eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa wyposażenia multimedialnego oraz wyposażenia wystawy stałej do Muzeum w Lewkowie - Zespołu Pałacowo-Parkowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia multimedialnego oraz wyposażenia wystawy stałej do Muzeum w Lewkowie - Zespołu Pałacowo-Parkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Lewkowie - Zespół Pałacowo-Parkowy

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum w Lewkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367438166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowska 6c

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-410

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 627338792

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@muzeumwlewkowie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwlewkowie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0f7fcbb8-a060-43ec-b00b-36dbf41b33e0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Muzeum - Zespół Pałacowo-Parkowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia multimedialnego oraz wyposażenia wystawy stałej do Muzeum w Lewkowie - Zespołu Pałacowo-Parkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f06d72d9-22ab-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019419/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia wystawy stałej do Muzeum w Lewkowie Zespołu Pałacowo-Parkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316072/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Konserwacja, rewaloryzacja i modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego w Lewkowie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego 2014-2020.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia multimedialnego oraz wyposażenia wystawy stałej wraz z instalacją na potrzeby Zespołu Pałacowo-Parkowego w Lewkowie.
Zakres zadania obejmuje m.in :
 dostawę wyposażenia multimedialnego
 dostawę wyposażenia wstawy stałej – gablot ekspozycyjnych wraz z podstawami, ścianek ekspozycyjnych szklanych, ram monitorów dotykowych, podstawy monitorów i eksponatów
 wykonanie projektu grafiki i prezentacji multimedialnych
 wykonanie projektu instalacji multimediów, włączenie w istniejącą instalację elektrotechniczną, opracowanie i uruchomienie wszystkich materiałów multimedialnych
 wykonanie etykiet eksponatów,
 wykonanie wydruków ilustracji, zdjęć i grafik
 tłumaczenie tekstów prezentacji multimedialnych na język angielski.
 przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania, a także konserwacji i działań związanych z codzienną eksploatacją
 asystę techniczną/ wdrożeniową Wykonawcy podczas pierwszego uruchamiania systemu w dniu udostępnienia ekspozycji zwiedzającym, zapewnienie obecności minimum jednego technicznego pracownika Wykonawcy, który reagować będzie na bieżące błędy i podejmie działania w celu ich wyeliminowania.
2. Zgodnie z art. Art. 121 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań związanych z przedmiotem zamówienia, to jest prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZADANIA OKREŚLAJĄ:
 wytyczne i informacje zawarte w OPZ ZAŁĄCZNIK nr 6 i SWZ
 ZAŁĄCZNIK_6A do OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA /dokumentacja projektowa/
 WYKAZ CEN stanowiący Załącznik 1A do SWZ.
3. Przed złożeniem oferty wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej (pod rygorem odrzucenia oferty w myśl art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp) lokalizacji, w której będą realizowane dostawy objęte zamówieniem. W celu dokonania wizji należy kontaktować się z panią Katarzyną Plutą e-mail: info@muzeumwlewkowie.pl Wykonawca po dokonaniu wizji lokalnej otrzyma potwierdzenie, które należy dołączyć w formie skanu do składanej oferty.
Zamawiający dopuszcza aby wykonawcy, którzy dokonali wizji lokalnej w poprzednim postępowaniu dołączyli do oferty potwierdzenie z poprzedniego postępowania (nie wymaga się powtórnej wizji).
Wizję lokalną można odbyć w dniach 24-26 sierpnia od godz. 8:00 do 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835274,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099544,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099544,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MABIT Studia Realizacji Reklamowych Waldemar Polcyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781041166

7.3.3) Ulica: Górki 18/3

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-204

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Boltimor Drukarnia Sp. z o.o. - produkcja podkonstrukcji, rysunki techniczne, konsultacje techniczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099544,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.