eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa organizacja podsumowania konkursu "Pracodawca-organizator bezpiecznej pracy" oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja podsumowania konkursu "Pracodawca-organizator bezpiecznej pracy" oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007021519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Barska 28/30

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-315

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 39 18 215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gip.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pip.gov.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-138bdec5-3c14-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Inny zamawiający

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nadzór nad warunkami pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja podsumowania konkursu "Pracodawca-organizator bezpiecznej pracy" oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-138bdec5-3c14-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111030/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja podsumowania konkursu "Pracodawca - organizator pracy bezpiecznej"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367437

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIP-GOZ.213.164.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja podsumowania konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej” oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy w tym zapewnienie oprawy scenograficznej i obsługi technicznej, zapewnienie obsługi konferansjerskiej, realizacja koncertu, zapewnienie usługi cateringowej oraz usługi drukarskiej, zgodnie z załącznikiem nr 2 do swz „Opis przedmiotu zamówienia” oraz załącznikiem nr 4 do swz „Wzór umowy”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mexxis Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123457195

7.3.3) Ulica: ul. Marii Curie - Skłodowskiej 3/27

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-029

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Catering: Cafe Zamek Kawiarnia -Restauracja Krzysztof Traczyk
2. Obsługa techniczna nagłośnienia, oświetlenia, wynajem ekranów multimedialnych. usługi realizacji koncertu - I AM MUSIC Marcin Makarski
3. Usługi drukarskie - LITEKST Jarosław Lipiec


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-02 do 2023-11-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Terminy dla Wykonawcy:
1. w ciągu 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego dwa projekty
scenografii na potrzeby Uroczystości,
2. Do dnia 18 października 2023 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały niezbędne do przygotowania wizytówek o
laureatach oraz prezentacji multimedialnej w formie animacji.
3. Do dnia 20 października 2023 r. Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego próbki 5 głosów lektorów do
nagrania wizytówek nagrodzonych laureatów.
4. Do dnia 3 listopada 2023 r. Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego propozycje 25 wizytówek video (30-45
sekundowych materiałów).
5. Do dnia 3 listopada 2023 r. Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego propozycję prezentacji multimedialnej
na potrzeby wizualizacji poszczególnych etapów przebiegu Uroczystości.
6. W dniu 22 listopada 2023 r. Wykonawca:
a) zapewni prace obsługowo-techniczne, związane z przedmiotem zamówienia,
b) dokona nagrania materiału filmowego, który posłuży do przygotowania
90-sekundowego filmu będącego skrótem najważniejszych wydarzeń podczas Uroczystości.
7. Do dnia 29 listopada 2023 r. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, w formatach: mp4 oraz mov, gotowy
90-sekundowy film.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.