eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Budowa oświetlenia na terenie gminy Wisznia Mała



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia na terenie gminy Wisznia Mała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia na terenie gminy Wisznia Mała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78a704fe-4956-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027075/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387001/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.29.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa oświetlenia na terenie gm. Wisznia Mała” w ramach zadania:
Zadanie nr 1* : Budowa oświetlenia drogowego w m. na terenie gminy Wisznia Mała.
obejmująca :
A. Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w ramach zadań w miejscowości: Psary:
1) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Długa
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 145 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 8 m z wysięgnikami długości 1,0m – 4 szt.
c) montaż opraw ledowych – 4 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) montaż szafki sterowniczej – 1 szt.
2) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 6-10
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 120 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m bez wysięgnika – 3 szt.
c) montaż opraw ledowych – 3 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) montaż szafki sterowniczej – 1 szt.
3) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 17-21
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 51 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m bez wysięgnika – 2 szt.
c) montaż opraw ledowych – 2 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) montaż szafki sterowniczej – 1 szt.
4) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Nowa
f) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m bez wysięgnika – 2 szt. (słupy przystosowane do przeniesienia obciążenia od lampy solarnej wraz z panelem fotowoltaicznym).
g) montaż opraw solarnych z panelem fotowoltaicznym – 2 szt.
5) Budowa oświetlenia w miejscowości Piotrkowiczki ul. Słoneczna
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 42 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m bez wysięgnika – 1 szt.
c) montaż opraw ledowych ze sterownikami kompatybilnymi ze sterowaniem zamontowanym już na terenie Gminy Wisznia Mała (Telensa), stacja bazowa z którą będą się łączyć sterowniki znajduje się na ul. Krętej w Ligocie Pięknej – 1 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm
e) podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej


2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:
A. Dokumentacja projektowa:
ZADANIE NR 1*: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w ramach zadań w miejscowości: Psary:
1) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Długa
a) Projekt budowlany pn.: Budowa sieci elektroenergetycznej ul. Długa w miejscowości Psary opracowany przez: ECOENERGY POLAND wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 36/22 z dnia 17.01.2022 R. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt budowlany pn.: Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego w m. Wysoki Kościół ul. Parkowa opracowany przez: Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Ryszard Skwierzyński – na zgłoszenie
c) Projekt wykonawczy
d) Specyfikacje techniczne
2) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 6-10
a) Projekt budowlany: Budowa sieci elektroenergetycznej w miejscowości Psary ul. Główna opracowany ECOENERGY POLAND wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 35/22 z dnia 17.01.2022 R. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
3) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 17-21
a) Projekt budowlany: Budowa sieci elektroenergetycznej w miejscowości Psary ul. Główna opracowany ECOENERGY POLAND wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 37/22 z dnia 17.01.2022 R. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
4) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Nowa
a) Projekt budowlany: Budowa sieci elektroenergetycznej w miejscowości Psary ul. Nowa opracowany ECOENERGY POLAND wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1351/21 z dnia 07.12.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
6) Budowa oświetlenia w miejscowości Piotrkowiczki ul. Słoneczna
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Piotrkowiczki ul. Słoneczna opracowany Zie Energia Andrzej Bogacz wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1353/21 z dnia 07.12.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne

B. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)
C. Zakresy rzeczowe robót dla każdego projektu – zał. Nr 7
D. Specyfikacja drogowej oprawy LED – zał. Nr 8
E. Specyfikacja oprawy solarnej – zał. Nr 9
F. Przedmiary robót – zał. Nr 10
Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano – wykonawczym

3. Szczególne warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga w terminie do dnia 15.12.2022r. przerobu oraz rozliczenia poszczególnych części zadania na poziomie co najmniej 30% ich wartości.
2) Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszty Kierownika budowy,
3) Wykonawca uzyska decyzję pozwolenie na użytkowanie inwestycji przed wykonaniem całości robót / zaświadczenie o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót – nie dotyczy zadań:
a) Zadanie 1.1. Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Długa
b) Zadanie 1.2 Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 6-10
c) Zadanie 1.3 Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 17
4) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych formalności związanych z opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu zastępczego na czas wykonywania robót w pasie drogowym, w tym uzyskanie niezbędnych zgód na prowadzenie robót w pasie drogowym od zarządcy drogi.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją,
6) Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo –finansowego oraz kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda szczegółową wraz tabelą elementów scalonych.
8) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
9) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm.).
10) Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, zaistnienia niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i nienależnych od strony umowy okoliczności powodujących niemożność, niecelowość, zbędność czy bezzasadność realizowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publiczny przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia.
11) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 111276,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa oświetlenia na terenie gm. Wisznia Mała” w ramach zadania:
Zadanie nr 2*: Budowa oświetlenia drogowego w m. Kryniczno oraz oświetlenia boiska sportowego w m. Szymanów, gmina Wisznia Mała.
obejmująca :
1. Budowa oświetlenia w miejscowości Szymanów oświetlenie boiska sportowego
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 144 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 12 m – 2 szt.
c) montaż naświetlaczy – 8 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) montaż szafki sterowniczej – 1 szt.
2. Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno ul. Polna
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 117 mb
b) ustawienie stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 8m – 3 szt.
c) montaż opraw ledowych – 3 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm
e) podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
3. Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno ul. Trzebnicka dz.156/1
a) ustawienie stalowego ocynkowanego okrągłego o wysokości 7 m z wysięgnikiem o dł. 0,5 m – 1 szt. (słupy przystosowane do przeniesienia obciążenia od lampy solarnej wraz z panelem fotowoltaicznym).
b) montaż oprawy solarnej z panelem fotowoltaicznym – 1 szt.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:
A. Dokumentacja projektowa:
ZADANIE NR 2: Budowa oświetlenia drogowego i oświetlenia boiska drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w ramach zadań w miejscowości: Szymanów i Kryniczno:
1) Budowa oświetlenia w miejscowości Szymanów oświetlenie boiska sportowego
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia boiska sportowego w Szymanowie ul. sportowa opracowany przez: Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Ryszard Skwierzyński wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 60/21 z dnia 20.01.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego.
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
2) Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno ul. Polna
a) Projekt budowlany: Budowa sieci elektroenergetycznej w miejscowości Kryniczno ul. Polna opracowany przez: ECOENERGY POLAND wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 216/22 z dnia 10.03.2022 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego.
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
3) Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno dz. nr 156/1
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Kryniczno opracowany przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Ryszard Skwierzyński – projekt na zgłoszenie robót
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne

B. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)
C. Zakresy rzeczowe robót dla każdego projektu – zał. Nr 7
D. Specyfikacja drogowej oprawy LED – zał. Nr 8
E. Specyfikacja oprawy solarnej – zał. Nr 9
F. Przedmiary robót – zał. Nr 10
Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano – wykonawczym

3. Szczególne warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga w terminie do dnia 15.12.2022r. przerobu oraz rozliczenia poszczególnych części zadania na poziomie co najmniej 30% ich wartości.
2) Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszty Kierownika budowy,
3) Wykonawca uzyska decyzję pozwolenie na użytkowanie inwestycji przed wykonaniem całości robót / zaświadczenie o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót
4) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych formalności związanych z opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu zastępczego na czas wykonywania robót w pasie drogowym, w tym uzyskanie niezbędnych zgód na prowadzenie robót w pasie drogowym od zarządcy drogi.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją,
6) Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo –finansowego oraz kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda szczegółową wraz tabelą elementów scalonych.
8) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
9) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm.).
10) Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, zaistnienia niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i nienależnych od strony umowy okoliczności powodujących niemożność, niecelowość, zbędność czy bezzasadność realizowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publiczny przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia.
11) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 70640,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172944,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302535,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172944,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro-Invest Joanna Figlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 752-134-02-97

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172944,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135423,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199675,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135423,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro-Invest Joanna Figlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 752-134-02-97

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135423 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.