eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zalesie 1

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 236 00 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1ca759-569c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023540/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416192/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.26.19.2022.ML.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 287804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z usługą wdrożenia systemów teleinformatycznych oraz produktów i urządzeń informatycznych, ich instalacja w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów dla WSZPZOZ Gostynin-Zalesie”.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i montaż fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, zwany dalej: systemem teleinformatycznym, wraz z usługą instalacji, konfiguracji i uruchomienia systemu teleinformatycznego i oprogramowania, w ramach realizacji zadania pn.: „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie”.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, obejmuje:
1) dostawę systemu teleinformatycznego wymienionego w ust. 1 tego Rozdziału, do siedziby Zamawiającego, tj. WSZPZOZ Gostynin-Zalesie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin;
2) pierwsze uruchomienie systemu teleinformatycznego;
3) wdrożenie i szkolenie personelu w zakresie obsługi systemu teleinformatycznego;
4) dostarczenie dokumentacji technicznej oraz powykonawczej systemu teleinformatycznego.
3. System teleinformatyczny, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, musi:
1) być nowy, niebędący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw;
2) być wolny od obciążeń osób trzecich;
3) być oryginalnie zapakowany, nie noszący znamion użytkowania, nieuszkodzony;
4) być wykonany profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania;
5) zostać dostarczony kompletny i w całości, a po zamontowaniu gotowy do użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem;
6) spełniać wymogi i normy dopuszczające je do sprzedaży oraz stosowania w krajach Unii Europejskiej;
7) posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności;
8) spełnić wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa;
9) być spójny z parametrami technicznymi określonymi w postępowaniu przetargowym dla danego systemu teleinformatycznego.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 tego paragrafu.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7 tego paragrafu.
6. Wykonawca może zaproponować równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem zrealizowania obowiązku udowodnienia i udokumentowania tego faktu przez Wykonawcę.
7. Zamawiający akceptuje propozycję, o której mowa w ust. 5 tego Rozdziału, o ile spełnione są minimalne parametry podanych materiałów i komponentów, o których mowa w załączniku nr 2 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

30211400-5 - Konfiguracje komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 215865,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z usługą wdrożenia systemów teleinformatycznych oraz produktów i urządzeń informatycznych, ich instalacja w ramach projektu pn. „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów dla WSZPZOZ Gostynin-Zalesie”.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i montaż fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, zwany dalej: systemem teleinformatycznym, wraz z usługą instalacji, konfiguracji i uruchomienia systemu teleinformatycznego i oprogramowania, w ramach realizacji zadania pn.: „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w WSZPZOZ Gostynin-Zalesie”.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, obejmuje:
1) dostawę systemu teleinformatycznego wymienionego w ust. 1 tego Rozdziału, do siedziby Zamawiającego, tj. WSZPZOZ Gostynin-Zalesie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin;
2) pierwsze uruchomienie systemu teleinformatycznego;
3) wdrożenie i szkolenie personelu w zakresie obsługi systemu teleinformatycznego;
4) dostarczenie dokumentacji technicznej oraz powykonawczej systemu teleinformatycznego.
3. System teleinformatyczny, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, musi:
1) być nowy, niebędący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw;
2) być wolny od obciążeń osób trzecich;
3) być oryginalnie zapakowany, nie noszący znamion użytkowania, nieuszkodzony;
4) być wykonany profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania;
5) zostać dostarczony kompletny i w całości, a po zamontowaniu gotowy do użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem;
6) spełniać wymogi i normy dopuszczające je do sprzedaży oraz stosowania w krajach Unii Europejskiej;
7) posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności;
8) spełnić wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa;
9) być spójny z parametrami technicznymi określonymi w postępowaniu przetargowym dla danego systemu teleinformatycznego.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 tego paragrafu.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7 tego paragrafu.
6. Wykonawca może zaproponować równoważne w zakresie systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1 tego Rozdziału, z zastrzeżeniem zrealizowania obowiązku udowodnienia i udokumentowania tego faktu przez Wykonawcę.
7. Zamawiający akceptuje propozycję, o której mowa w ust. 5 tego Rozdziału, o ile spełnione są minimalne parametry podanych materiałów i komponentów, o których mowa w załączniku nr 2 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

30211400-5 - Konfiguracje komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 143910,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215865,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215865,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215865,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp Sp. z o.o., Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551945132

7.3.3) Ulica: Białowieska 6B

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215865,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-06

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp Sp. z o.o., Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551945132

7.3.3) Ulica: Białowieska 6B

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.