Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów – roboty podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów – roboty podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd5b7169-552b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.48 Utrzymanie, remont, konserwację i naprawę dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411723/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych
art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych
Podstawa faktyczna:
-Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych.
-Zamówienie podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2021 r. pod numerem 2021/BZP 00333842/01 dla zamówienia podstawowego i obejmuje utrzymanie, remont, konserwację i naprawę dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.
-Wartość zamówienia podobnego nie przekracza przewidzianego w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego progu 1 097 324,89 zł netto.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 95/WZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie, remont, konserwację i naprawę dróg gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów – roboty podobne.
I. Zakres prac objętych zamówieniem
1. Naprawy – roboty związane z usuwaniem awarii, a w szczególności likwidacją uszkodzeń nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego.
2. Utrzymanie – roboty związane z bieżącym wykonywaniem prac zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu.
3. Konserwacja – roboty związane z wykonywaniem napraw bieżących nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni.
4. Remonty – roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym.
II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia.
1. Konserwacja i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1.1. Roboty ziemne:
- roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku.
1.2. Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy:
- warstwy podsypkowe cementowo – piaskowe,
- podbudowy betonowe,
- podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego.
1.3. Nawierzchnie dróg nieulepszone:
- nawierzchnie gruntowe,
- nawierzchnie żwirowe i tłuczniowe kamiennego,
- nawierzchnie z płyt drogowych o grubości 15cm,
- nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2)
1.4. Nawierzchnie ulepszone:
- nawierzchnie z kostki brukowej i płyt chodnikowych,
1.5. Krawężniki i obrzeża:
- krawężniki kamienne na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem,
- krawężniki betonowe na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem ,
- obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce piaskowej.
1.6. Chodniki
- chodnik z płyt 50x50x7 na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej.
- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6cm na podsypce piaskowej
i cementowo-piaskowej oraz płytek w kolorze żółtym z wypustkami.
1.7. Roboty rozbiórkowe
- rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej
z odwiezieniem gruzu,
- rozebranie krawężników betonowych oraz ław betonowych,
- rozebranie obrzeży trawnikowych,
- rozebranie nawierzchni z płyt betonowych gr. 15 cm.
1.8. Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – asfaltową.
1.9. Roboty naprawczo – konserwacyjne:
- naprawy dróg gruntowych – profilowanie z zagęszczeniem,
1.10. Urządzenia odwodnieniowe:
- ułożenie rur drenarskich Ø 100mm i Ø 300mm,
- regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek
ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych.
III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania, remontu,
konserwacji, naprawy dróg gminnych.
1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia.
- W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania.
- Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu.
- Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru.
2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:
- bezusterkowego protokołu odbioru,
- zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze
szkicem sytuacyjnym.
Przy powstawaniu nowych zrealizowanych inwestycji drogowych Wykonawca wykonuje dokumentację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta.
IV. Klauzule społeczne
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie
art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, w okresie ich wykonywania będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących czynności polegające na utrzymaniu, remoncie, konserwacji i naprawie dróg gminnych w trakcie realizacji zamówienia.
4. Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Wykaz dróg gminnych i wewnętrznych stanowiący załącznik nr 3a do Zaproszenia;
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 3b do Zaproszenia;
d) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3c do Zaproszenia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FAL-BRUK” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210527420
7.3.3) Ulica: ul. Sarabandy 42
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-868
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1349706,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.