Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359243/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00364827/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów dróg powiatowych Nr 1718 O oraz 1507 O
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f5de033-3d38-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów dróg powiatowych Nr 1718 O oraz 1507 O2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f5de033-3d38-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054614/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wykonanie remontów dróg powiatowych Nr 1718 O oraz Nr 1507 O
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.261.1.20.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3532863,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:Remont drogi powiatowej Nr 1718 O Ligota Prószkowska – DW 429 na odc. Ligota Prószkowska – JaśkowicePowierzchnia remontowanego odcinka jezdni wynosi 5,5 x 1213,82 = 6676 m2.
Zamówienie należy wykonać w całości.
1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy;
- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem),
- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
- zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy;
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,
- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji oraz ze specyfikacji technicznych i projektu;
- ewentualnego: wykonania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,
- sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót (1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacja powykonawczą),
Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.
Uwaga! Zakres robót nie obejmuje zjazdów do posesji. Dopuszcza się miejscową regulację krawężników istniejących i wykorzystanie materiałów z rozbiórki.
2. Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:
Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
- dostarczenie, montaż, utrzymanie i demontaż tymczasowego oznakowania;
- wytyczenie obiektu, roboty pomiarowe, pomiary,
- roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe,
- wykonanie remontu drogi zgodnie z przedmiarem robót, w szczególności wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem i SST.
3. Szczegółowy zakres poszczególnych asortymentów robót, wymogi w zakresie materiałów, sprzętu, transportu oraz jakości wykonania i odbioru poszczególnych asortymentów robót zostały określone w:
- projekcie remontu,
- szczegółowych specyfikacjach technicznych,
- przedmiarze robót,
załączonych do materiałów przetargowych.
Uwaga! Przedmiar robót stanowi dokument jedynie pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 1057690,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Remont drogi powiatowej Nr 1507 O Magnuszowice – Grodków na odc. Magnuszowice – Gracze.Planowany remont ma być wykonany na odcinku od początku łuku poziomego przy wyjeździe z Magnuszowic do GPZ Gracze, ok. 2,082 km.
Zamówienie należy wykonać w całości.
1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy;
- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem),
- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
- zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy;
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,
- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji oraz ze specyfikacji technicznych i projektu;
- ewentualnego: wykonania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,
- sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót (1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacja powykonawczą),
Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.
Uwaga! Zakres robót nie obejmuje zjazdów do posesji. Dopuszcza się miejscową regulację krawężników istniejących i wykorzystanie materiałów z rozbiórki.
2. Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:
Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
- dostarczenie, montaż, utrzymanie i demontaż tymczasowego oznakowania;
- wytyczenie obiektu, roboty pomiarowe, pomiary,
- roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe,
- wykonanie remontu drogi zgodnie z przedmiarem robót, w szczególności wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem i SST.
3. Szczegółowy zakres poszczególnych asortymentów robót, wymogi w zakresie materiałów, sprzętu, transportu oraz jakości wykonaniai odbioru poszczególnych asortymentów robót zostały określone wzałącznikach do dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego, tj.:
- projekcie remontu,
- szczegółowych specyfikacjach technicznych,
- przedmiarze robót.
Uwaga! Przedmiar robót stanowi dokument jedynie pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 2475173,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 893272,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1445136,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 893272,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protect Building Łukasz Mikoda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160339349
7.3.3) Ulica: Ozimska 1F
7.3.4) Miejscowość: Lędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIKODA ŁUKASZ PROTECT BUILDING
jakie przetargi wygrała firma
MIKODA ŁUKASZ PROTECT BUILDING
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 893272,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599459,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2898710,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1983267,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protect Building Łukasz Mikoda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160339349
7.3.3) Ulica: Ozimska 1F
7.3.4) Miejscowość: Lędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIKODA ŁUKASZ PROTECT BUILDING
jakie przetargi wygrała firma
MIKODA ŁUKASZ PROTECT BUILDING
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1983267,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PN/02/2024/A Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, część nr 1, pn.: Zakup 5 smyczków: altówkowy i skrzypcowe
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 405 w m. Korfantów" - z podziałem na zadania
- Remont w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Opolu
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
- Odtworzenie stanu pierwotnego jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 2308E na odc. od km 0+000 do km 21+905 - Etap VII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w Parku Centralnym na Felinie w Lublinie w ramach D-15 Budżetu Obywatelskiego X ...
- Modernizacje budynków komunalnych usytuowanych w Poznaniu w zakresie izolacji oraz branży ogólnobudowlanej w podziale na 6 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.