eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › D/67/2023 Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/67/2023 Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/808173

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

D/67/2023 Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4b55f42-40d0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 [149] Materiały promocyjne (m. in. smycze, kubki, notesy)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W związku z ograniczoną liczbą znaków w sekcji informacje na temat nazw projektów lub programów ujęto w specyfikacji warunków zamówienia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/67/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1, pn.: Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby uniwersyteckich jednostek oraz Biura Marketingu i Public Relations Uniwersytetu Opolskiego

Opis przedmiotu zamówienia stanowi: w odniesieniu do części nr 1 łącznie: załącznik nr 1A do SWZ wraz z Księgą znaku.

Ilości wskazane w załączniku nr 1A do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie dotychczasowego zużycia oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załącznikau nr 1A do SWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy.

Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest sukcesywne dostarczanie Zamawiającemu materiałów promocyjnych objętych przedmiotem zamówienia, a określonych w Załączniku nr 1A do SWZ/umowy, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy. Ponadto wykonanie przedmiotu zamówienia polega na kompleksowym opracowaniu i uzgodnieniu z Zamawiającym projektu graficznego materiałów promocyjnych (w szczególności ich treść i wygląd), wykonanie materiałów promocyjnych na podstawie opracowanego projektu graficznego.

Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być nieużywane, to jest posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, które ma zabezpieczać je przed zniszczeniem lub obniżeniem ich jakości w czasie transportu lub użytkowania; kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego,

Dostarczone materiały promocyjne muszą być muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku nr 1A do SWZ

Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie musi skalkulować w cenie przedmiotu zamówienia koszty wykonania, opakowania oraz sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia na miejsce każdorazowo wyznaczone przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia

Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – odpowiednio do materiałów promocyjnych, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają.

Oferowany sprzęt musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016 poz. 806) – odpowiednio do materiałów promocyjnych, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają

Wykonawca na dostarczone materiały promocyjne udziela Zamawiającemu dwunastu [12] miesięcy gwarancji od dnia sporządzenia protokołu odbioru dla danej części dostawy.

Nazwa dostarczanego towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z nazwą w załączniku nr 1A do SWZ.

Realizacja - dostawa każdego pojedynczego sukcesywnego Zamówienia, następować będzie w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia (10 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych) jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie termin realizacji przedmiotu zamówienia określony w liczbie dni (roboczych); nie krótszy niż trzy [3] dni robocze i nie dłuższy niż dziesięć [10] dni roboczych; od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych.

Każde Zamówienie zostanie zrealizowane przez Wykonawcę (w opakowaniu zapewnionym przez Wykonawcę) transportem zapewnionym przez Wykonawcę (wraz z rozładunkiem i wniesieniem przedmiotu zamówienia), na jego ryzyko i w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2, pn.: Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby działań marketingowych Biura Nauki i Obsługi Projektów

Opis przedmiotu zamówienia stanowi w odniesieniu do części nr 2 załącznik nr 1B do SWZ.

Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być nieużywane, to jest posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, które ma zabezpieczać je przed zniszczeniem lub obniżeniem ich jakości w czasie transportu lub użytkowania; kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego,

Dostarczone materiały promocyjne muszą być muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku nr 1B do SWZ.


Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie musi skalkulować w cenie przedmiotu zamówienia koszty wykonania, opakowania oraz dostarczenia całego przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.

Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – odpowiednio do materiałów promocyjnych, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają.

Oferowany sprzęt musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016 poz. 806) – odpowiednio do materiałów promocyjnych, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają

Wykonawca na dostarczone materiały promocyjne udziela Zamawiającemu dwunastu [12] miesięcy gwarancji od dnia sporządzenia protokołu odbioru dla danej części dostawy.

Nazwa dostarczanego towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z nazwą w załączniku nr 1B do SWZ.

Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie Zamawiającemu wszystkich materiałów promocyjnych objętych przedmiotem zamówienia, a określonych w Załączniku nr 1B
do SWZ/umowy. Ponadto wykonanie przedmiotu zamówienia polega na kompleksowym opracowaniu i uzgodnieniu z Zamawiającym projektu graficznego materiałów promocyjnych (w szczególności ich treść i wygląd), wykonanie materiałów promocyjnych na podstawie opracowanego projektu graficznego.

Przedmiot zamówienia należy w całości zrealizować w terminie maksymalnie: 10 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia (10 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych) jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie termin realizacji przedmiotu zamówienia określony w liczbie dni (roboczych); nie krótszy niż trzy [3] dni robocze i nie dłuższy niż dziesięć [10] dni roboczych; od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Oferta nr 2 wybrana jako najkorzystniejsza, z ceną 95 115,90 złotych brutto przewyższa kwotę, którą Za-mawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, o wartość 29 115,90 złotych brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości najkorzystniejszej oferty, co czyni zasadnym unieważnienie części nr 2 przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

niniejsze ogłoszenie dot. cz. 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.