eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Budowa altany rekreacyjnej w Łazach - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa altany rekreacyjnej w Łazach – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rajska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123895247

1.5.8.) Numer faksu: 123895521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05838786-2f7c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa altany rekreacyjnej w Łazach – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05838786-2f7c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050645/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa altany rekreacyjnej w Łazach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.15.2023.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198450,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zagospodarowanie terenu w zakresie budowy obiektów małej architektury w przestrzeni publicznej, utwardzenie gruntu oraz budowę altanki, na działce oznaczonej nr ewid.27/9 obręb Łazy, Gmina Jerzmanowice – Przeginia.
3.1. Altanę zaprojektowano jako w konstrukcji drewnianej (złącza stalowe), z elementami murowanymi, zlokalizowano ją w środkowej części działki. Altana będzie pełnić funkcję rekreacyjne i porządkowe, będące funkcja towarzyszącą szlakom turystycznym na terenie Gminy Jerzmanowice – Przeginia oraz jako uzupełnienie funkcji KS Płomień Jerzmanowice, będzie miejscem na naprawę rowerów, miejscem gdzie można zapoznać się z dostępnymi trasami, schronić przed deszczem, itp.
Altana o konstrukcji drewnianej: drewno klasy C24, zacios krokwi min. 3cm (słupy 20x20cm, belki 20x26cm), więźba dachowa płatwiowo – krokwiowa: krokwie 20x80cm, murłaty 20x26cm. Słupy oraz belki obłożone blacha płaską w kolorze antracytowym. Połączenia elementów drewnianych poprzez systemowe metalowe złącza ciesielskie. Pokrycie dachu blachą tytan-cynk w systemie rąbka stojącego – kolor antracyt. Fundamenty bezpośrednie żelbetowe: stopy oraz ławy, beton C20/25 W8, zbrojenie główne Ø12 AIIIN (B500SP), otulina min. 5 cm.
Ściana kamienna: murowana z pustaków gr 25cm, z żelbetowymi trzpieniami 25x25cm oraz wieńcami żelbetowymi 25x25cm, beton C20/25, zbrojenie główne Ø12 AIIIN (B500SP), wykończona okładziną z kamienia naturalnego (wapienny/piaskowy), mocowanego na elastycznej zaprawie klejowej mrozoodpornej oraz kotwiony mechanicznie łącznikami stalowymi Ø6mm. powierzchnię elewacji z płyt kamiennych zabezpieczyć bezbarwnym, hydrofobizującym preparatem na bazie silanów/siloksanów. Komin murowany z cegły klinkierowej (na zaprawie z dodatkiem trasu), przewód dymowy 26x27cm, wykończony tynkiem cienkowarstwowym w kolorze antracytowym, na warstwie kleju zbrojonej siatką z włókna szklanego, zwieńczony czapą betonową.
Grill: o indywidualnej formie, monolityczny, wylewany na placu budowy z betonu HPS (termoodporny), zbrojony gotowymi systemowymi siatkami termozgrzewalnymi. Grill z systemowym wkładem prefabrykowanym. Okap grilla monolityczny, wylewany z betonu HPS (termoodporny), zbrojony gotowymi systemowymi siatkami termozgrzewalnymi, oparty na ściankach bocznych oraz zakotwiony w wieńcu żelbetowym komina. Ściany paleniska obudowane od wewnątrz płytami szamotowymi gr 40cm w kolorze czarnym.
Nawierzchnia z płyt betonowych: planuje się wykonanie utwardzenia powierzchni gruntu prefabrykowanymi płytami betonowymi o wymiarach 25 x 100cm, grubości 8cm, a także z kostki kamiennej – granit w jasnym kolorze, w odcieniu piaskowym, grubości 8cm. Układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 5 cm, podbudowa z kruszywa 0/63, grubości 35 cm, podsypka piaskowa, grubości 5 cm.
Mała architektura: tablice informacyjne, stojaki rowerowe (dwa komplety podwójne) , stoły (dwie sztuki w komplecie z ławkami), ławki (cztery sztuki w komplecie ze stołami), kosze na śmieci – według kart elementów systemowych, zawartych w dokumentacji technicznej. Treść tablic informacyjnych – według ustaleń z Zamawiającym.

3.2. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej pn. „Budowa wolnostojącej altany o powierzchni zabudowy do 35m², budowa obiektów małej architektury (kosze na śmieci, ławki, stojaki rowerowe, tablice informacyjne) na działce nr ewid. 27/9 w miejscowości Łazy, gmina Jerzmanowice - Przeginia", wykonanej na zlecenie Gminy Jerzmanowice – Przeginia przez Pracownię Projektową ATELIER ZMYSŁO, 32-049 Przeginia 177a - stanowiącej załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji oraz Przedmiarze - stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji.
4. Zamówienie przewidziane jest jako współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2014-2020. W związku z powyższym informujemy, że w razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania przedmiotowego zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania.

5. Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji otrzymanych dokumentów technicznych i formalnych, a definiujących roboty budowlane do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy sprawdzić zgodność projektu – w przypadku domniemania lub pojawienia się nieścisłości lub błędów należy natychmiast powiadomić Zamawiającego i/lub Projektanta.
6. Rysunki, część opisowa (w tym przedmiar) są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w obu. W przypadku rozbieżności w jakimkolwiek z elementów dokumentacji należy zgłosić to Projektantowi za pośrednictwem Zamawiającego, który zobowiązany będzie do pisemnego rozstrzygnięcia problemu.
7. Jeżeli w dokumentacji przetargowej znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń, czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów i produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one w żaden sposób wiążące Wykonawcę do ich stosowania.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnej dokumentacji odbiorowej.
Nie jest wymagane uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia, wydanych przez właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
9. Warunkiem powołania Komisji odbiorowej będzie ukończenie wszystkich robót, złożenie przez Wykonawcę zawiadomienia o ukończeniu robót, przedłożenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej wykonanych prac wraz z operatem koagulacyjnym.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać akceptację Autora Projektu i Inspektora Nadzoru na piśmie.
11. Przed zamówieniem materiałów należy przedłożyć Zamawiającemu karty materiałowe na wbudowane materiały do akceptacji.
12. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z uporządkowaniem i przywróceniem terenu do stanu prawidłowego. Przed wejściem w teren, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dokumentacji fotograficznej, obrazującej stan istniejącej infrastruktury i przekazania jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym – płytka CD.
13. Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne części, czasookresy oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane elementy, określał będzie „Harmonogram Rzeczowo - Finansowy Robot”, zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy. Harmonogram zostanie przygotowany przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), opracowanego na podstawie złożonej oferty (kosztorysu ofertowego) oraz będzie podlegał zatwierdzaniu przez Zamawiającego.
14. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty obsługi geodezyjnej, koszty ubezpieczenia, organizacji pracy, oznakowania, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, szkoleń wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego w zakresie eksploatacji, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.), w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
15. Materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodarowuje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami szczególnymi.
16. Określenie przedmiotu zamówienia, jak w załączonym przedmiarze robót i specyfikacji, nie zwalnia Wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Wykonawca, zdając sobie sprawę z prac jakie należy wykonać, ich znaczenia oraz ich rodzaju, zobowiązany jest poprzez wiedzę zawodową w swojej specjalności uzupełnić szczegóły, które mogły być pominięte w dokumentacji, załączonym przedmiarze oraz specyfikacji i uwzględnić je w kosztach.
17. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia, nie mogą stanowić podstawy do wyceny.
18. W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
19. Kosztorys ofertowy (sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego...) należy dołączyć do oferty przetargowej. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, kosztorys ten będzie stanowił materiał poglądowy, informacyjny dla Zamawiającego. Nie będzie stanowił podstawy do oceny ofert.
20. Dane z kosztorysu będą np. podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji ewentualnego odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót, czy też wyliczeniu wartości robót zaniechanych.
Kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę do obliczania ewentualnych kosztów robót dodatkowych i zamiennych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Suszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060629197

7.3.3) Ulica: Jana Kilińskiego 243

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.