eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominów › Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Głusk



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Głusk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760

1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cda4afc2-4e26-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Głusk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cda4afc2-4e26-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041935/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głusk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w granicach administracyjnych Gminy Głusk zgodnie z uchwałą nr LIX/491/23 Rady Gminy Głusk z dnia 28 marca 2023 r.
Ilość wniosków złożonych przez właścicieli działek – ok. 460.
Opracowanie będzie wymagać m.in. uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne.
2. Wymogi dotyczące poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1) Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz 997) z uwzględnieniem przepisów odrębnych obowiązujących w czasie sporządzania dokumentu, w skali 1:1000, w technice kolorowej.
2) Prognozy oddziaływania na środowisko sporządzone do projektu planów winny odpowia-dać wymaganiom wynikającym z ustawy z dnia 03 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a także wymaganiom wynikają-cym z uzgodnienia zakresu i stopnia szczegółowości informacji przedstawionych w prognozie z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Lublinie oraz Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Lublinie i powinny być uaktualnione na każdym etapie procedury sporządzania planów.
3) Prognoza skutków finansowych uchwalenia projektu planu winna być sporządzona zgodnie z §11 obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzen-nego. Dokumenty powinny być uaktualnione na każdym etapie procedury sporządzania pla-nów, w tym na etapie przekazania do uchwalenia.
4) Materiały do wniosków rolnego i leśnego winny być sporządzone zgodnie z ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz wymogami poszczególnych organów opiniujących.
3. Wymagany zakres opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Głusk obejmuje:
1) Opracowanie ekofizjograficzne podstawowe
2) Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
3) Prognozę oddziaływania na środowisko
4) Prognozę skutków finansowych uchwalenia projektu planu
5) Materiały do wniosków rolnego i leśnego
6) Przygotowanie wszystkich niezbędnych ogłoszeń, obwieszczeń, pism, materiałów doty-czących procedury sporządzania planów
7) Udział we wszystkich spotkaniach dotyczących procedury sporządzania planów, w tym w posiedzeniach GKUA oraz dyskusjach publicznych
8) Sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej w tym m.in. przygotowanie wykazu wniosków, uwag, uzgodnień i opinii zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawa.
9) Analizy, w tym:
a) Analiza wniosków złożonych do projektu planu z propozycją ich rozpatrzenia (wraz z uza-sadnieniem)
b) Analiza wniosków złożonych w procedurze przeprowadzenia strategicznej oceny oddzia-ływania na środowisko z propozycją ich rozpatrzenia (wraz z uzasadnieniem),
c) Analiza wniosków organów i instytucji na zawiadomienie o przystąpieniu do sporządzenia planu z propozycją ich rozpatrzenia(wraz z uzasadnieniem),
d) Analiza opinii i uzgodnień uzyskanych do projektu planu w czasie uzgodnień i opiniowania dokumentu z propozycją ich rozpatrzenia(wraz z uzasadnieniem),
e) Analiza uwag zgłoszonych do projektu planu w trakcie wyłożeń do publicznego wglądu z propozycją ich rozpatrzenia (wraz z uzasadnieniem).
4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
a) Sposób opracowania projektu planu winien umożliwiać wydawanie wypisów i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości oraz udostępnianie dokumentu planistycznego jak i metadanych zgodnie z wytycznymi i normami INSPIRE.
b) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za ostateczne pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy i instytucje w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.
c) W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, jeżeli zmiana ta wymuszać będzie dokonanie zmian w opracowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia wykonania zamówienia.
d) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
e) W zakres zamówienia wchodzi przygotowanie niezbędnej ilości kompletów (minimum 2 komplety) materiałów na każdym etapie opracowania.
f) Do obowiązków Wykonawcy należy etapowe przekazywanie części opracowania w postaci projektów mpzp dla poszczególnych miejscowości wchodzących w zakres opracowania celem wstępnej ich weryfikacji przez Zamawiającego.
g) Utworzenie metadanych do projektu.
h) Na każdym etapie Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu materiały w formatach edytowalnych: doc,dwg,dxf w układzie 2000, w formacie pdf oraz w postaci wydrukowanej
i) Wykonawca ma obowiązek opracować projekt uchwały w programie Legislator w formie gotowej do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego i przekazanie go do Biura Rady Gminy minimum na 14 dni przed terminem sesji Rady Gminy
5.Wykonawca ma obowiązek zapewnić zespół wykwalifikowanych specjalistów o odpowiednich uprawnieniach w specjalnościach zapewniających prawidłowe, zgodne z przepisami prawa wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.
6. Wykonawca w terminach uzgodnionych przez strony, zobowiązany jest do uczestnictwa we wszelkich czynnościach w trakcie procesu sporządzania projektu, a w szczególności: w posiedzeniach komisji urbanistycznej, publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami oraz na sesji Rady Gminy (w tym w posiedzeniach komisji Rady Gminy), na której uchwalany będzie projekt planu miejscowego, a także na żądanie Zamawiającego uczestniczyć w ewentualnych spotkaniach z mieszkańcami Gminy oraz Wójtem, Radą Gminy i jej merytorycznymi komisjami,w trakcie których prezentowany będzie projekt planu miejscowego, na każdym etapie postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Pizło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 865-215-86-42

7.3.3) Ulica: Gabriela Narutowicza 2 lok. 6A

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.