eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania inwestycyjnego "Rozbudowa budynku SP6 w Chrzanowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania inwestycyjnego „Rozbudowa budynku SP6 w Chrzanowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 75 85 122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9832975b-3d7a-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


adminstracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania inwestycyjnego „Rozbudowa budynku SP6 w Chrzanowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9832975b-3d7a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033142/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania Rozbudowa Budynku SP6 w Chrzanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368430/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 461601,63 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania inwestycyjnego „Rozbudowa budynku SP6 w Chrzanowie” na podstawie decyzji nr 224/2021 o pozwoleniu na budowę znak: AGN.6740.187.2021.AK9 z dnia 30 marca 2021 r.
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie:
- prowadzonych robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych i odpowiedzialności określonych przepisami, w tym Prawa budowalnego,
- w zakresie specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa – w tym Prawa Budowlanego.
Strony ustalają, że do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:
1) wykonywanie pełnego zakresu czynności wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U z 2021r. poz.2351 wraz z póź. zm.) wraz z późniejszymi zmianami - art. 25-27.
2) zatwierdzanie materiałów oraz weryfikacja atestów,
3) kontrola terminowości wykonania robót budowlanych, ich ilości, jakości i wartości (zgodności z harmonogramem),
4) kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej,
5) sprawdzenie jakości wykonywanych robót i zastosowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
6) obecność na budowie co najmniej … razy w miesiącu, każdy pobyt winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy oraz niezależnie od tego każdy pobyt musi być potwierdzony podpisem na liście obecności stanowiącej załącznik nr 1 do umowy,
7) sporządzanie comiesięcznych raportów z postępu i stanu zaawansowania robót i przedstawianie go Zamawiającemu.
8) udział i reprezentowanie Zamawiającego w naradach, spotkaniach koordynacyjnych oraz radach budowy wraz ze sporządzeniem protokołu z ich przebiegu,
9) sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających uczestnictwo wspólnie z Zamawiającym w inspekcjach technicznych,
10) zatwierdzenie protokołów częściowych odbioru robót oraz protokołu końcowego robót, sporządzonych przez wykonawcę, będących podstawą fakturowania robót przez wykonawcę,
11) rozliczenie końcowe robót budowlanych zgodnie z umową o roboty budowalne jaką Zamawiający zawarł z wykonawcą robót budowlanych,
12) egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy o roboty budowlane zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności kontrola i egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wykonania i rozliczenia inwestycji w terminie wyznaczonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym,
13) zgłaszanie pisemne Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości w przebiegu realizacji robót budowlanych,
14) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę wraz z zatwierdzeniem wszystkich dokumentów formalno – prawnych, niezbędnych do uzyskania przez wykonawcę ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
15) obecność i wykonanie czynności podczas odbioru końcowego,
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, wymagającą złożenia wniosku zgodnie z art. 83b., ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r., o ochronie przyrody (tekst jednolity w Dz.U. z 2020 poz. 55 z póź. zmianami) wraz z uzyskaniem stosownej decyzji administracyjnej,
2) przebudowę istniejącej szkoły- zapewnić prowadzenie budowy w taki sposób, by roboty budowlane na istniejącym obiekcie szkolnym wykonywane były w okresie czasowego zamknięcie szkoły tj. od 01.06.2023-29.09.2023 r.,
3) budowę skrzydła wschodniego które obejmuje m. in. halę sportową, zaplecze higieniczno-sanitarne oraz zaplecze techniczne i porządkowe, toaletę dla niepełnosprawnych oraz bibliotekę,
4) budowę skrzydła zachodniego czyli przedszkola na parterze oraz sal lekcyjnych na piętrze wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi oraz zapleczem techniczno-porządkowym,
5) przebudowę zjazdu technicznego dla obsługi kuchni i dostaw,
6) prolongowanie lub w razie konieczności uzyskanie nowych uzgodnień branżowych umożliwiające wykonanie zabezpieczenia, usunięcia kolizji oraz przekładek wszystkich urządzeń obcych,
7) budowę oświetlenia zewnętrznego,
8)zabezpieczenie lub przebudowę kolidujących z przedmiotową inwestycją następujących sieci uzbrojenia:
- sieć wodociągowa
- sieć kanalizacji sanitarnej,
- sieć elektroenergetyczna (nn, SN),
- sieć cieplną,
9) dostawę i montaż wyposażenia kuchni oraz pozostałego wyposażenia niezbędnego do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie,
10) dostawę i montaż wyposażenia sportowego sali gimnastycznej,
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie,
12) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót (jako dokument pomocniczy) oraz specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Wszystkie zastosowane materiały muszą być nowe, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WMG Weronika Murzańska-Godyń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367359515

7.3.3) Ulica: Szlak

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.