eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łupawa › Naprawa i konserwacja dróg leśnych: Nr 8, 13, 16, 148,146 oraz szlaku zrywkowego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa i konserwacja dróg leśnych: Nr 8, 13, 16, 148,146 oraz szlaku zrywkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Łupawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łupawa

1.5.2.) Miejscowość: Łupawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 846 35 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lupawa@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lupawa.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadl_lupawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa i konserwacja dróg leśnych: Nr 8, 13, 16, 148,146 oraz szlaku zrywkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b758546c-4ec0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00203955/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Naprawa i konserwacja dróg leśnych: Nr 8, 13, 16, 148,146 oraz szlaku zrywkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397370/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 304813,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1
Naprawa i konserwacja dróg leśnych oraz szlaku zrywkowego:
- Nr 8 o dł. 4200 mb - L-ctwo Czarna Dąbrówka (oddziały: 411, 404, 403, 397, 396, 390, 293, 244, 229)
- Nr 16 o dł. 2850 mb - L-ctwo Kotowo (oddziały: 442,458,461,462)
- szlak zrywkowy o dł. 2100 mb - L-ctwo Kotowo (oddziały: 364,363,362,360)

Opis robót:
Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wykonaniem ścieków /płytkich rowów/ o głębokości około 30 cm , ręczne oczyszczenie drogi z kamieni i grubszych korzeni, rozścielenie gruzobetonu z profilowaniem i zagęszczeniem, rozścielenie pospółki z profilowaniem i zagęszczeniem, odmulenie i odtworzenie rowów przydrożnych, remont przepustu, obrobienie na czysto skarp i dna wykopów, usunięcie humusu, karczowanie pni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 224929,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa i konserwacja dróg leśnych:
- Nr 13 o dł. 1350 mb - L-ctwo Nożyno (oddziały: 504,502)
- Nr 148,146 o dł. 1170 mb - L-ctwo Brzezinki (oddział: 580,584,587)

Opis robót: kruszenie wgłębne grubego materiału wbudowanego w drogę, profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wykonaniem ścieków płytkich rowów technologicznych o głębokości około 30 cm, obrobienie na czysto skarp i dna rowków technologicznych , ręczne oczyszczenie z kamieni i grubszych korzeni, usunięcie humusu, , przemieszanie wierzchniej warstwy nawierzchni na głębokość 5-15 cm (licząc od niwelety warstwy ścieralnej, biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy) w technologii mieszania na miejscu. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, prace należy wykonać przy użyciu specjalistycznej gruntofrezarki wyposażonej w wirujący bęben z utwardzonymi zębami. Następnie przywrócić naprawionej nawierzchni profil poprzeczny (4% - 6%) oraz profil podłużny, zagęścić wibracyjnie i statycznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 79884,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176944,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176944,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363585195

7.3.4) Miejscowość: Stężyca

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176944,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50904,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50904,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zako Trade Sp z o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362429926

7.3.4) Miejscowość: Czaplinek

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.