eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Modernizacja drogi powiatowej DP 1087S ul. Straży Pożarnej w miejscowości Dąbrowa Zielona, gmina Dąbrowa Zielona.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej DP 1087S ul. Straży Pożarnej w miejscowości Dąbrowa Zielona, gmina Dąbrowa Zielona.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi powiatowej DP 1087S ul. Straży Pożarnej w miejscowości Dąbrowa Zielona, gmina Dąbrowa Zielona.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d9cab56-3103-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja drogi powiatowej DP 1087S ul. Straży Pożarnej w miejscowości Dąbrowa Zielona, gmina Dąbrowa Zielona.
Przeznaczeniem obiektu jest prowadzenie ruchu kołowego oraz pieszego poruszającego się lokalnie. Przedmiotowa droga jest obiektem liniowym o nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej. Droga jest obiektem ogólnodostępnym pełniącym funkcje komunikacyjne.
Zakres prac do wykonania:
- Roboty ziemne wykonywane koparkami z odwozem urobku na odległość do 2 km – 240,00m2
- Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość do 10 cm – 18,00m
- Drenaż z rur PEHD sztywnych o średnicy 200 mm w gruncie suchym z owinięciem geowłókniną oraz zasypką ze żwiru płukanego o frakcji 10-30 mm + studzienka drenarska teleskopowa o średnicy 50 cm wraz z włazem - 6 szt. (należy uwzględnić włączenie do studzienki ściekowej) – 600,00m
- Studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów o średnicy 500 mm z osadnikiem w gotowym wykopie + wpust uliczny żeliwny typ ciężki (w tym pierścień odciążający, dystansowy) – 6,00szt.
- Przykanalik z rur PCV (sztywność obwodowa SN 8) o średnicy 200 mm z obsypaniem rur piaskiem – 12,00m
- Nasypy wykonane z gruntu - pospółka (zakup materiału) - zabudowa wraz z zagęszczeniem – 116,00m3
- Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na głębokość 25 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km - pod chodnik – 950,00 m2
- Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na głębokość 30 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km - pod zjazdy – 445,00m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - gr. 15 cm po zagęszczeniu - pod chodnik – 869,00m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - gr. 20 cm po zagęszczeniu - pod zjazdy – 420,00m2
- Krawężniki betonowe 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem – 168,00m
- Obrzeża betonowe 30 x 8 cm na ławie betonowej z oporem – 312,00m2
- Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szarej na podsypce cementowo – piaskowej – 869,00m2
- Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kolor na podsypce cementowo - piaskowej – 420,00m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych /warstwa wiążąca/ AC 16 W 50/70 KR 3-4; średnia grubość po zagęszczeniu 6 cm – 15,00m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych /warstwa ścieralna/ AC 11 S 50/70 KR 3-4; grubość po zagęszczeniu 4 cm – 15,00m2
- Renowacja - oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem dna i skarp (grubość namułu 30 cm) z odwozem urobku na odległość 2 km (wraz z utylizacją) – 30,00m
- Umocnienie skarp i dna rowów płytami ażurowymi o wym. 0,60 x 0,40 x 0,10 m na podsypce cementowo - piaskowej (wylot z drenażu) – 12,00m2
- Mechaniczne ścięcie zawyżonego pobocza grubości 5 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km (wraz z utylizacją) – 30,00m2
Skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym
W miejscach skrzyżowań i zbliżeń z istniejącym uzbrojeniem roboty ziemne i montażowe muszą być prowadzone ręcznie, zgodnie z wymaganiami i pod ścisłym nadzorem użytkownika danego uzbrojenia. Istniejące uzbrojenie powinno być dokładnie zlokalizowane i odsłonięte przed wykonaniem wykopu.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa Przedmiar robót oraz STWiOR stanowiące załącznik zał. Nr 1 do SWZ.
2. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość wykonywanych robót dotyczących przedmiotu zamówienia do nowych norm.
3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania min. 60 miesięcy.
3.2. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym normy, instrukcje, szczegółowe
specyfikacje techniczne na roboty utrzymaniowe.
3.3. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz
podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662059,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ragnar Tomasz Marczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492246207

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 49 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.