Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00365631/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
- 2023/BZP 00432084/01 - Wynik z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/67/2023 Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8081731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/67/2023 Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4b55f42-40d0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 [149] Materiały promocyjne (m. in. smycze, kubki, notesy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W związku z ograniczoną liczbą znaków w sekcji informacje na temat nazw projektów lub programów ujęto w specyfikacji warunków zamówienia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/67/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1, pn.: Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby uniwersyteckich jednostek oraz Biura Marketingu i Public Relations Uniwersytetu OpolskiegoOpis przedmiotu zamówienia stanowi: w odniesieniu do części nr 1 łącznie: załącznik nr 1A do SWZ wraz z Księgą znaku.
Ilości wskazane w załączniku nr 1A do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie dotychczasowego zużycia oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załącznikau nr 1A do SWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy.
Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest sukcesywne dostarczanie Zamawiającemu materiałów promocyjnych objętych przedmiotem zamówienia, a określonych w Załączniku nr 1A do SWZ/umowy, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy. Ponadto wykonanie przedmiotu zamówienia polega na kompleksowym opracowaniu i uzgodnieniu z Zamawiającym projektu graficznego materiałów promocyjnych (w szczególności ich treść i wygląd), wykonanie materiałów promocyjnych na podstawie opracowanego projektu graficznego.
Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być nieużywane, to jest posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, które ma zabezpieczać je przed zniszczeniem lub obniżeniem ich jakości w czasie transportu lub użytkowania; kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego,
Dostarczone materiały promocyjne muszą być muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku nr 1A do SWZ
Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie musi skalkulować w cenie przedmiotu zamówienia koszty wykonania, opakowania oraz sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia na miejsce każdorazowo wyznaczone przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – odpowiednio do materiałów promocyjnych, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają.
Oferowany sprzęt musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016 poz. 806) – odpowiednio do materiałów promocyjnych, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają
Wykonawca na dostarczone materiały promocyjne udziela Zamawiającemu dwunastu [12] miesięcy gwarancji od dnia sporządzenia protokołu odbioru dla danej części dostawy.
Nazwa dostarczanego towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z nazwą w załączniku nr 1A do SWZ.
Realizacja - dostawa każdego pojedynczego sukcesywnego Zamówienia, następować będzie w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia (10 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych) jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie termin realizacji przedmiotu zamówienia określony w liczbie dni (roboczych); nie krótszy niż trzy [3] dni robocze i nie dłuższy niż dziesięć [10] dni roboczych; od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych.
Każde Zamówienie zostanie zrealizowane przez Wykonawcę (w opakowaniu zapewnionym przez Wykonawcę) transportem zapewnionym przez Wykonawcę (wraz z rozładunkiem i wniesieniem przedmiotu zamówienia), na jego ryzyko i w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2, pn.: Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby działań marketingowych Biura Nauki i Obsługi ProjektówOpis przedmiotu zamówienia stanowi w odniesieniu do części nr 2 załącznik nr 1B do SWZ.
Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być nieużywane, to jest posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, które ma zabezpieczać je przed zniszczeniem lub obniżeniem ich jakości w czasie transportu lub użytkowania; kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego,
Dostarczone materiały promocyjne muszą być muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku nr 1B do SWZ.
Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie musi skalkulować w cenie przedmiotu zamówienia koszty wykonania, opakowania oraz dostarczenia całego przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – odpowiednio do materiałów promocyjnych, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają.
Oferowany sprzęt musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016 poz. 806) – odpowiednio do materiałów promocyjnych, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają
Wykonawca na dostarczone materiały promocyjne udziela Zamawiającemu dwunastu [12] miesięcy gwarancji od dnia sporządzenia protokołu odbioru dla danej części dostawy.
Nazwa dostarczanego towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z nazwą w załączniku nr 1B do SWZ.
Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie Zamawiającemu wszystkich materiałów promocyjnych objętych przedmiotem zamówienia, a określonych w Załączniku nr 1B
do SWZ/umowy. Ponadto wykonanie przedmiotu zamówienia polega na kompleksowym opracowaniu i uzgodnieniu z Zamawiającym projektu graficznego materiałów promocyjnych (w szczególności ich treść i wygląd), wykonanie materiałów promocyjnych na podstawie opracowanego projektu graficznego.
Przedmiot zamówienia należy w całości zrealizować w terminie maksymalnie: 10 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia (10 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych) jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie termin realizacji przedmiotu zamówienia określony w liczbie dni (roboczych); nie krótszy niż trzy [3] dni robocze i nie dłuższy niż dziesięć [10] dni roboczych; od dnia akceptacji przez Zamawiającego propozycji (projektu) materiałów promocyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta nr 2 wybrana jako najkorzystniejsza, z ceną 95 115,90 złotych brutto przewyższa kwotę, którą Za-mawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, o wartość 29 115,90 złotych brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości najkorzystniejszej oferty, co czyni zasadnym unieważnienie części nr 2 przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Zakup gadżetów reklamowych
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.