eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwaniska › "Budowa infrastruktury technicznej na terenie po by³ym PGR w miejscowo¶ci Myd³owiec w systemie zaprojektuj i wybuduj"



Og³oszenie z dnia 2022-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa infrastruktury technicznej na terenie po by³ym PGR w miejscowo¶ci Myd³owiec w systemie zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Iwaniska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409821

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Iwaniska

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-570

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@iwaniska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.iwaniska.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa infrastruktury technicznej na terenie po by³ym PGR w miejscowo¶ci Myd³owiec w systemie zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7ac54c42-659b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00441531

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023201/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Budowa infrastruktury technicznej na terenie po by³ym PGR w miejscowo¶ci Myd³owiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn±
przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz
Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego
regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal
(Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowi±zkowego poinformowania Zamawiaj±cego o przekazaniu
wiadomo¶ci na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiaj±cy” (niedope³nienie tego obowi±zku uznane bêdzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiaj±cego” i „Prowadz±cego postêpowanie”
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. II. Opis sposobu przygotowania oferty.
11. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf,
.doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a na Platformie Windows, Mac i Linux.
13. Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu (odbywa siê automatycznie).
14. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Szczegó³owe informacje w rozdziale IX i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Iwaniska, ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska.
 inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sylwester Cie¶la e-mail: iod@czi24.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa infrastruktury technicznej na terenie po by³ym PGR w miejscowo¶ci Myd³owiec.

Zakres zamówienia:
• Sporz±dzenie projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami, opiniami i uzyskaniem pozwolenia lub zg³oszenia na budowê

• Budowa chodnika o d³ugo¶ci 330 m i szeroko¶ci 2,0 m;
• Budowa parkingu wraz z monitoringiem i o¶wietleniem
• Budowa placu zabaw
• Wykonanie si³owni zewnêtrznej
• O¶wietlenie placu zabaw i si³owni i oczyszczalni ¶cieków oraz monitoring tych terenów
• Przebudowê sieci wodoci±gowej wraz z przy³±czami;
• Budowê sieci kanalizacyjnej z przy³±czami i kontenerow± oczyszczalni± ¶cieków wydajno¶ci 7,5 m3/dobê

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ powtarzaj±cych:
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± prace z zakresu:
- Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
- Roboty budowlane
- Roboty w zakresie kszta³towania terenu
- Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
- Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
- Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
- Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego
- Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
- Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa,
a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy warto¶ci 50 % warto¶ci niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa bêdzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym na obiekcie objêtym przedmiotem zamówienia lub podobnym bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
6) Do wyceny zakresu robót bêd± stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postêpowania, a ceny materia³ów i robocizny bêd± odpowiada³y ¶rednim cenom z ostatniego kwarta³u przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki bran¿owe np.; SEKOCENBUD lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni bran¿owych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy z³o¿± wraz z ofert± o¶wiadczenia
a wskazany Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, przed³o¿y wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu
2. O¶wiadczenia o których mowa w ust. 1 nale¿y z³o¿yæ zgodnie z odpowiednim wzorem stanowi±cym za³±czniki do SWZ. O¶wiadczenia te dla podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie oraz podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³adane s± oddzielnie dla ka¿dego z tych podmiotów. O¶wiadczenia wraz z ofert± sk³adane s± w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
1) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego:
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:
• projektantem w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej - posiadaj±cym uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do projektowania,
• kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji przez t± sam± osobê.
Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶æ do izby samorz±du zawodowego.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z o¶wiadczenie o posiadanych uprawnieniach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100) nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie
w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Do¶wiadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykaza³ siê konsorcjant, który bêdzie wykonywa³ kluczowy zakres robót.
2) Pozosta³e warunki podlegaj± sumowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy przewiduje zaliczkowanie zamówienia w wysoko¶ci minimum 2%* warto¶ci brutto przedmiotu umowy. Zaliczka zostanie wyp³acona w pierwszej kolejno¶ci.
2. Warunkiem udzielenia zaliczki przez Zamawiaj±cego jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy wyrazi zgodê na wyp³atê zaliczki. Zamawiaj±cy dokona wyp³aty zaliczki w terminie do 7 dni od daty prawid³owo wystawionej faktury przez Wykonawcê.
3. Rozliczenie udzielonej zaliczki nast±pi wraz z rozliczeniem zakoñczenia umowy i zostanie ona rozliczona w wystawionej fakturze za wykonane i odebrane roboty koñcowe.

* - wyliczone warto¶ci procentowe ustalono w oparciu o warto¶ci szacunkowe przedmiotu zamówienia powiêkszone o warto¶æ podatku VAT. W³a¶ciwe kwoty odnosz±ce siê do wielko¶ci procentowych wynagrodzenia zostan± dostosowane do warto¶ci z³o¿onej oferty. W przypadku oferty wy¿szej lub ni¿szej kwotowo od warto¶ci szacunkowej powiêkszonej o warto¶æ podatku VAT wielko¶ci procentowe i kwotowe ulegn± zmianie dostosowuj±c je do ¼ród³a finansowania.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami okre¶lonymi w SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-01 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu :https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-01 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.