Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327417/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oprac. dok. proj. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. „Aktualizacja rozwiązań proj. odc. ul. Nowej Opackiej od ul. Czyżewskiego oraz odc. od Nowej Opackiej do Al. Grunwaldzkiej ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oprac. dok. proj. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. „Aktualizacja rozwiązań proj. odc. ul. Nowej Opackiej od ul. Czyżewskiego oraz odc. od Nowej Opackiej do Al. Grunwaldzkiej ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a9de38-2903-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021496/131/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Oprac. dok. proj. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. „Aktualizacja rozwiązań proj. odc. ul. Nowej Opackiej od ul. Czyżewskiego oraz odc. od Nowej Opackiej do Al. Grunwaldzkiej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327417/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 136/BZP-U.510.110.2022/KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202337,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. „Aktualizacja rozwiązań projektowych odcinka ul. Nowej Opackiej od ul. Czyżewskiego oraz odcinka od Nowej Opackiej do Al. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. Budowa ul. Nowej Opackiej w Gdańsku”.
2. Dokumentacja projektowa, której dotyczy zamówienie, ma obejmować aktualizację rozwiązań projektowych odcinka ul. Nowej Opackiej od ul. Czyżewskiego oraz odcinka od Nowej Opackiej do Al. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. „Budowa ul. Nowej Opackiej w Gdańsku” wraz z przygotowaniem materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz opracowaniem operatu dendrologicznego.
3. Zakres prac projektowych obejmuje wszystkie prace i czynności konieczne dla wykonania zadania, w tym następujące elementy:
a) Opracowanie mapy do celów projektowych wraz z zarejestrowaniem w odpowiednim ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, uzyskanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów,
b) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego,
c) Przygotowanie i zaopiniowanie przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni koncepcji podziału nieruchomości przeznaczonych pod drogi publicznie i następnie przygotowanie projektu podziału nieruchomości z zaznaczeniem przebiegu linii rozgraniczających przyszły pas drogowy,
d) Aktualizacja lub uzyskanie nowych warunków technicznych, warunków projektowania, opinii, uzgodnień niezbędnych do zatwierdzenia projektu budowlanego,
e) Przygotowanie materiałów i niezbędnych opinii do wydania decyzji ZRID,
f) Uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji zamierzenia inwestycyjnego (poza decyzją ZRID), np. decyzji wodnoprawnej, decyzji konserwatora – jeżeli będą wymagane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEVORA Projekt Łukasz Dawidowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570887358
7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 18/28
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-280
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEVORA PROJEKT ŁUKASZ DAWIDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
NEVORA PROJEKT ŁUKASZ DAWIDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Modernizacja drogi powiatowej 4700S - ul. Jana III Sobieskiego w Wojkowicach - etap II. Inwestycja dofinansowana ...
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.