eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › "Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi oraz odbiór tablic wycofanych z obiegu"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi oraz odbiór tablic wycofanych z obiegu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi oraz odbiór tablic wycofanych z obiegu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df09bb7e-4623-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037333/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383074/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.2.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia:
1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie i dostawa w okresie obowiązywania umowy tablic rejestracyjnych, do oznaczenia wszystkich pojazdów samochodowych dopuszczanych do ruchu, wraz z ramkami do ich montażu w ilości 5 % do każdej zamawianej partii a także odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu według specyfikacji pkt IV ppkt 1.1. -Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 swz.
1.2.Dostawca zobowiązuje się wytwarzać i dostarczać Odbiorcy na koszt własny tablice rejestracyjne wytworzone według wzorów i zasad technicznych określonych w:
a)ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.);
b)rozporządzeniu Ministra Infrastruktury 31 sierpnia 2022 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. 2022 r. poz. 1847 z dnia 02.09.2022 r.);
c)w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów ( Dz. U. z 2019 r., poz. 546 ze zmianami) z numerami podanymi przez Odbiorcę;
1.3.Podane w 1.1. ilości zamawianych poszczególnych rodzajów tablic mają charakter szacunkowy a górną granicę stanowi ogólna liczba zamawianych sztuk. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia, rozszerzenia lub zmiany zamawianych poszczególnych rodzajów tablic w zależności od faktycznego zapotrzebowania;
1.4.W przypadku zwiększenia zapotrzebowania na tablice rejestracyjne w okresie obowiązywania umowy, które przekroczy wartość określoną w umowie, przewiduje się możliwość złożenia zamówienia dodatkowego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Prawo zamówień publicznych;
1.5. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany obowiązujących przepisów, o których mowa wyżej, Dostawca będzie wykonywał tablice według nowych wzorów od dnia wejścia w życie tych przepisów;
1.6. Do każdej partii zamawianych tablic rejestracyjnych dostawca zobowiązuje się dostarczyć ramki montażowe do umieszczenia tablic rejestracyjnych w ilości 5% zamawianych w danej partii tablic rejestracyjnych. Ramki powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, górna i boczne ściany ramki powinny posiadać listwy podtrzymujące tablicę rejestracyjną. Tablica powinna być zamykana w ramce dolną listwą zatrzaskową- wzór tablicy do montażu ramki określa załącznik nr 1 do umowy. Na listwie zatrzaskowej powinien znajdować się kolorowy nadruk reklamowy według wzorów stanowiących załącznik nr 2 do umowy oraz spełniający wymagania określone w dokumencie ramowym Urzędu Miasta Legnica pn ”Katalog systemu identyfikacji wizualnej marki Legnica” - załącznik nr 3 do umowy. Pliki źródłowe z wymaganiami graficznymi ramki zostaną przekazane Dostawcy elektronicznie, po podpisaniu umowy.
2. Warunki realizacji zamówienia.
2.1. Dla celów prawidłowego wykonywania niniejszej umowy tj. zamawiania tablic rejestracyjnych, Wykonawca nieodpłatnie użycza Zamawiającemu na czas trwania umowy oprogramowanie do zamawiania tablic rejestracyjnych. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy:
a)automatycznie tworzenie formularzy zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki tablic, również na wtórniki zgodnie z przywołanym wyżej rozporządzeniem w sprawie rejestracji i oznaczenie pojazdów, z możliwością wysyłania zamówienia w formie elektronicznej, z weryfikacją terminu realizacji zamówienia, oraz możliwością wydruku zamówienia,
b)sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym w sprawie rozporządzeniem na etapie tworzenia zamówienia,
c)blokowanie dla określonych typów tablic niedozwolonych liter oraz wykluczenie dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr a także blokowanie zamówionych już numerów,
d)prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej zamówień z możliwością wydruku,
e)umożliwienie wprowadzenia początkowych numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnianie (pomijanie) tych numery podczas składania nowych zamówień.
2.2. Wykonawca oświadcza, że posiada prawa autorskie/licencję do oprogramowania uprawniające go do nieodpłatnego użyczenia Zamawiającemu w celu realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca wraz z oprogramowaniem dostarczy licencję, nośnik oraz dokumentację niezbędną do prawidłowej i zgodnej z prawem eksploatacji programu, w tym instrukcję użytkowania oraz zobowiązuje się do nieodpłatnego przeszkolenia Zamawiającego z obsługi programu.
2.3. Wykonawca oświadcza, że dysponowanie oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne nie narusza w żaden sposób praw osób trzecich i nie wymaga zezwolenia osób trzecich. Wykonawca poniesie wszelkie koszty, w tym ewentualne odszkodowanie w przypadku naruszenia praw osób trzecich z winy Wykonawcy, związanych z prawami do oprogramowania.
2.4. Program powinien działać w systemie Microsoft Windows w wersjach 10 i 11.
2.5.Oprogramowanie zostanie dostarczone kompletne, wraz ze wszystkimi niezbędnymi licencjami a Wykonawca zobowiązuje się do wsparcia Zamawiającego podczas instalacji oprogramowania na jego komputerze.
2.6. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia aktualizacji programu w przypadku zmian w przepisach i (lub) potrzeby rozszerzenia jego funkcjonalności przez czas trwania umowy. Termin dostosowania oprogramowania do obowiązujących przepisów nie będzie przekraczał terminu wejścia w życie zmian w przepisach.
2.7. Zamawiający zobowiązuje się do użytkowania oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem i wyłącznie na potrzeby realizacji niniejszej umowy.
2.8. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia min. 2 osób u Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy.
2.9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu oprogramowania na czas trwania umowy. Koszt serwisu obciąża Wykonawcę z wyjątkiem przypadku gdy usterka powstała z winy Zamawiającego jako użytkownika.
2.10. W przypadku problemów z prawidłowym funkcjonowaniem programu Wykonawca zobowiązuje się usunąć usterkę w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zgłoszenie usterki może być dokonane telefonicznie, fax’em lub e-mail’em.
2.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Rozdział nr 3 swz. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zgodnie z załącznikiem nr 5 do umowy „Warunki zmian umowy” .

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470727,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470727,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470727,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7820020695

7.3.3) Ulica: Katarzyńska 9

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47072788 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.