eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › 87.2023 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni Uniwersytetu Medycznego we Wroc³awiu w Domu Studenckim Bli¼niak przy ul. Wojciecha z Brudzewa 12



Og³oszenie z dnia 2023-10-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
87.2023 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni Uniwersytetu Medycznego we Wroc³awiu w Domu Studenckim Bli¼niak przy ul. Wojciecha z Brudzewa 12

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów ¦l±skich we Wroc³awiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wybrze¿e Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kowalska@umw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

87.2023 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni Uniwersytetu Medycznego we Wroc³awiu w Domu Studenckim Bli¼niak przy ul. Wojciecha z Brudzewa 12

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c7ee0b3-6831-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00441475

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00150370/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.31 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni UMW mieszcz±cej siê w Domu Studenckim " Bli¿niak" przy ul. Wojciecha z Brudzewa 12

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umed-wroc.logintrade.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umed-wroc.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, oraz okre¶lonych w Rozdziale X ppkt. 5.2) i w Rozdziale XII niniejszej SWZ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. W celu z³o¿enia, wycofania oferty oraz w celu porozumiewania siê z Zamawiaj±cym po otwarciu ofert, Wykonawca musi posiadaæ konto na Platformie, to znaczy byæ zarejestrowanym u¿ytkownikiem Platformy. Aby zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, Wykonawca nie musi posiadaæ konta na Platformie.
2. Prawid³owym z³o¿eniem ofert oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ przez Wykonawcê za pomoc± ¶rodka komunikacji elektronicznej jest ich z³o¿enie pod adresem: https://umed-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy niniejszego postêpowania.
3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê.
W wypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê. W wypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, która jest wysy³ana automatycznie do Wykonawcy po z³o¿eniu oferty, dokumentu. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu po klikniêciu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”.
5. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania nadanym przez Zamawiaj±cego (AZP.260.87.2023.TP).
6. W zakresie ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów – sposób ich sporz±dzania i sposób przekazywania, wymagania techniczne dla zawieraj±cych je dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru ww. dokumentów elektronicznych okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu jest Zamawiaj±cy;
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ w sprawach dotycz±cych przetwarzania
danych osobowych pod adresem e-mail: iod@umed.wroc.pl;
3) Dane osobowe Wykonawców i osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu przetwarzane bêd± na podstawie art. ust.
1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu bêd± osoby lub podmioty,
którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
5) dane osobowe osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio jego dotycz±cych oraz danych osób uczestnicz±cych w
postêpowaniu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoby uczestnicz±ce w przedmiotowym postêpowaniu posiadaj±:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych bezpo¶rednio ich dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przez Wykonawcê uczestnicz±cego w przedmiotowym postêpowaniu danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych
dotycz±cych wykonawców i uczestników przedmiotowego zamówienia narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Wykonawcy i innym osobom uczestnicz±cym w przedmiotowym postêpowaniu nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b i e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania, o którym mowa w art. 21 RODO, poniewa¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych
osobowych Wykonawców i innych osób uczestnicz±cych w postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku danych osobowych przekazanych Zamawiaj±cemu, a nie dotycz±cych bezpo¶rednio Wykonawcy (np. danych
osobowych pracowników, podwykonawców, osób, którymi Wykonawca pos³uguje siê przy realizacji zamówienia), Wykonawca
zobowi±zany jest do dope³nienia obowi±zków informacyjnych, o których mowa w art. 13 i 14 RODO, w tym do przekazania
odpowiedniej informacji o administrowaniu tymi danymi przez Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.260.87.2023.TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni Uniwersytetu Medycznego we Wroc³awiu w Domu Studenckim Bli¼niak przy ul. Wojciecha z Brudzewa 12 w ilo¶ci do 200 000 litrów (200 m3).
1) Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek oleju. Wykonawca bêdzie dostarcza³ olej opa³owy, bez dodatkowych op³at, sukcesywnie:
- w³asnym ¶rodkiem transportu wyposa¿onym w legalizowany przyrz±d pomiarowy do na-pe³niania i opró¿niania cysterny (legalizacja urz±dzeñ pomiarowych z Urzêdu Wag i Miar)
- w ilo¶ci jednorazowej ok. 18 000 litrów (18 m3)
- wraz ze ¶wiadectwem jako¶ci opa³u wystawionym przez producenta – przy ka¿dorazowej dostawie paliwa
2) Wymagane parametry oleju opa³owego:
Olej barwiony czerwony
Gêsto¶æ 0,840 g/m3
Warto¶æ opa³owa 42,5 do 46 MJ/kg
Dopuszczalna zawarto¶æ siarki 0,10% (m/m)
Temperatura p³yniêcia nie mniej ni¿ -25˚C
3) Podane w Formularzu ofertowym ilo¶ci stanowi± jedynie prognozê, potrzebn± do po-równania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiaj±cy bêdzie zamawia³ olej opa³owy w ilo¶ciach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Zamawiaj±cego.
4) Paliwo ka¿dorazowo dostarczane bêdzie wraz ze ¶wiadectwem jako¶ci.
5) Cysterny Wykonawcze Wykonawcy posiadaæ bêd± przep³ywomierze paliwa z wa¿nym ¶wiadectwem legalizacji. Ilo¶æ paliwa wskazana na liczniku przep³ywomierza, bêdzie ilo¶ci± dostarczon± do Zamawiaj±cego.
6) Wykonawca zapewnia Zamawiaj±cego o dostawie paliwa oryginalnie zaplombowane-go
o parametrach zgodnych z obowi±zuj±cymi normami technicznymi ZN/ITN – PKN S.A./NF-219/2000 i jako¶ci zgodnej z za³±czonym ¶wiadectwem, a tak¿e w ilo¶ci zgodnej z wydanymi dokumentami przewozowymi.
7) Reklamacje jako¶ciowe po dostawie paliwa rozpatrywane bêd± po komisyjnym po-braniu próbek przy udziale przedstawiciela Zamawiaj±cego i Wykonawcy. Podstaw± uznania reklamacji bêdzie okoliczno¶æ pozwalaj±ca stwierdziæ zmniejszenie u¿ytecz-no¶ci produktu oraz odstêpstwo od norm technicznych ZN/ITN – PKN S.A./NF-219/2000.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 716, z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzieñ z³o¿enia podmiotowego ¶rodka dowodowego tj.
1)O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 125 ust. 1 Pzp;
2)Aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj±
us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana umowy:
1) w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 Pzp, albo
2) na warunkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, gdy zachodzi jedna z wymienionych poni¿ej okoliczno¶ci:
1) zmiana stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT oraz akcyzy obowi±zuj±ca w dniu wystawienia faktury;
2) wej¶cie w ¿ycie innych, ni¿ wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywo³uj±cych potrzebê jej zmiany;
3) wyst±pienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian doprecyzowuj±cych tre¶æ umowy, je¿eli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
4) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiaj±cego, bez których nie by³oby mo¿liwe prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy;
5) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych / technologicznych ni¿ wskazane w Ofercie Wykonawcy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
2. Stosownie do tre¶ci art. 439 ust. 1 Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 umowy, w przypadku zmiany ceny kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia, na nastêpuj±cych zasadach:
1) waloryzacji bêdzie podlega³o wynagrodzenie netto okre¶lone w ofercie Wykonawcy,
2) poziom zmiany cen materia³ów lub kosztów, okre¶lony jest wska¼nikiem cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszanym w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (GUS) w ujêciu kwartalnym,
3) pocz±tkiem okresu, w którym mo¿e nast±piæ waloryzacja wynagrodzenia jest dzieñ zawarcia umowy,
4) je¿eli umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia, o którym, mowa w pkt 3 jest dzieñ otwarcia ofert,
5) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, a ka¿da kolejna zmiana nie mo¿e byæ dokonana wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty ostatniej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia,
6) zmiana wynagrodzenia przys³uguje w przypadku gdy z opublikowanego wska¼nika, o którym mowa w pkt 2 i dotycz±cego dwóch nastêpuj±cych po sobie kwarta³ów wynika, ¿e suma og³aszanych warto¶ci zmian wska¼nika, stanowi warto¶æ wiêksz± ni¿ 5% lub mniejsz± ni¿ /- 5%,
7) zmiana wynagrodzenia mo¿e dotyczyæ wynagrodzenia, które pozosta³o do wyp³aty do koñca realizacji Umowy,
8) Warto¶æ zmiany (WZ) okre¶la siê na podstawie wzoru:
WZ = W x F, przy czym:
W – wysoko¶æ wynagrodzenia pozosta³a do wyp³aty do koñca realizacji Umowy,
F – ¶rednia arytmetyczna dwóch nastêpuj±cych po sobie warto¶ci zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych wynikaj±cych z komunikatów prezesa GUS, o których mowa w pkt 6,
9) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jaka dopuszcza Zamawiaj±cy wynosi 10 % w stosunku do wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 1umowy,
10) Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia nale¿nego podwykonawcom.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umed-wroc.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.