eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › "Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wejherowo w roku 2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wejherowo w roku 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WEJHEROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 247 B

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586729810

1.5.8.) Numer faksu: 586729800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wejherowo@gdnaks.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wejherowo.gdansk.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wejherowo w roku 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc0cd2bb-425b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409853/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wejherowo w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.82.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 539210,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Zadanie polega na:
Likwidacji powstałych ubytków i deformacji na danej drodze leśnej w celu przystosowania jej do normatywnego użytkowania jak i odtworzenia parametrów użytkowo-technicznych w tym podniesieniu aspektu bezpieczeństwa użytkowania. Długość podlegająca przedmiotowym pracom jest zmienna w zależności od potrzeb dla danej drogi, a dokładna lokalizacja prac na drodze, zostanie każdorazowo wskazania przez Inwestora.
Zakres prac
1. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn.
5 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
2. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
3. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
4. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 20 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.

Jako wartość wyjściową/założeniową zakresu zadania przyjmuje się 5 160 mb dróg leśnych tj. 20 640m2, w tym dla:
- Części nr I zamówienia – obręb Darżlubie – 3 565mb (14 260 m2, 14 odcinków)
- Części nr II zamówienia – obręb Kolkowo - 1 225mb (4 900m2, 9 odcinków)
- Części nr III zamówienia – obręb Wejherowo - 370mb (1 480m2, 3 odcinki)

Przedstawione w/w ilości są wskazane jako założeniowe dla całości wymaganej realizacji w odniesieniu do wskazań opracowania, jednakże Inwestor ma prawo zmniejszyć lub zwiększyć dany zakres robót w danym terminie realizacyjnym co jest związane z zmieniającym się stanem nawierzchni danych odcinków dróg leśnych w czasie oraz ich sposobu jak i charakterystyki użytkowania oraz dostępnością środków finansowych w danym czasie jakie Inwestor będzie posiadał w odniesieniu do założeń i potrzeb.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część nr I zamówienia – Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wejherowo w roku 2023 dla obrębu Darżlubie;
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Część nr I zamówienia: Obręb Darżlubie:
1. Wyszczególnienie robót - Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wejherowo w roku 2023 dla obrębu Darżlubie
2. Obręb, leśnictwa - Darżlubie, Leśnictwa wszystkie
3. Szacowana długość, powierzchnia, ilość - 3 565mb (14 260 m2, 14 odcinków)
4. Zakres robót - 1) Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn.
5 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
2) Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
3) Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
4)Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 20 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
3.2 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:
- dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 13 do SWZ dla części I, Części II oraz Części III;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ dla części I , części II oraz dla części III,
- Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 15A do SWZ dla części I,
- Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 15B do SWZ dla części II,
- Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 15C do SWZ dla części III.
3.3 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Wejherowo:
 w zakresie części nr I zamówienia:
teren Nadleśnictwa Wejherowo: obręb Darżlubie; Leśnictwa: Starzyno, Domatowo, Mechowo, Darżlubie
3.5 We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
3.10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
3.11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, które wykonują czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, tj.:
 czynności związane obsługą urządzeń i maszyn budowlanych,
 czynności związane z wykonywaniem prac ręcznych budowlanych.
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
3.13. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.
3.15. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiotu zamówienia gwarancji jakości na okres minimum 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
3.16. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia jest równy okresowi gwarancji jakości.
3.17. Ilość poszczególnych pozycji zawartych w przedmiarach robót (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III) są danymi szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia i/lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji ujętych w przedmiarze (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III). Dla każdej pozycji w przedmiarze (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III) dopuszcza się zwiększenie każdej pozycji o 50% pierwotnej ilości. Zmniejszenia/zwiększenia ilości nie mogą spowodować przekroczenia wartości Umowy, co oznacza, zwiększenie ilości jednej pozycji przedmiaru, przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości innej pozycji przedmiaru (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III). Rozliczenie wykonywanych prac następować będzie za faktyczną ilość wykonywanych robót kosztorysami powykonawczymi sporządzonymi odrębnie dla każdego Zlecenia.
3.18. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego, w oparciu o zlecenia Zamawiającego zawierające zakres robót, lokalizację oraz termin wykonania, które Wykonawca otrzyma w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej od Zamawiającego.
3.19. Zamawiający nie zapewnia ciągłości pracy w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do przekazywania zleceń w miarę bieżących potrzeb. Zlecenia będą tak dobierane, aby zapewnić ciągłość pracy sprzętów danego rodzaju przez cały dzień roboczy oraz będą kumulowane w obrębie leśnictw, tak aby nie było konieczności przemieszczania maszyn i sprzętów pomiędzy leśnictwami w trakcie dnia roboczego.
3.20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu ustalonego w przedmiarze robót każdej Części, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje wykonanie 50% wartości umownej zamówienia. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót.
3.21. Zamawiający nie przewiduje konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 372532,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Zadanie polega na:
Likwidacji powstałych ubytków i deformacji na danej drodze leśnej w celu przystosowania jej do normatywnego użytkowania jak i odtworzenia parametrów użytkowo-technicznych w tym podniesieniu aspektu bezpieczeństwa użytkowania. Długość podlegająca przedmiotowym pracom jest zmienna w zależności od potrzeb dla danej drogi, a dokładna lokalizacja prac na drodze, zostanie każdorazowo wskazania przez Inwestora.
Zakres prac
1. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn. 5 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
2. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
3. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
4. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 20 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
Jako wartość wyjściową/założeniową zakresu zadania przyjmuje się 5 160 mb dróg leśnych tj. 20 640m2, w tym dla:
- Części nr I zamówienia – obręb Darżlubie – 3 565mb (14 260 m2, 14 odcinków)
- Części nr II zamówienia – obręb Kolkowo - 1 225mb (4 900m2, 9 odcinków)
- Części nr III zamówienia – obręb Wejherowo - 370mb (1 480m2, 3 odcinki)
Przedstawione w/w ilości są wskazane jako założeniowe dla całości wymaganej realizacji w odniesieniu do wskazań opracowania, jednakże Inwestor ma prawo zmniejszyć lub zwiększyć dany zakres robót w danym terminie realizacyjnym co jest związane z zmieniającym się stanem nawierzchni danych odcinków dróg leśnych w czasie oraz ich sposobu jak i charakterystyki użytkowania oraz dostępnością środków finansowych w danym czasie jakie Inwestor będzie posiadał w odniesieniu do założeń i potrzeb.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część nr II zamówienia – Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wejherowo w roku 2023 dla obrębu Kolkowo;
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Wyszczególnienie - Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wejherowo w roku 2023 dla obrębu Kolkowo
2. Obręb, leśnictwa - Kolkowo, Leśnictwa wszystkie
3. Szacowana długość, powierzchnia, ilość - 1 225mb (4 900m2, 9 odcinków)
4. Zakres robót - 1)Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn.
5 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
2)Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
3)Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
4)Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 20 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
3.2 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:
- dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 13 do SWZ dla części I, Części II oraz Części III;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ dla części I , części II oraz dla części III,
- Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 15A do SWZ dla części I,
- Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 15B do SWZ dla części II,
- Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 15C do SWZ dla części III.
3.3 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Wejherowo:
 w zakresie części nr II zamówienia:
teren Nadleśnictwa Wejherowo: obręb Kolkowo; Leśnictwa: Lisewo, Sobieńczyce, Piaśnica, Rybno
3.5 We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
3.10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
3.11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, które wykonują czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, tj.:
- czynności związane obsługą urządzeń i maszyn budowlanych,
- czynności związane z wykonywaniem prac ręcznych budowlanych.
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
3.15. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiotu zamówienia gwarancji jakości na okres minimum 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
3.16. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia jest równy okresowi gwarancji jakości.
3.17. Ilość poszczególnych pozycji zawartych w przedmiarach robót (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III) są danymi szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia i/lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji ujętych w przedmiarze (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III). Dla każdej pozycji w przedmiarze (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III) dopuszcza się zwiększenie każdej pozycji o 50% pierwotnej ilości. Zmniejszenia/zwiększenia ilości nie mogą spowodować przekroczenia wartości Umowy, co oznacza, zwiększenie ilości jednej pozycji przedmiaru, przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości innej pozycji przedmiaru (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III). Rozliczenie wykonywanych prac następować będzie za faktyczną ilość wykonywanych robót kosztorysami powykonawczymi sporządzonymi odrębnie dla każdego Zlecenia.
3.18. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego, w oparciu o zlecenia Zamawiającego zawierające zakres robót, lokalizację oraz termin wykonania, które Wykonawca otrzyma w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej od Zamawiającego.
3.19. Zamawiający nie zapewnia ciągłości pracy w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do przekazywania zleceń w miarę bieżących potrzeb. Zlecenia będą tak dobierane, aby zapewnić ciągłość pracy sprzętów danego rodzaju przez cały dzień roboczy oraz będą kumulowane w obrębie leśnictw, tak aby nie było konieczności przemieszczania maszyn i sprzętów pomiędzy leśnictwami w trakcie dnia roboczego.
3.20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu ustalonego w przedmiarze robót każdej Części, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje wykonanie 50% wartości umownej zamówienia. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót.
3.21. Zamawiający nie przewiduje konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 128077,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Zadanie polega na:
Likwidacji powstałych ubytków i deformacji na danej drodze leśnej w celu przystosowania jej do normatywnego użytkowania jak i odtworzenia parametrów użytkowo-technicznych w tym podniesieniu aspektu bezpieczeństwa użytkowania. Długość podlegająca przedmiotowym pracom jest zmienna w zależności od potrzeb dla danej drogi, a dokładna lokalizacja prac na drodze, zostanie każdorazowo wskazania przez Inwestora.
Zakres prac
1. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn. 5 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
2. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
3. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
4. Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 20 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
Jako wartość wyjściową/założeniową zakresu zadania przyjmuje się 5 160 mb dróg leśnych tj. 20 640m2, w tym dla:
- Części nr I zamówienia – obręb Darżlubie – 3 565mb (14 260 m2, 14 odcinków)
- Części nr II zamówienia – obręb Kolkowo - 1 225mb (4 900m2, 9 odcinków)
- Części nr III zamówienia – obręb Wejherowo - 370mb (1 480m2, 3 odcinki)

Przedstawione w/w ilości są wskazane jako założeniowe dla całości wymaganej realizacji w odniesieniu do wskazań opracowania, jednakże Inwestor ma prawo zmniejszyć lub zwiększyć dany zakres robót w danym terminie realizacyjnym co jest związane z zmieniającym się stanem nawierzchni danych odcinków dróg leśnych w czasie oraz ich sposobu jak i charakterystyki użytkowania oraz dostępnością środków finansowych w danym czasie jakie Inwestor będzie posiadał w odniesieniu do założeń i potrzeb.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część nr III zamówienia – Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wejherowo w roku 2023 dla obrębu Wejherowo;
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Wyszczególnienie - Naprawy awaryjne i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wejherowo w roku 2023 dla obrębu Wejherowo
2. Obręb, leśnictwa - Wejherowo, Leśnictwa wszystkie
3. Szacowana długość, powierzchnia, ilość - 370mb (1 480m2, 3 odcinki)
4. Zakres robót 1)Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn.
5 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
2) Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
3) Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 10 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
4) Punktowe uzupełnienie ubytków w istn. nawierzchni drogowej tzw. remonty cząstkowe polegające na uzupełnieniu widocznych dziur i zadoleń w jezdni dostarczonym kruszywem łamanym betonowym 0/63mm C50/10 o gr. uśredn. 20 cm wraz z jego wyrównaniem i dogęszczeniem.
3.2 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:
 dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 13 do SWZ dla części I, Części II oraz Części III;
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ dla części I , części II oraz dla części III,
 Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 15A do SWZ dla części I,
 Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 15B do SWZ dla części II,
 Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 15C do SWZ dla części III.
3.3 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Wejherowo
 w zakresie części nr III zamówienia:
teren Nadleśnictwa Wejherowo: obręb Wejherowo; Leśnictwa: Orle, Nanice, Kępino, Sławutówko.
We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
3.10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
3.11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, które wykonują czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, tj.:
 czynności związane obsługą urządzeń i maszyn budowlanych,
 czynności związane z wykonywaniem prac ręcznych budowlanych.
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiotu zamówienia gwarancji jakości na okres minimum 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
3.16. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia jest równy okresowi gwarancji jakości.
3.17. Ilość poszczególnych pozycji zawartych w przedmiarach robót (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III) są danymi szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia i/lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji ujętych w przedmiarze (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III). Dla każdej pozycji w przedmiarze (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III) dopuszcza się zwiększenie każdej pozycji o 50% pierwotnej ilości. Zmniejszenia/zwiększenia ilości nie mogą spowodować przekroczenia wartości Umowy, co oznacza, zwiększenie ilości jednej pozycji przedmiaru, przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości innej pozycji przedmiaru (stanowiącym załącznik nr 15, odpowiednio: załącznik nr 15A dla części nr I, załącznik nr 15B dla części II oraz załącznik nr 15C dla części nr III). Rozliczenie wykonywanych prac następować będzie za faktyczną ilość wykonywanych robót kosztorysami powykonawczymi sporządzonymi odrębnie dla każdego Zlecenia.
3.18. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego, w oparciu o zlecenia Zamawiającego zawierające zakres robót, lokalizację oraz termin wykonania, które Wykonawca otrzyma w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej od Zamawiającego.
3.19. Zamawiający nie zapewnia ciągłości pracy w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do przekazywania zleceń w miarę bieżących potrzeb. Zlecenia będą tak dobierane, aby zapewnić ciągłość pracy sprzętów danego rodzaju przez cały dzień roboczy oraz będą kumulowane w obrębie leśnictw, tak aby nie było konieczności przemieszczania maszyn i sprzętów pomiędzy leśnictwami w trakcie dnia roboczego.
3.20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu ustalonego w przedmiarze robót każdej Części, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje wykonanie 50% wartości umownej zamówienia. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót.
3.21. Zamawiający nie przewiduje konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 38600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344842,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425912,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344842,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.T. "ARWIT" Arkadiusz Wicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881763780

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344842,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106099,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106099,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106099,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.T. "ARWIT" Arkadiusz Wicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881763780

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106099,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39581,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48548,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39581,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.T. "ARWIT" Arkadiusz Wicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881763780

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39581,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.