eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów - roboty podobne



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów – roboty podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów – roboty podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd5b7169-552b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/42/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.48 Utrzymanie, remont, konserwację i naprawę dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411723/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych
art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych
Podstawa faktyczna:
-Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych.
-Zamówienie podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2021 r. pod numerem 2021/BZP 00333842/01 dla zamówienia podstawowego i obejmuje utrzymanie, remont, konserwację i naprawę dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.
-Wartość zamówienia podobnego nie przekracza przewidzianego w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego progu 1 097 324,89 zł netto.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 95/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie, remont, konserwację i naprawę dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów – roboty podobne.

I. Zakres prac objętych zamówieniem
1. Naprawy – roboty związane z usuwaniem awarii, a w szczególności likwidacją uszkodzeń nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego.
2. Utrzymanie – roboty związane z bieżącym wykonywaniem prac zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu.
3. Konserwacja – roboty związane z wykonywaniem napraw bieżących nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni.
4. Remonty – roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym.

II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia.
1. Konserwacja i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1.1. Roboty ziemne:
- roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku.
1.2. Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy:
- warstwy podsypkowe cementowo – piaskowe,
- podbudowy betonowe,
- podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego.
1.3. Nawierzchnie dróg nieulepszone:
- nawierzchnie gruntowe,
- nawierzchnie żwirowe i tłuczniowe kamiennego,
- nawierzchnie z płyt drogowych o grubości 15cm,
- nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2)
1.4. Nawierzchnie ulepszone:
- nawierzchnie z kostki brukowej i płyt chodnikowych,
1.5. Krawężniki i obrzeża:
- krawężniki kamienne na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem,
- krawężniki betonowe na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem ,
- obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce piaskowej.
1.6. Chodniki
- chodnik z płyt 50x50x7 na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej.
- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6cm na podsypce piaskowej
i cementowo-piaskowej oraz płytek w kolorze żółtym z wypustkami.
1.7. Roboty rozbiórkowe
- rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej
z odwiezieniem gruzu,
- rozebranie krawężników betonowych oraz ław betonowych,
- rozebranie obrzeży trawnikowych,
- rozebranie nawierzchni z płyt betonowych gr. 15 cm.
1.8. Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – asfaltową.
1.9. Roboty naprawczo – konserwacyjne:
- naprawy dróg gruntowych – profilowanie z zagęszczeniem,
1.10. Urządzenia odwodnieniowe:
- ułożenie rur drenarskich Ø 100mm i Ø 300mm,
- regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek
ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych.

III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania, remontu,
konserwacji, naprawy dróg gminnych.
1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia.
- W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania.
- Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu.
- Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru.
2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:
- bezusterkowego protokołu odbioru,
- zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze
szkicem sytuacyjnym.
Przy powstawaniu nowych zrealizowanych inwestycji drogowych Wykonawca wykonuje dokumentację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta.

IV. Klauzule społeczne
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie
art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, w okresie ich wykonywania będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących czynności polegające na utrzymaniu, remoncie, konserwacji i naprawie dróg gminnych w trakcie realizacji zamówienia.
4. Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Wykaz dróg gminnych i wewnętrznych stanowiący załącznik nr 3a do Zaproszenia;
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 3b do Zaproszenia;
d) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3c do Zaproszenia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FAL-BRUK” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210527420

7.3.3) Ulica: ul. Sarabandy 42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-868

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1349706,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.