eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Część 1: Wykonanie termomodernizacji budynku Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 56 Część 2: Zakup aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń dla pracowni RTG



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część 1: Wykonanie termomodernizacji budynku Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 56
Część 2: Zakup aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń dla pracowni RTG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Choró Płuc i Rehabilitacji w Łodzi ul. Okólna 181, 91-520 Łódź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473211271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okólna 181

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-520

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumpluc.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: centrumpluc.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/805736

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 1: Wykonanie termomodernizacji budynku Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 56
Część 2: Zakup aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń dla pracowni RTG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d4d2e5-48c1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014795/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Część 1: Wykonanie termomodern. budynku Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddech. w Zgierzu przy ul. Długiej 56 Część 2: Zakup aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń dla pracowni RTG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388551

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/ZP/TP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Wykonanie termomodernizacji budynku Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 56
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dla części 1 - Załącznik nr 2 do SWZ.
1.Zakres robót obejmuje w szczególności:
− Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (w tym stolarka pożarowa),
− Docieplenie ścian (styropian + wełna mineralna), wykończenie tynkiem silikonowym z dodatkiem środków biobójczych,
− Ocieplenie dachu metodą wdmuchiwaną w stropodach nad niską częścią oraz wełna mineralna układana na stropie w części wysokiej na strychu z warstwami izolacyjnymi folia paroszczelna i paro przepuszczalna z wykonaniem przejścia z materiału niezapalnego,
− Wzmocnienie krokwi dachowych lub ich wymiana oraz pozostałych elementów konstrukcyjnych dachu (do stwierdzenia po wykonaniu ekspertyzy konstrukcyjnej)
− Zabezpieczenie ppoż elementów konstrukcyjnych więźby dachowej preparatem ogniochronnym po uprzednim jej oczyszczeniu,
− Remont kominów wentylacyjnych, wymiana wywiewek kanalizacyjnych, założenie nowych wentylatorów,
− Wykonanie nowo projektowanych przejść i wywiewek wentylacji grawitacyjnej (w 4 lokalizacjach) oraz przejścia dla wentylacji mechanicznej dla pracowni RTG,
− Wymiana papy na całym budynku zapewniającej NRO,
− Wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów,
− Wymiana wyłazów dachowych,
− Demontaż krat okiennych,
− Wymiana parapetów zewnętrznych oraz wszelkich obróbek blacharskich / pasy nad i pod rynnowe, rynny, rury spustowe itp. blacha tytan cynk
− Demontaż istniejących i wykonanie nowych zadaszeń wejść do budynku oraz pochwytów- balustrad przy wejściu od ul. Długiej,
− Wykonanie oświetlenia zewnętrznego na budynku,
− Wykonanie ocieplenia fundamentów z robotami towarzyszącymi,
− wykonanie izolacji przeciw wodnej poziomej metodą iniekcyjną
− Wyburzenie przedsionka przed klatką schodową
− Wyburzenie stacji transformatorowej
− Wyburzenie wiaty śmietnikowej z płyt betonowych
− Montaż nowej bramy wjazdowej z napędem elektrycznym,
− Malowanie ściany od strony Komendy Policji z zachowaniem istniejącej kolorystyki


Termin wykonania zamówienia dla części 1 – do 15 grudnia 2023 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.5.5.) Wartość części: 1327920,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń dla pracowni RTG:
a) zakup aparatu RTG
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3a do SWZ - Parametry techniczne aparatu .
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania określone obowiązującym prawem, został dopuszczony do obrotu i posiada wymagane prawem dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.
4. Sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe, niedemonstracyjne, nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych i nie są obciążone
jakimikolwiek prawami osób trzecich, kompletne i po zainstalowaniu gotowe do pracy, bez dodatkowych kosztów oraz posiadający instrukcję obsługi w języku polskim.

b) adaptacja pomieszczeń dla pracowni RTG - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dla części 2 - Załącznik nr 3 do SWZ.
1. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe – ścianki działowe, posadzki, stolarka drzwiowa wewnętrzna,
b) roboty adaptacyjne :
- wykonanie nowych podziałów pomieszczeń zgodnie z projektem nowej aranżacji,
- wykonanie osłon radiologicznych zgodnie z PT wykonanym i zatwierdzonym przez wykonawcę robót ,
- wykonanie nowych podłoży ,posadzek i wykładzin prądoprzewodzących,
- wykonanie kanałów kablowych blaszanych z nakryciem,
- wykonanie nowych tynków na przygotowanych ścianach, osłon i zabudów,
- wykonanie robót malarskich i okładzinowych,
- obsadzenie nowej stolarki drzwiowej:
- drzwi z pełnej płyty otworowej z okładziną HPL,
- drzwi z osłoną PB – ołowiu, zgodnie z P.T. osłon radiologicznych,
- wykonanie sufitów podwieszonych,
- wykonanie instalacji sanitarnych z armaturą ,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
- wykonanie instalacji elektrycznych: zasilania aparatu, instalacji oświetlenia i gniazd komputerowych i gospodarczych wraz z wyposażoną tablicą ,
- ustawienie i uruchomienie aparatu,
- szkolenia pracowników w zakresie obsługi aparatu.


Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: do 15 grudnia 2023 roku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33111000-1 - Aparatura rentgenowska

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45432121-8 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 769942,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1611300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3032654,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1611300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BUD Miśkiewicz, Szwalski Sp. j. z siedzibą w Łodzi

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7291003299

7.3.3) Ulica: Obywatelska 112D

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-104

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1611300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&R Company Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7582354075

7.3.3) Ulica: Baletowa 5C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.