eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudów › Rozwój sieci komunikacyjnej w Gminie Zabłudów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój sieci komunikacyjnej w Gminie Zabłudów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój sieci komunikacyjnej w Gminie Zabłudów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ec86d27-35a2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036792/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa drogi gminnej nr 106881B w miejscowości Protasy, Gmina Zabłudów

1.1.15 Remont drogi gminnej nr 106869B na odcinku od drogi krajowej 19 do granic miejscowości Białostoczek w Gminie Zabłudów

1.1.16 Rozbudowa drogi gminnej nr 106869B na odcinku Halickie - Białostoczek, Gmina Zabłudów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352789/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4897818,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej nr 106881B w miejscowości Protasy, Gmina Zabłudów.
1. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1:
Przewiduje się przebudowę drogi gminnej o długości 878,79 m wraz z poboczami żwirowymi w istniejącym pasie drogowym od skrzyżowania z drogą krajową 19 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1469B.
1) Zakres rzeczowy robót budowlanych – zgodnie z załączoną dokumentacją – obejmuje:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe;
c) roboty ziemne,
d) wykonanie nawierzchni jezdni szerokości 5,50 m z lokalnym przewężeniem na 5,0 m z powierzchniowego utrwalenia na podbudowie z kruszywa naturalnego;
e) wykonanie pobocza obustronnego 2 x 0,75 m o nawierzchni żwirowej;
f) wykonanie powierzchniowego odwodnienia drogi, w tym nadanie spadków podłużnych i poprzecznych drogi;
g) wykonanie zjazdów indywidualnych żwirowych;
h) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej;
i) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, na którą składają się:
Zadanie 1:
a) materiały na zgłoszenie – załącznik nr 9.1 do SWZ,
b) organizacja ruchu – załącznik nr 9.2 do SWZ,
c) przedmiar – załącznik nr 9.3 do SWZ,
d) projekt wykonawczy – załącznik nr 9.4 do SWZ,
e) SST – załącznik nr 9.5 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 721053,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Remont drogi gminnej nr 106869B na odcinku od drogi krajowej 19 do granic miejscowości Białostoczek w Gminie Zabłudów.
1. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2:
Przewiduje się remont drogi gminnej nr 106869B od pętli autobusowej przy DK19 do miejscowości Białostoczek.
1) Miejscowy remont odcinków drogi gminnej 106869B w km rob.:
a) przedmiar nr 1 – 0+028 – 0+382
b) przedmiar nr 2 – 0+382 – 0+666 i 0+745 - 0+760
c) przedmiar nr 3 – 0+884 - 1+144
Łączna długość remontowanych odcinków drogi wynosi 913 m.
2) Zakres rzeczowy remontu – zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarami robót:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe,
c) wykonanie odwodnienie / przedmiar nr 3/,
d) wykonanie podbudowy,
e) wyrównanie podłoża mieszanką kruszyw łamanych,
f) wykonanie nawierzchni jezdni,
g) wykonanie nawierzchni na poboczach,
h) wykonanie i montaż oznakowania pionowego,
i) wbudowanie krawężników / przedmiar nr 3/,
j) wykonanie zjazdów gospodarczych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, na którą składają się:
Zadanie 2:
a) charakterystyka obiektu – załącznik nr 10.1 do SWZ,
b) plan zagospodarowania – załącznik nr 10.2 do SWZ,
c) SST – załącznik nr 10.3 do SWZ,
d) Operat geotechniczny – załącznik nr 10.4 do SWZ,
e) przedmiary – załącznik nr 10.5 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1194670,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Rozbudowa drogi gminnej nr 106869B na odcinku Halickie – Białostoczek, Gmina Zabłudów.
1. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 3:
1) Przewiduje się wykonanie robót budowlanych w ramach rozbudowy drogi gminnej Nr 106869B na odcinku Halickie – Białostoczek, gm. Zabłudów o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,50 m z poszerzeniem do 6,10 m w km od 0 + 839,80 do km 0+ 905,02 oraz do 5,90 m w km od 1+089,47 do km 1 + 129,62 i dł. ok. 1532,13 m z obustronnymi poboczami z kruszywa naturalnego szerokości 1,0 m oraz rowami przydrożnymi o przekroju trapezowym wraz z wycinką drzew. W km 1 + 319,20 zaprojektowano pod koroną drogi przepust drogowy z rur PEHD śr. 0,60 m i dł. 8,70 m osadzony na wlocie i wylocie w prefabrykowanej ściance oporowej żelbetowej. W miejscach istniejących zjazdów zaprojektowano zjazdy o nawierzchni bitumicznej z poboczami kruszywa z kruszywa naturalnego o szerokości i długości dostosowanej do rzędnych terenu wraz z przepustami z rur PEHD śr. 0,40 m z obrukowanymi wlotem i wylotem kamieniem polnym w – w miejscach zapewnienia właściwego przepływu wód opadowych. W km 1 + 319,20 zaprojektowano obustronne bariery drogowe stalowe skrajne dł. po 68,0 m.
2) Zakres rzeczowy rozbudowy – zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarami robót:
a) roboty przygotowawcze,
b) wycinka drzew i krzewów,
c) roboty rozbiórkowe zjazdów, przepustu, nawierzchni jezdni,
d) roboty ziemne,
e) wykonanie przepustu pod koroną drogi,
f) wykonanie przepustów pod zjazdami,
g) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni,
h) wykonanie warstw konstrukcyjnych zjazdów,
i) humusowanie wraz z obsianiem rowów/zieleńców.
3) Dodatkowe projektowane zjazdy:
a) Zjazd na dz. geod. nr: 259/4 obr. Halickie
b) Zjazd na dz. geod. nr: 452/1 obr. Halickie
c) Zjazd na dz. geod. nr: 278/1 obr. Halickie
d) Zjazd na dz. geod. nr: 291 obr. Halickie
e) Zjazd na dz. geod. nr: 523/12 obr. Halickie
f) Zjazd na dz. geod. nr: 275/11 obr. Halickie
4) Istniejące drzewa będące w kolizji z projektowaną drogą zostaną wycięte zgodnie z załącznikiem nr 11.4 do SWZ – Plan wyrębu drzew i krzewów. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć w rozliczeniu drewno pozyskane w wyniku przedmiotowej wycinki. Wartość oferty należy pomniejszyć o wartość surowca drzewnego uzyskanego z wycinki, tj. cena za usługę określoną wycinka drzew pomniejszona – o cenę pozyskanego surowca drzewnego - jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość drewna należy oszacować w oparciu o aktualne ceny drewna opałowego w Nadleśnictwie Dojlidy. Na działkach o nr geodezyjnym: 335/1, 334/1, 320/2, 319/1, 317/1, 310/1, 300/1 – wycinka zostanie przeprowadzona z uwzględnieniem art. 20 b. ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. 2003 Nr 80 poz. 721 z póź. zm.).
5) Wierzchnia warstwa drogi pozostaje własnością Zamawiającego i należy ją odwieźć we wskazane przez niego miejsca na odległość do 7 km od placu budowy. Transport pozostaje w gestii Wykonawcy.
6) Grunt uzyskany z wykopu wykonawca zabezpieczy/zagospodaruje we własnym zakresie.
7) Znaki drogowe stanowiące element rozbiórki stanowią własność Zamawiającego i należy je odwieźć we wskazane przez niego miejsce na odległość do 12 km od placu budowy. Transport pozostaje w gestii Wykonawcy.
8) Powstałe w trakcie realizacji odpady Wykonawca na obowiązek zagospodarować we własnym zakresie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy na obowiązek poddania odpadów odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest to niemożliwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do utylizacji. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania sposobu zagospodarowania odpadów oraz utylizacji, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy
9) W obszarze inwestycji znajdują się następujące elementy:
a) sieć kanalizacji sanitarnej,
b) wodociąg,
c) sieci teletechniczne,
d) sieć energetyczna kablowa oraz słupy energetyczne.
10) Sieci podlegają zabezpieczeniu, istniejące zasuwy, studnie znajdujące się w ciągu projektowanych nawierzchni należy wyregulować do rzędnych nawierzchni.
11) Przebudowę drogi należy dowiązać wysokościowo do istniejących punktów osnowy geodezyjnej.
12) Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia do utrzymania przejezdności drogi. Jeżeli Zamawiający wezwie Wykonawcę do poprawy przejezdności drogi Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć prace związane z poprawą przejezdności w czasie 24 h.
13) Wykonawca zgodnie z regulacją art. 652 kc, po przejęciu protokolarnym od Zamawiającego terenu budowy, ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie do chwili oddania obiektu.
14) Zamawiający wymaga w całym okresie realizacji zapewnienia przejezdności drogi dla transportu lokalnego i obsługi. Nie dopuszcza się wyłączenia przejezdności drogi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, na którą składają się:
Zadanie 3:
a) decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – załącznik nr 11.1 do SWZ,
b) projekt wykonawczy – załącznik nr 11.2 do SWZ,
c) przedmiar – załącznik nr 11.3 do SWZ,
d) plan wyrębu drzew i krzewów – załącznik nr 11.4 do SWZ,
e) badania geotechniczne podłoża – załącznik nr 11.5 do SWZ,
f) stała organizacja ruchu – załącznik nr 11.6 do SWZ
g) SST – załącznik nr 11.7 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2982094,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1076826,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1076826,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1076826,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMOST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661882065 REGON: 200116831

7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka 37

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-521

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107682654 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania 2 zostały złożone dwie oferty. Ceny obu ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania 2 zamierzał przeznaczyć 1 504 446,00 zł brutto.
Zamawiający w zakresie zadania 2 nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w do ceny oferty najkorzystniejszej, złożonej przez Wykonawcę PROBET Firma Drogowa J.A. Choćko, ul. Szosa Knyszyńska 2, 15-694 Białystok z ceną brutto za Zadanie 2 – 1 748 368,14 zł.
Mają na uwadze powyższe należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1748368,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2139726,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3784671,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4196600,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3784671,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210421928 REGON: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych - podwykonawcy nie są znani na tym etapie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378467140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.