eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › "Dobudowa pomieszczeń przedszkolnych do budynku Zespołu Szkół nr 3 w Chruszczobrodzie ul. Mickiewicza 113". Postępowanie 2



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dobudowa pomieszczeń przedszkolnych do budynku Zespołu Szkół nr 3 w Chruszczobrodzie ul. Mickiewicza 113”. Postępowanie 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6729422

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dobudowa pomieszczeń przedszkolnych do budynku Zespołu Szkół nr 3 w Chruszczobrodzie ul. Mickiewicza 113”. Postępowanie 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88666050-3f1f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017874/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „ Dobudowa pomieszczeń przedszkolnych do budynku Zespołu Szkół nr 3 w Chruszczobrodzie ul. Mickiewicza 113.” Postępowanie 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1045688,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: realizacja zadania pn. „Dobudowa pomieszczeń przedszkolnych do budynku Zespołu Szkół nr 3 w Chruszczobrodzie ul. Mickiewicza 113”. Postępowanie 2

1.1. W związku z niewykonaniem zadania przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu przetargowym WID. 271. 3.2021 i podpisaną umową WID.272.3.2021 z dnia 01.07.2021r., Zamawiający wszczyna kolejne postępowanie, po dokonaniu odstąpienia od umowy i wykonaniu inwentaryzacji wykonanych robót budowlanych na w/w zadaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:
1) Projekt zagospodarowania terenu Projekt Budowlano-Wykonawczy – Architektura/ Konstrukcja / Inwentaryzacja opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie
2) Projekt Budowlano-Wykonawczy – Branża elektryczna opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie
3) Projekt Budowlano-Wykonawczy –Instalacja wodna, Kanalizacyjna, P.POŻ – Branża sanitarna opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie
4) Projekt Budowlano-Wykonawczy – Architektura opracowany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie
5) Przedmiary robót (pomocniczo)

3. Zakres robót:
Zakres do dokumentacji projektowej określonej w pkt. 1-3
- roboty konstrukcyjno- budowlane ( fundamentowanie, ściany i stropy, konstrukcja dachu wraz z poszyciem)
-prace architektoniczne ( roboty wykończeniowe)
-roboty termomodernizacyjne ( wymiana części stolarki drzwiowej, oraz nowych okładzin elewacyjnych na części istniejącego budynku w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej )
-stolarka otworowa zewnętrzna i wewnętrzna
-zagospodarowanie terenu
-prace instalacyjne: instalacja wodno-kanalizacyjna, , instalacja C.O, instalacje elektryczne
Zakres do dokumentacji projektowej określonej w pkt. 4
- wymiana części stolarki otworowej na części budynku istniejącego,
- wykonanie zadaszeń nad wejściem na części budynku istniejącego,
- prace związane z zagospodarowaniem terenu,
wymiana instalacji odgromowej na części istniejących połaci dachowych
-renowacja elewacji budynku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298144,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298144,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIR - BUD MIROSŁAW HAŁADYN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491350817

7.3.3) Ulica: Nowomiejska 9A

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129814450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.