Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383296/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu na potrzeby Gminy Łęki Szlacheckie w sezonie grzewczym 2022-23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęki Szlacheckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łęki Szlahceckie 13D
1.5.2.) Miejscowość: Łęki Szlacheckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-352
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447875325
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lekiszlacheckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lekiszlacheckie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu na potrzeby Gminy Łęki Szlacheckie w sezonie grzewczym 2022-232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e979f1f5-4634-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027400/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu na potrzeby Gminy Łęki Szlacheckie w sezonie grzewczym 2022-23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383296/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu – autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynu za pomocą złącza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Urzędu Gminy Łęki Szlacheckie i Szkoły Podstawowej w Łękach Szlacheckich w ilości szacunkowej:
• 13 ton pelletu dla Urzędu Gminy Łęki Szlacheckie - Łęki Szlacheckie 13D
• 63 ton pelletu dla Szkoły Podstawowej w Łękach Szlacheckich - Łęki Szlacheckie 60.
•
Minimalne parametry pelletu:
• średnica: 6mm
• długość: max. 40mm
• wilgotność: max. 10%
• zawartość popiołu do 0,7%
• wartość opałowa powyżej 16.500 MJ/kg
Pozostałe parametry zgodne z normą PN-EN 14961-2 Klasa A1 i certyfikatem DINplus.
Ilość jednorazowej dostawy maksymalnie 12 ton.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór/projekt umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241818,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241818,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241818,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tartak Olczyk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-217-08-80
7.3.3) Ulica: Świdno 1
7.3.4) Miejscowość: Krasocin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241818 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.