eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźnica › Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie terenu Muzeum w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie terenu Muzeum w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GROSS-ROSEN W ROGOŹNICY. NIEMIECKI NAZISTOWSKI OBÓZ KONCENTRACYJNY I ZAGŁADY (1940-1945)

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zarządzania Inwestycjami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001066389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Gross-Rosen 26

1.5.2.) Miejscowość: Rogoźnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-152

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 661475975

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kopec@gross-rosen.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gross-rosen.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6b1fbfd-4c7b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie terenu Muzeum w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b1fbfd-4c7b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071113/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie terenu Muzeum w Wałbrzychu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382888

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZI/080/56/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 528539,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług całodobowej ochrony i dozoru mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy, przy ul. Ofiar Gross-Rosen 26, 58-152 Goczałków oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum
w Wałbrzychu przy ul. Szarych Szeregów 9, 58-304 Wałbrzych, a w szczególności:

A/ W zakresie całodobowej fizycznej ochrony i dozoru Muzeum Gross – Rosen w Rogoźnicy, ul. Ofiar Gross-Rosen 26:
1. Całodobowa, fizyczna ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy (teren byłego obozu koncentracyjnego wraz z przyległym kamieniołomem).
2. Dozorem objęte są obiekty: budynek ekspozycyjny Muzeum, Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego, brama główna, łaźnia, barak „francuski”, tkalnia, pomnik-mauzoleum, kuchnia więźniarska, barak nr 7, wieża wartownicza, krematorium, miejsca straceń – Ściany Śmierci (wraz z tablicami upamiętniającymi), ekspozycje muzealne, ogrodzenie, teren przyległego kamieniołomu, a także wyposażenie pomieszczeń (meble, sprzęt komputerowy i inne) o łącznej powierzchni 44.3381 ha.
3. Dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz dozorowanych obiektów (4 obchody na dobę: 2 w dzień, 2 w nocy) w celu sprawdzenia zabezpieczeń (zamknięcia pomieszczeń, okien, wyłączenie oświetlenia i urządzeń elektrycznych – odnotowując obchody w Książce pracy pracowników ochrony (daty i godziny przeprowadzonych obchodów, zauważone braki, uszkodzenia lub dewastacje). Ponadto Wykonawca wyposaży osoby dozorujące w urządzenia systemu kontroli obchodów, dzięki którym możliwa będzie pełna kontrola nad wykonywanymi obchodami w oparciu o stworzony harmonogram, w którym wyznaczone są punkty kontrolne w obiektach takich jak:
a) Brama Główna,
b) Kamieniołom,
c) Ściana Śmierci / krematorium,
d) Barak nr 7,
e) Barak Francuski,
f) Tkalnia,
g) Budynek ekspozycyjny Muzeum,
h) Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego,
i) Kuchnia więźniarska,
j) Wieża wartownicza,
k) Łaźnia.
4. Ochrona i dozór nad mieniem realizowana będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu przez cały czas trwania umowy. Muzeum czynne jest: w okresie od 1 maja do 30 września w godz. 8:00 – 17:00; w okresie od 1 października do 30 kwietnia w godz. 8:00 – 16:00; 1 stycznia, 25 grudnia i w pierwszy dzień Świąt Wielkanocnych Muzeum jest nieczynne.
5. Czynności ochrony i dozoru będą wykonywane przez minimum jednego pracownika na zmianie.
6. Informowanie o zauważonych awariach, pożarach, włamaniach czy innych nieprawidłowościach zwierzchnikom i kierownictwu Muzeum oraz odpowiednim organom (Policji, Straży Pożarnej, pogotowiu energetycznemu, wodociągowemu, itp.).
7. W stosunku do osób trzecich stwarzających zagrożenie dla mienia lub pracowników Muzeum (bądź osób zwiedzających) należy podjąć wszelkie możliwe, zgodne z prawem działania w celu ujęcia lub usunięcia z terenu Muzeum osób stwarzających zagrożenie.
8. W sytuacji wystąpienia zagrożenia pracownik ochrony ma obowiązek wezwania grupy interwencyjnej. Przyjazdy grupy interwencyjnej należy wliczyć w cenę ofertową. Maksymalny czas przyjazdu grupy interwencyjnej – 10 minut.
9. Do obowiązków Wykonawcy należy także patrolowanie obiektu chronionego – Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy – w formie dojazdów patrolowych.
10. Umundurowanie, sprzęt i niezbędne wyposażenie oraz środki łączności zapewnia i pokrywa Wykonawca.
11. Po stronie Wykonawcy jest zapewnienie opieki nad 2 służbowymi psami będącymi własnością Muzeum (Rasa: mieszaniec w typie owczarka niemieckiego).
Psy zostają wypuszczone z kojca po zamknięciu Muzeum i zamykane rano przed otwarciem. Psy dla pracownika ochrony są przyjaźnie nastawione.
Opieka polega na stałym karmieniu oraz zapewnieniu pełnej opieki weterynaryjnej (obecnie psy nie cierpią na żadne choroby) w czasie trwania umowy. W ramach obowiązującej normy karmy dla psów, zwierzęta można żywić:
1) konserwami dla psów;
2) suchą karmą;
3) specjalistycznymi karmami weterynaryjnymi (dietetycznymi, leczniczymi), według zaleceń lekarza weterynarii. Zapotrzebowanie na karmę około 500g dziennie dla 1 psa (czyli 1kg/dzień/dwa psy) – suche lub mokre lub mieszane.
Psu należy zapewnić stały, nieograniczony dostęp do wody, z uwzględnieniem następujących zasad:
1) woda powinna być czysta, świeża i zdatna do picia, podawana w czystej misce przeznaczonej tylko do wody; 2) w porze zimowej psu należy zapewnić do picia wodę ogrzaną do temperatury pokojowej, podawaną podczas karmienia,
3) w porze letniej psu należy zapewnić wodę świeżą, regularnie wymienianą.
Psy karmione będą z zachowaniem następujących zasad:
1) karma powinna być właściwej jakości, przed podaniem psu karmy należy skontrolować jej cechy organoleptyczne (swoisty wygląd i zapach);
2) psa karmi się wyłącznie z miski przeznaczonej do tego celu;
3) po nakarmieniu psa niezjedzone resztki karmy należy usunąć a miskę umyć.
Koszty karmienia i opieki weterynaryjnej należy skalkulować wg obowiązujących stawek i ująć w cenie ofertowej.
12. Do obowiązków Wykonawcy należy również palenie i obsługa pieca centralnego ogrzewania w okresie zimowym opałem stałym zapewnionym przez Zamawiającego.
13. Obsługa pieca centralnego ogrzewania powinna być prowadzona podczas dyżuru – zmiany zgodnie z instrukcją bezpiecznej pracy pieca c.o. Pracownik ochrony powinien posiadać aktualne uprawnienia do obsługi i eksploatacji pieców CO. Ponadto pracownik zostanie przeszkolony przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi eksploatacji pieca c.o. W przypadku awarii spowodowanych zaniedbaniami
i nieprawidłową obsługą pieca c.o., koszty związane z jego naprawą i uruchomieniem pokrywa Wykonawca.
14. Obsługa systemu telewizji obserwacyjnej – monitorowanie terenu Muzeum w Rogoźnicy.
15. Obsługa systemu sygnalizacji alarmu pożaru w Rogoźnicy i podejmowanie czynności
i procedur zgodnie z wytycznymi.
16. W przypadku wystąpienia alarmu p.poż i/lub alarmu włamania każdorazowo obowiązek przekazania tego samego dnia notatki służbowej do Zleceniodawcy o zaistniałym zdarzeniu i podjętych czynnościach zaradczych.

B/ W zakresie monitorowania obiektu i terenu i obiektu Muzeum Gross – Rosen w Wałbrzychu przy ul. Szarych Szeregów 9:
1. Otwieranie budynku i bramy wjazdowej, dezaktywacja sygnalizacji włamania i napadu w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku o godzinie 6.15 (pracownik ochrony zobowiązany jest do pozostania w budynku aż do przybycia pracownika sekretariatu Dyrektora – 6.30 – 7.00);
2. Zamykanie budynku i bramy wjazdowej, aktywacja sygnalizacji włamania i napadu w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku o godzinie 16.00 (po wyjściu wszystkich pracowników Muzeum i firmy sprzątającej z budynku);
3. W okresie zimowym, w miarę potrzeb (wystąpienie opadów śniegu, gołoledzi) odśnieżanie terenu przed budynkiem - parking wraz z ciągami komunikacyjnymi oraz chodnikiem przyległym do nieruchomości (wzdłuż ogrodzenia ul. Szarych Szeregów – łącznie 810m2), a także zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych solą z piachem,. Zamawiający zapewnia dostawę soli drogowej z piachem oraz podstawowy sprzęt do odgarniania śniegu (łopaty). Zamawiający dopuszcza możliwość, w której Wykonawca czynności opisane w tym punkcie wykonywać będzie własnym sprzętem.
4. Włączanie posiadanego przez Zamawiającego systemu sygnalizacji włamania i napadu, podłączenie go do systemu monitorowania Wykonawcy przy wykorzystaniu łączy telefonicznych oraz jego eksploatacja, konserwacja i wszelkie niezbędne naprawy.
5. Monitorowanie obejmuje:
- alarm-naruszenie stref ochronnych,
- alarm techniczny-informacja o uszkodzeniach systemu alarmowego,
- informacja o włączeniu i wyłączeniu systemu alarmowego bez kontroli czasu,
- powiadamianie oficera dyżurnego w Komisariacie Policji w Wałbrzychu oraz innych uzgodnionych służb i osób w razie odebrania informacji o włamaniu lub napadzie.
6. Monitorowanie obiektu chronionego przez system sygnalizacji pożaru – powiadamianie oficera dyżurnego Komendy Miejskiej Straży Pożarnej w Wałbrzychu oraz innych służb i osób w razie odebrania informacji o alarmie pożarowym. W tym poinformowanie wyznaczonego pracownika Muzeum wskazanego w umowie.
7. Wykonawca po otrzymaniu informacji o alarmie zobowiązany jest do podjęcia natychmiastowej interwencji przez służby patrolowo – interwencyjne. Czas dojazdu do obiektu wynosi maksymalnie 20 minut. Przyjazdy grupy interwencyjnej należy wliczyć w cenę ofertową.
8. Ochrona obiektu dodatkowo przez służby patrolowe. Jeden dojazd patrolowy na dobę w dni robocze, ustawowo wolne oraz świąteczne w godz. od 21:00 do 6:00.
9. Dodatkowa ochrona wynikająca z sytuacji szczególnych, których zamawiający nie jest w stanie przewidzieć.
10. W przypadku wystąpienia alarmu p.poż i/lub alarmu włamania każdorazowo obowiązek przekazania tego samego dnia notatki służbowej do Zleceniodawcy o zaistniałym zdarzeniu i podjętych czynnościach zaradczych.

Całodobowa fizyczna ochrona obiektów i dozór mienia Muzeum Gross – Rosen w Rogoźnicy oraz Muzeum w Wałbrzychu musi być koordynowana przez Koordynatora ze strony Wykonawcy. Każda zmiana Koordynatora wymaga przedstawienia uzasadnienia przez Wykonawcę. Zakres obowiązków koordynatora: kontakt roboczy z Muzeum.

Całodobowa fizyczna ochrona obiektów i dozór mienia Muzeum Gross – Rosen w Rogoźnicy oraz Muzeum w Wałbrzychu musi być koordynowana przez Koordynatora ze strony Wykonawcy. Każda zmiana Koordynatora wymaga przedstawienia uzasadnienia przez Wykonawcę. Zakres obowiązków koordynatora: kontakt roboczy z Muzeum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528539,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766280,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528539,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE sp. z o.o. - Lider Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887

7.3.3) Ulica: Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650103,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2026-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.