eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Postępowanie na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Postępowanie na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

1.2.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Słowiańska 5

1.4.2.) Miejscowość: Koszalin

1.4.3.) Kod pocztowy: 75-846

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.7.) Numer telefonu: 943427731

1.4.8.) Numer faksu: 943410395

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: koszalin@krus.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obowiązkowe ubezpieczenia społeczne rolników

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441570

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00423902/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Wykonawca określi ceny ściśle według zapisów zawartych w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Cena musi być podana w złotych polskich (PLN) oraz wyrażona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z powszechnie przyjętym systemem rachunkowości).
3. Cena brutto odrębnie dla każdej części zamówienia (za okres 24 miesięcy), określona w formularzu oferty będzie brana pod uwagę przez Komisję Przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. Musi obejmować wszystkie koszty jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją danej części przedmiotu zamówienia.
4. Stawkę podatku VAT należy określić zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931).
5. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
6. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny, Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca w ofercie informuje Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, oraz wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania i wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego bez kwoty podatku, a także wskazuje stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Zamawiającego będzie miała zastosowanie.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
UWAGA!!! – Cenę oferty należy skalkulować również z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę obowiązującego w 2023 roku i innych obciążeń (np.: Pracowniczych Planów Kapitałowych).
8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5a – 5c do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
9. Zamawiający zawrze umowę w terminie zgodnym z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 9, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
11. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (dla każdej z części zamówienia), zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
12. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wskazania osób podpisujących umowę oraz osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją umowy.
13. Brak spełnienia wymogów określonych w ust. 12, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, będzie jednoznaczny z odmową podpisania umowy przez Wykonawcę.

Po zmianie:
1. Wykonawca określi ceny ściśle według zapisów zawartych w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Cena musi być podana w złotych polskich (PLN) oraz wyrażona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z powszechnie przyjętym systemem rachunkowości).
3. Cena brutto odrębnie dla każdej części zamówienia (za okres 24 miesięcy), określona w formularzu oferty będzie brana pod uwagę przez Komisję Przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. Musi obejmować wszystkie koszty jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją danej części przedmiotu zamówienia.
4. Stawkę podatku VAT należy określić zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931).
5. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
6. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny, Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca w ofercie informuje Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, oraz wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania i wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego bez kwoty podatku, a także wskazuje stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Zamawiającego będzie miała zastosowanie.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5a – 5c do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
9. Zamawiający zawrze umowę w terminie zgodnym z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 9, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
11. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (dla każdej z części zamówienia), zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
12. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wskazania osób podpisujących umowę oraz osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją umowy.
13. Brak spełnienia wymogów określonych w ust. 12, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, będzie jednoznaczny z odmową podpisania umowy przez Wykonawcę.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zajdzie co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji,
gdy zaistnieje co najmniej jedna z okoliczności:
1) uzasadniona przyczynami technicznymi lub organizacyjnymi lub strukturalnymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy;
2) zmiana siedzib (lokalizacji) jednostek organizacyjnych objętych przedmiotem zamówienia – dopuszczalna zmiana w ramach województwa zachodniopomorskiego;
3) zmiana liczby obiektów objętych przedmiotem umowy; w przypadku zwiększenia Wykonawca obejmie obiekt usługą sprzątania, natomiast w przypadku zmniejszenia liczby obiektów, Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń odszkodowawczych. Ustalone w umowie miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu bądź zwiększeniu, proporcjonalnie do metrażu powierzchni przedmiotu umowy;
4) zmiana wielkości sprzątanych powierzchni obiektu, przeznaczonego na siedzibę jednostki organizacyjnej KRUS oraz zakresu czynności świadczonych usług w obiekcie – ustalone w umowie miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie wówczas zmianie, odpowiedniemu zmniejszeniu bądź zwiększeniu, proporcjonalnie do metrażu powierzchni przedmiotu umowy;
5) utrata uprawnienia do korzystania z obiektu, przeznaczonego na siedzibę jednostki organizacyjnej KRUS, powodująca wyłączenie powierzchni objętej usługą sprzątania;
6) wyłączenie części usług z zakresu umowy na skutek sytuacji niemożliwej
do przewidzenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę przed zawarciem umowy;
7) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
8) zmiana w strukturze i organizacji Zamawiającego;
9) zaistnienie siły wyższej;
10) jeżeli w czasie trwania umowy ulegną zmianie przepisy ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT dla usług, o których mowa w niniejszej umowie, Zamawiający będzie płacił wynagrodzenie wynikające z oferty, powiększone o należny VAT.
3. Jeżeli po podpisaniu umowy zaistnieją okoliczności inne niż określone w ust. 2, powodujące konieczność wprowadzenia zmian do umowy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie takich zmian, pod warunkiem, że nie będą one:
1) wynikać z treści złożonej oferty;
2) wykraczać poza określony przedmiot zamówienia zawarty w specyfikacji warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 455 ustawy Pzp.

Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego dla Części 1, Części 2 i Części 3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią załącznik nr 5a, 5b i 5c do specyfikacji warunków zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.