eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania klubu dziecięcego "Bajkowa Przystań"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania klubu dziecięcego „Bajkowa Przystań”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Krośnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbien@ug.krosnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krosnice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/813447

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania klubu dziecięcego „Bajkowa Przystań”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b3ae3d7-4b15-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGPOŚiI.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2 Zakres prac do wykonania w ramach Adaptacji pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania klubu dziecięcego „Bajkowa przystań” obejmuje:
1. Wykonanie prace budowlano – adaptacyjnych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWIOR-em i przedmiarem robót (przedmiar pełni funkcję pomocniczą) przy czym Wykonawca powinien uwzględnić:
a) Powłoki malarskie wykonane z farb ceramicznych Tikkurila, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym
b) Wykładziny podłogowe w salach, korytarzu, pomieszczeniu socjalnym – heterogeniczne (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym)
c) Wykładziny w pomieszczeniach mokrych – heterogeniczne winylowe antypoślizgowe (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym)
d) Kolorystyka pomieszczeń do uzgodnienia z Zamawiającym
2. Wykonanie, dostawę i montaż osłony grzejników
1) Osłony grzejników przewidziano w Sali zabaw, Sali do odpoczynku/spania, szatni, toalecie dla dzieci.
2) Osłony wykonane ze sklejki w kolorze drewna.
3) Kolory, kształty osłon do uzgodnienia z Zamawiającym
4) Osłony musza spełniać normy do użytku w pomieszczeniach przeznaczonych na żłobki, kluby dziecięce.
5) Osłony grzejnikowe należy wykonać, dostarczyć i zamontować.
6) Ilość oraz wielkość osłon należy wyszacować na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ.
3. Dostawę i montaż wyposażenia kuchni
Wszystkie sprzęty opisane poniżej powinny być przeznaczone do kuchni zbiorowego żywienia i powinny spełniać obowiązujące w tym zakresie normy i certyfikaty. Wszystkie sprzęty powinny zostać dostarczone, zamontowane i podłączone.
4. Dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw
Wszystkie urządzenia i zabawki muszą spełniać stosowne normy i posiadać stosowne certyfikaty. Muszą być przeznaczone do wykorzystania na placach zabaw dla klubów dziecięcych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775505,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971624,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 775505,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma TOMBUD Tomasz Kurpisz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Budownictwo Dudkowiak Urbanowski Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049029

7.3.4) Miejscowość: Strzyżewice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna i sanitarna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 775505,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.