Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00395525/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja i naprawa łazienek oraz pomieszczeń mieszkalnych
w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Osieku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 667113117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/P1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja i naprawa łazienek oraz pomieszczeń mieszkalnychw budynkach Domu Pomocy Społecznej w Osieku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a158ec1-4df4-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031459/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Bieżąca konserwacja i naprawa łazienek oraz pomieszczeń mieszkalnych w budynkach Domu Pomomocy Społecznej w Osieku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159335,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Roboty stanowiące bieżącą konserwację łazienek przy pokojach o nr 13, 15, 37 i 39 w budynku zamieszkania zbiorowego „Nowy Blok” dla mężczyzn przewlekle psychicznie chorych Domu Pomocy Społecznej w Osieku.Wspólny Słownik Zamówień:
45215213-3 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki,
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek,
45262690-4 - Remont starych budynków.
Opis:
1. Przedmiotem zamówienia dla Części I zadania są roboty budowlane stanowiące bieżącą konserwację łazienek wraz z przedpokojami na parterze i piętrze (przy pokojach nr 13, 15, 37 i 39) w budynku zamieszkania zbiorowego „Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku. Prace mają na celu poprawę warunków funkcjonalnych przy okazji koniecznych prac remontowych. Roboty polegać będą m.in. na wymianie urządzeń sanitarnych wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi przy instalacjach: wod.-kan., c.o., wentylacji, elektrycznej. W zakresie prac przewiduje się demontaż wszystkich przyborów sanitarnych, częściowe przerobienie podejść, w miarę potrzeb oraz montaż nowych urządzeń ceramiki oraz armatury. Przyjęte urządzenia są przykładowe, które należy przyjąć do wyceny, a na etapie wykonawczym, przed zakupem i montażem należy bezwzględnie uzgodnić z Jednostką realizującą i/lub Inspektorem Nadzoru proponowane rozwiązania do akceptacji.
2. Lokalizacja: Przedmiotowa działka o nr ewid. 353 położona jest
w Osieku w sąsiedztwie drogi asfaltowej, z której zapewnione są dojście
i dojazd poprzez działkę - drogę o nr ewid. 354/5 (w trwałym zarządzie Inwestora, którym jest DPS w Osieku). Teren działki zabudowany m.in. budynkami mieszkalnymi Domu Pomocy Społecznej.
3. Stan istniejący: Przedmiotowa działka jest nieruchomością zabudowaną m.in. budynkami mieszkalnymi Domu Pomocy Społecznej z podłączeniem do mediów: sieci energetycznej, gazowej oraz wodociągowej,
z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych powierzchniowo po terenie działki, z odprowadzeniem ścieków komunalnych poprzez przyłącze kanalizacyjne do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215213-3 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.5.) Wartość części: 101163,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Roboty stanowiące bieżącą konserwację łazienek i pomieszczeń mieszkalnych w budynku dla mężczyzn przewlekle psychicznie chorych Domu Pomocy Społecznej w Osieku.Wspólny Słownik Zamówień:
45215213-3 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki,
45262690-4 - Remont starych budynków,
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek.
Opis:
1. Przedmiotem zamówienia dla Części II zadania są roboty stanowiące bieżącą konserwację łazienek z przedpokojami na parterze w budynku dla mężczyzn przewlekle psychicznie chorych DPS w Osieku. Prace mają na celu poprawę warunków funkcjonalnych przy okazji koniecznych prac remontowych. Roboty polegać będą m.in. na wymianie urządzeń sanitarnych wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi przy instalacjach: wod.-kan., c.o., wentylacji, elektrycznej. W zakresie prac przewiduje się w części demontaż przyborów sanitarnych, częściowe przerobienie podejść, w miarę potrzeb oraz montaż nowych urządzeń ceramiki oraz armatury. Przyjęte urządzenia są przykładowe, które należy przyjąć do wyceny, a na etapie wykonawczym, przed zakupem i montażem należy bezwzględnie uzgodnić z Inwestorem lub Inspektorem Nadzoru proponowane rozwiązania do akceptacji.
2. Lokalizacja: Przedmiotowa działka o nr ewid. 353 położona jest w Osieku w sąsiedztwie drogi asfaltowej, z której zapewnione są dojście i dojazd poprzez działkę-drogę o nr ewid. 354/5 (w trwałym zarządzie Inwestora). Teren działki zabudowany m.in. budynkami mieszkalnymi Domu Pomocy Społecznej.
3. Stan istniejący: Przedmiotowa działka jest nieruchomością zabudowaną m.in. budynkami mieszkalnymi Domu Pomocy Społecznej z podłączeniem do mediów: sieci energetycznej, gazowej oraz wodociągowej, z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych powierzchniowo po terenie działki, z odprowadzeniem ścieków komunalnych poprzez przyłącze kanalizacyjne do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215213-3 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.5.) Wartość części: 58172,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108665,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115609,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108665,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA MALKOR GRZEGORZ ORŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970020207
7.3.3) Ulica: Hubala 11
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'ORŁOWSKI GRZEGORZ FIRMA MALKOR '
jakie przetargi wygrała firma
'ORŁOWSKI GRZEGORZ FIRMA MALKOR '
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108665,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60645,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61486,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60645,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany "JAN-BUD" Janusz Piskorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6990007262
7.3.4) Miejscowość: Zalesie Wielkie 62, Kobylin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Piskorski ZAKŁAD BUDOWLANY " JAN - BUD "
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Piskorski ZAKŁAD BUDOWLANY " JAN - BUD "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60645,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-27INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Opracowanie aktów planowania przestrzennego dla Gminy Rawicz
- Zakup sprzętu do projekcji cyfrowych w Kinie Promień w Rawiczu
- Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-konserwatorskie 3 tarasów: północnego pałacu, nad łącznikiem między pałacem a kaplicą oraz wschodniego teatralni w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
- Prace remontowo-konserwatorskie 3 tarasów: północnego pałacu, nad łącznikiem między pałacem a kaplicą oraz wschodniego teatralni w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
- Remont klatki schodowej oraz usuniecie usterek po przeglądach w budynku administracyjnym, malowanie klatki schodowej, pokoju, wymiana płytek na schodach - Baza Ruszelczyce
- Termomodernizacja budynku Centrum Usług Społecznych w Resku
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Remonty w placówkach oświatowych 2024 r. - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.