Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00410493/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału dla budynków zarządzanych przez Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO OBSŁUGI SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W BIAŁEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001164590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 16
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 438 71 76
1.5.8.) Numer faksu: 77 438 71 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boss@biala.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boss.biala.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału dla budynków zarządzanych przez Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4527599-5507-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00338473/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa opału dla budynków zarządzanych przez Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Białej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410493/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOSS.364.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa opału na potrzeby budynków zarządzanych przez Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
09111400-4 – paliwa drzewne ( pellet drzewny)
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zamówienie obejmuje dostawy sukcesywne opału – pellet (267 ton) do budynków zarządzanych przez Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Białej.
2) Opał dostarczany będzie do poniżej wymienionych budynków we wskazanych szacunkowych ilościach :
Szacowana ilość opału
1 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Białej , budynek szkoły ul. Tysiąclecia 16 w Białej- ilość 170 ton pelletu
2 Filia ZSP Biała w Śmiczu - ilość 9 ton pelletu
3 Filia ZSP Biała w Solcu - ilość 7 ton pelletu
4 Filia ZSP Biała w Gostomi - ilość 16 ton pelletu
5 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łączniku, budynek szkoły ul. Fabryczna 4 w Łączniku - ilość 55 ton pelletu
6 Filia ZSP Łącznik w Pogórzu - ilość 10 ton pelletu
3) Informujemy, iż podane ilości są oszacowane na podstawie dotychczasowej ilości spalanego opału i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Zamawiający sukcesywnie do końca roku 2023 zamawiał będzie transporty opału i rozliczać będzie się za faktycznie zakupione ilości.
4) Dostawy realizowane powinny być samochodami przeznaczonymi do transportu tego rodzaju opału ( beczkowozy).
5) Koszt jednej tony opału powinien zawierać w sobie wszelkie koszty wykonania usługi: zakup opału, załadunek, transport i rozładunek u Zamawiającego. Nie jest dopuszczone wykazywanie innych kosztów, poza kosztem opału.
6) Wymagania dotyczące opału pellet :
- długość do 40 mm,
- średnica do 8 mm,
- wartość opałowa min 18 000 kj/kg,
- wilgotność max 10 %
- zgodność z normą PN-EN 14961-2 ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zawiadomieniem o unieważnieniu postępowania z dnia 08.11.2022r. Kwota z oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówieniaINNE PRZETARGI BIAŁA
- Budowa garażu przy OSP w miejscowości Wyszyna - etap I
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 68 w m. Kruszczewo
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ogorzelice
- Budowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Stara Biała w miejscowościach: Mańkowo, Stare Proboszczewice, Ludwikowo
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opału do Szkół Podstawowych Gminy Wieluń
- Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego i węgla kamiennego dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2024/2025.
- Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu do Szkoły Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2024r. do 30 czerwca 2025r.
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.