eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 84 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 84 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 84

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270554769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-658

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp84katowice@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mp84katowice.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 84 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2cfc930-4641-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064438/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont kuchni z zapleczem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383481/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/686/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 45818,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczenia wstępnego zmywania nr 2.1. na piętrze w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz dostawę wyposażenia, w szczególności:
Zakres robót budowlanych :
 demontaż wyposażenia kuchennego.
 roboty rozbiórkowe.
 uzupełnienie ścianek z cegły i płyt GK.
 wykonanie tynków wewnętrznych.
 izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe.
 gruntowanie podłoży.
 podłogi z płytek ceramicznych.
 licowanie ścian płytkami ceramicznymi.
 prace malarskie.
 stolarka drzwiowa i parapety.
 dostawa i montaż wyposażenia :
o blat do odkładania - zgodnie z dokumentacją szt. 1,
o stół roboczy szt. 1,
o zmywarka kapturowa szt. 1,
o wózek do posiłków szt. 1..
Zakres robót branży elektrycznej:
 demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z uwzględnieniem utylizacji,
 wymianę istniejącej tablicy kuchni,
 przesunięcie istniejącej skrzynki rozdzielczej,
 instalację oświetlenia,
 instalację gniazd wtyczkowych i siłowych,
 zasilanie i sterowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
 roboty budowlane: wykucie bruzd, zaprawianie bruzd, przepusty instalacyjne,
 rozbudowa instalacji odgromowej (ochrona urządzenia na dachu),
 montaż iglic h=l,5 m,
 wykonanie instalacji uziemienia tablicy głównej,
 wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
 wykonanie pomiarów elektrycznych,
 wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia,
 dokumentacja powykonawcza..
Zakres robót branży sanitarnej:
 demontaż umywalki - 1 szt
 demontaż zlewu dwukomorowego - 1 szt
 demontaż bateri urnywałkowej - 1 szt
 demontaż bateri zlewozmywakowej - 1 szt
 demontaż odpływów dn 32 -2 szt
 demontaż rur stalowych -2,30 mb mb
 wykucie bruzd - 3,20 mb
 montaż rury PP dn 20 - mb
 wykonanie ocieplen rur otulinami- 3,0 mb
 zamurowanie bruzd - 3,20 mb
 montaż zaworów kulowych dn 20 - 2 szt
 montaż zaworów dn 15-5 szt
 montaż zlewu dwukomorowego - 1 szt
 montaż baterii zlewozmywakowej - 1 szt
 montaż umywalki ceramicznej z syfonem 1 szt
 montaż baterii umywalkowej jednouchwytowej stojącej - 1 szt
 montaż odpływów dn 32 - 2 szt
 montaż rury PVC dn 50 -3 mb
 próba szczelności.
Uwaga:
1. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania inwestycyjnego i należy ją stosować wyłącznie do zakresu, który obejmuje niniejsze postępowanie tj. do pomieszczenia wstępnego zmywania nr 2.1. na piętrze.
2. Roboty budowlane będą realizowane w uzgodnieniu z Dyrektorem w godzinach poza pracą jednostki lub w wolne dni od zajęć dydaktycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106857,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189623,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.