Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00383264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej związanej z ruchem turystycznym w gminie Sobótka, związane z budową parkingów i remontem nawierzchni placu w centrum Sobótki- drugie postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury drogowej związanej z ruchem turystycznym w gminie Sobótka, związane z budową parkingów i remontem nawierzchni placu w centrum Sobótki- drugie postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9308894e-4c87-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014541/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa infrastruktury drogowej związanej z ruchem turystycznym w gminie Sobótka, związane z budową parkingów i remontem nawierzchni placu w centrum Sobótki- drugie postępowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3373983,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz prac projektowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa infrastruktury drogowej związanej z ruchem turystycznym w gminie Sobótka, związane z budową parkingów i remontem nawierzchni placu w centrum Sobótki”. Niniejsza inwestycja podzielona jest na dwa zasadnicze zakresy (etapy):
• ETAP I – Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę parkingu wraz z infrastrukturą zlokalizowanego na dz. nr 10,11,12,13,14,28,29,30,31,33,36 AM 30 obręb Sobótka, gm. Sobótka
• ETAP II – Wykonanie robót budowlanych budowy parkingu wraz z infrastrukturą zlokalizowanego na dz. nr 10,11,12,13,14,28,29,30,31,33,36 AM 30 obręb Sobótka, gm. Sobótka
Przedmiotem inwestycji jest budowa dwóch parkingów dla samochodów osobowych oraz pięciu miejsc postojowych dla autokarów w centrum Sobótki. Projekt obejmuje odwodnienie, oświetlenie i monitoring terenu oraz instalację systemu parkingowego. Projektuje się także wyposażenie obiektu w toaletę publiczną oraz pawilon informacyjny – jako gotowe obiekty bez trwałego połączenia z gruntem. Teren objęty zakresem opracowania znajduje się w pobliżu stadionu miejskiego w Sobótce i jest niezabudowany i nieogrodzony. W północnej części obszaru znajduje się istniejąca droga asfaltowa – projekt przewiduje remont nawierzchni asfaltowej ww jezdni. Obszar przeznaczony pod parkingi jest obecnie terenem zielonym, niezagospodarowanym, porośniętym trawą. Zieleń wysoka znajduje się przede wszystkim wzdłuż istniejącego cieku wodnego na działce nr 28 AM 30. Od strony zachodniej teren inwestycji ograniczony jest drogą gruntową będącą przedłużeniem ul. Chrobrego, natomiast od strony wschodniej aleją św. Anny, z której projektuje się zjazd na parking południowy. W północnej części terenu, na południe od ul. Chrobrego projektuje się parking dla samochodów osobowych z 73 miejscami postojowymi. Do parkingu projektuje się trzy wjazdy zabezpieczone szlabanami systemu parkingowego. Projektowana nawierzchnia jezdna: kostka betonowa. Projektowana nawierzchnia miejsc parkingowych: teokrata lub ażurowe płyty betonowe. W północno-wschodniej części terenu projektuje się chodnik wraz z placem przeznaczonym pod montaż gotowego pawilonu kontenerowego, który będzie pełnił funkcję punktu informacyjnego oraz obsługi parkingu. W jego pobliżu projektuje się także toaletę publiczną modułową. Obydwa obiekty są gotowymi obiektami stawianymi na odpowiednio utwardzonej nawierzchni. Na terenie parkingu północnego projektuje się wyznaczenie czterech stanowisk dla pojazdów typu foodtruck z projektowanymi punktami poboru wody i energii elektrycznej. Projektuje się także 5 miejsc postojowych dla autokarów dostępnych bezpośrednio z ul. Chrobrego. W południowej części terenu projektuje się parking z 99 miejscami parkingowymi w tym dwoma miejscami przeznaczonymi dla samochodów elektrycznych z możliwością ich ładowania. Do parkingu projektuje się dwa wjazdy zabezpieczone szlabanami systemu parkingowego z projektowanej drogi wewnętrznej połączonej przez projektowany zjazd z al. Św. Anny. Na wolnym terenie na działce nr 31 AM 30 projektuje się chodnik wyposażony w ławki i kosze na śmieci oraz założenie łąki kwietnej. Projektuje się dodatkowo ciągi piesze z kostki betonowej poprzez wykonanie trzech przepustów nad istniejącym ciekiem wodnym. W tym celu dokonano odpowiedniego zgłoszenia wodno-prawnego
ETAP I. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę -Wykonawca w celu wykonania niniejszego zadania winien jest na podstawie przedłożonego przez Zamawiającego projektu wstępnego wraz z opiniami i uzgodnieniami zaprojektować oraz wykonać roboty budowlane z niego wynikające, uzyskać wszelkie brakujące uzgodnienia (w tym decyzję środowiskową) oraz uzyskać prawomocne pozwolenie na budowę. Wykonawca wystąpi o warunki przyłączeniowe dla projektowanych punktów ładowania pojazdów.ETAP II. Wykonanie robót budowlanych budowy parkingu wraz z infrastrukturą zlokalizowanego na dz. nr 10,11,12,13,14,28,29,30,31,33,36 AM 30 obręb Sobótka, gm. Sobótka
Zakres robót budowlanych do wykonania:
Realizacja robót budowlanych na podstawie przekazanego projektu wstępnego oraz opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego wielobranżowego projektu budowlanego obejmuje:
Zakres robót budowlanych (Ilości orientacyjne określone na podstawie projektu wstępnego). Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia ma obowiązek wykonać roboty w ilościach wynikających z projektów budowlanych opracowanych w ramach niniejszego zamówienia a następnie zatwierdzonych przez Zamawiającego:
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ niniejszego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W dniu 21.09.2023 r. Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:4 150 000,00 zł brutto. Ceny nw. ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dokonano otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7623540,00 PLN
INNE PRZETARGI SOBÓTKA
więcej: przetargi SOBÓTKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Naprawa dróg w strefie przygranicznej z Białorusią na terenie Gminy Michałowo.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.