Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00367437/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja podsumowania konkursu "Pracodawca-organizator bezpiecznej pracy" oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007021519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barska 28/30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-315
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 39 18 215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gip.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pip.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-138bdec5-3c14-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Inny zamawiający
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad warunkami pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja podsumowania konkursu "Pracodawca-organizator bezpiecznej pracy" oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-138bdec5-3c14-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111030/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja podsumowania konkursu "Pracodawca - organizator pracy bezpiecznej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIP-GOZ.213.164.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja podsumowania konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej” oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy w tym zapewnienie oprawy scenograficznej i obsługi technicznej, zapewnienie obsługi konferansjerskiej, realizacja koncertu, zapewnienie usługi cateringowej oraz usługi drukarskiej, zgodnie z załącznikiem nr 2 do swz „Opis przedmiotu zamówienia” oraz załącznikiem nr 4 do swz „Wzór umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mexxis Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123457195
7.3.3) Ulica: ul. Marii Curie - Skłodowskiej 3/27
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-029
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Catering: Cafe Zamek Kawiarnia -Restauracja Krzysztof Traczyk
2. Obsługa techniczna nagłośnienia, oświetlenia, wynajem ekranów multimedialnych. usługi realizacji koncertu - I AM MUSIC Marcin Makarski
3. Usługi drukarskie - LITEKST Jarosław Lipiec
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-02 do 2023-11-29SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. w ciągu 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego dwa projekty
scenografii na potrzeby Uroczystości,
2. Do dnia 18 października 2023 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały niezbędne do przygotowania wizytówek o
laureatach oraz prezentacji multimedialnej w formie animacji.
3. Do dnia 20 października 2023 r. Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego próbki 5 głosów lektorów do
nagrania wizytówek nagrodzonych laureatów.
4. Do dnia 3 listopada 2023 r. Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego propozycje 25 wizytówek video (30-45
sekundowych materiałów).
5. Do dnia 3 listopada 2023 r. Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego propozycję prezentacji multimedialnej
na potrzeby wizualizacji poszczególnych etapów przebiegu Uroczystości.
6. W dniu 22 listopada 2023 r. Wykonawca:
a) zapewni prace obsługowo-techniczne, związane z przedmiotem zamówienia,
b) dokona nagrania materiału filmowego, który posłuży do przygotowania
90-sekundowego filmu będącego skrótem najważniejszych wydarzeń podczas Uroczystości.
7. Do dnia 29 listopada 2023 r. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, w formatach: mp4 oraz mov, gotowy
90-sekundowy film.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzenia pn. "Festiwal Zawodów i Kwalifikacji"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia konferencji prasowej "Otwarcie sezonu turystycznego 2024 na Mazowszu"
- Projekt, organizacja oraz realizacja na rzecz Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach wydarzenia Medykalia 2024
- USŁUGA MONTAŻU/DEMONTAŻU ORAZ REALIZACJI SCENOTECHNIKI (SCENA, NAGŁOŚNIENIE, OŚWIETLENIE) W AWF WARSZAWA
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.