicznego przekszta³cenia w Zak³adzie Termicznego Przekszta³cania Odpadów w Krakowie
- "Dostawa aparatu USG dla Uniwersyteckiego Szpitala Dzieciêcego w Krakowie"
- Sukcesywna dostawa artyku³ów higienicznych oraz ¶rodków czysto¶ci codziennego u¿ytku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na dzia³ce nr ewid. 1025/5 po³o¿onej w Brzyskach
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szko³y Podstawowej w ¯elicach
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Por±bka na terenie Gminy Por±bka" w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad
- Uregulowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stró¿y
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.