eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261554593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c05a8ec-641f-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego na 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=36841743

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot
https://portal.smartpzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W związku z tym, Zamawiający nie będzie odpowiadał na pytania i wnioski złożone w innych językach.
2. W trakcie procedowania postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Usług SmartPZP, dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32blt/
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
4. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
5. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku,
98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego”, nr ref. 08/TP2/2023.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 08/TP2/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 308943,09 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i serwisowanie oczyszczarek lotniskowych
wykonywanie napraw bieżących elementów zabudowy oraz elementów ukompletowania.
- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej wynikającej z dokumentacji obsługowej.
- wykonywanie napraw wynikających z elektroniczną diagnostyką.
- demontaż zużytych części ( podzespołów ) zamiennych wynikających z napraw oraz ich utylizację.
- montaż nowych części ( podzespołów )

4.2.5.) Wartość części: 74000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

16. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć:
50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 1,
17. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta
z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
18. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
19. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
20. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:
maksymalna suma punktów A + B + C=100
Gdzie:
A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty,
waga kryterium wynosi 60 %.
B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.
C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.
1. Kryterium - cena oferty (A)

C n
C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.
C b
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg:
C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto

1.1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1.2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
2. Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.
Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji
w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:
- 1 dzień roboczy – 20 pkt
- 2 dni robocze – 15 pkt
- 3 dni robocze – 10 pkt
- 4 dni robocze – 5 pkt
- 5 dni roboczych – 0 pkt
3. Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)
Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji
w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta
z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:
Okres gwarancji liczony w miesiącach Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:
13 miesięcy 4 pkt
14 miesięcy 6 pkt
15 miesięcy 8 pkt
16 miesięcy 12 pkt
17 miesięcy 14 pkt
18 miesięcy 16 pkt
19 miesięcy 18 pkt
20 miesięcy 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i serwisowanie na odkurzaczach lotniskowych
wykonywanie napraw bieżących elementów zabudowy oraz elementów
ukompletowania.
- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej wynikającej z dokumentacji obsługowej.
- wykonywanie napraw wynikających z elektroniczną diagnostyką.
- demontaż zużytych części (podzespołów) zamiennych wynikających z napraw oraz ich utylizację.
- montaż nowych części (podzespołów)
- pod pojęciem prac blacharskich Zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów ewentualnie elementów konstrukcyjnych zabudowy typu wspornik, podpory itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją zabudowy różnymi technikami łączenia metali.

4.2.5.) Wartość części: 64000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

16. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 2,
17. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta
z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
18. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
19. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
20. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:
maksymalna suma punktów A + B + C=100
Gdzie:
A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty,
waga kryterium wynosi 60 %.
B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.
C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.
1. Kryterium - cena oferty (A)

C n
C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.
C b
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg:
C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto

1.1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1.2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
2. Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.
Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji
w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:
- 1 dzień roboczy – 20 pkt
- 2 dni robocze – 15 pkt
- 3 dni robocze – 10 pkt
- 4 dni robocze – 5 pkt
- 5 dni roboczych – 0 pkt
3. Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)
Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji
w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta
z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:
Okres gwarancji liczony w miesiącach Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:
13 miesięcy 4 pkt
14 miesięcy 6 pkt
15 miesięcy 8 pkt
16 miesięcy 12 pkt
17 miesięcy 14 pkt
18 miesięcy 16 pkt
19 miesięcy 18 pkt
20 miesięcy 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przeglądu i serwisowania zgarniaczy wirnikowych śniegu
oraz pługów odśnieżnych
- wykonywanie napraw bieżących urządzenie oraz elementów ukompletowania.
- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej wynikającej z dokumentacji obsługowej.
- wykonywanie napraw związanych z elektroniczna diagnostyką.
- demontaż zużytych części zamiennych oraz podzespołów wynikający z napraw oraz ich utylizację.
- montaż nowych części zamiennych (podzespołów).
Pod pojęciem prac blacharskich Zamawiający rozumie wykonywanie prac
naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia poprzez wycinanie
i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów
ewentualnie elementów konstrukcyjnych zabudowy typu wspornik, podpory itp.)
oraz spajanie wykonanych „wstawek„ z konstrukcją zabudowy różnymi technikami łączenia metali

4.2.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

16. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 3,
17. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta
z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
18. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
19. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
20. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:
maksymalna suma punktów A + B + C=100
Gdzie:
A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty,
waga kryterium wynosi 60 %.
B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.
C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.
1. Kryterium - cena oferty (A)

C n
C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.
C b
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg:
C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto

1.1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1.2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
2. Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.
Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji
w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:
- 1 dzień roboczy – 20 pkt
- 2 dni robocze – 15 pkt
- 3 dni robocze – 10 pkt
- 4 dni robocze – 5 pkt
- 5 dni roboczych – 0 pkt
3. Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)
Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji
w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta
z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:
Okres gwarancji liczony w miesiącach Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:
13 miesięcy 4 pkt
14 miesięcy 6 pkt
15 miesięcy 8 pkt
16 miesięcy 12 pkt
17 miesięcy 14 pkt
18 miesięcy 16 pkt
19 miesięcy 18 pkt
20 miesięcy 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przeglądu i serwisowania polewarko zmywarek oraz rozsypywarki
wykonywanie napraw bieżących urządzenie oraz elementów ukompletowania.
- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej wynikającej z dokumentacji obsługowej.
- wykonywanie napraw związanych z elektroniczna diagnostyką.
- demontaż zużytych części zamiennych oraz podzespołów wynikający z napraw oraz ich utylizację.
- montaż nowych części zamiennych (podzespołów).
Pod pojęciem prac blacharskich Zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia poprzez wycinanie
i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów ewentualnie elementów konstrukcyjnych zabudowy typu wspornik, podpory itp.)
oraz spajanie wykonanych „ wstawek „ z konstrukcją zabudowy różnymi technikami łączenia metali

4.2.5.) Wartość części: 13000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

16. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 4,
17. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta
z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
18. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
19. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
20. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:
maksymalna suma punktów A + B + C=100
Gdzie:
A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty,
waga kryterium wynosi 60 %.
B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.
C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.
1. Kryterium - cena oferty (A)

C n
C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.
C b
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg:
C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto

1.1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1.2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
2. Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.
Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji
w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:
- 1 dzień roboczy – 20 pkt
- 2 dni robocze – 15 pkt
- 3 dni robocze – 10 pkt
- 4 dni robocze – 5 pkt
- 5 dni roboczych – 0 pkt
3. Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)
Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji
w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta
z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:
Okres gwarancji liczony w miesiącach Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:
13 miesięcy 4 pkt
14 miesięcy 6 pkt
15 miesięcy 8 pkt
16 miesięcy 12 pkt
17 miesięcy 14 pkt
18 miesięcy 16 pkt
19 miesięcy 18 pkt
20 miesięcy 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przeglądu i serwisowania sprzętu agro

4.2.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:
maksymalna suma punktów A + B + C=100
Gdzie:
A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty,
waga kryterium wynosi 60 %.
B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.
C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.
1. Kryterium - cena oferty (A)

C n
C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.
C b
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg:
C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto

1.1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1.2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
2. Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.
Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji
w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:
- 1 dzień roboczy – 20 pkt
- 2 dni robocze – 15 pkt
- 3 dni robocze – 10 pkt
- 4 dni robocze – 5 pkt
- 5 dni roboczych – 0 pkt
3. Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)
Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji
w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta
z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:
Okres gwarancji liczony w miesiącach Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:
13 miesięcy 4 pkt
14 miesięcy 6 pkt
15 miesięcy 8 pkt
16 miesięcy 12 pkt
17 miesięcy 14 pkt
18 miesięcy 16 pkt
19 miesięcy 18 pkt
20 miesięcy 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przeglądu i serwisowania sprzętu silnikowego:
- napraw bieżących,
- wykonywanie niezbędnej obsługi techniczne wynikającej z dokumentów eksploatacyjnych sprzętu.
- demontaż zużytych części zamiennych oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych.
- montaż nowych części zamiennych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do naprawy i serwisów używał części i materiałów najwyższej jakości zalecanych przez producenta danego sprzętu.

4.2.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:
maksymalna suma punktów A + B + C=100
Gdzie:
A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty,
waga kryterium wynosi 60 %.
B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.
C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.
1. Kryterium - cena oferty (A)

C n
C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.
C b
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg:
C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto

1.1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1.2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
2. Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.
Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji
w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:
- 1 dzień roboczy – 20 pkt
- 2 dni robocze – 15 pkt
- 3 dni robocze – 10 pkt
- 4 dni robocze – 5 pkt
- 5 dni roboczych – 0 pkt
3. Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)
Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji
w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta
z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:
Okres gwarancji liczony w miesiącach Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:
13 miesięcy 4 pkt
14 miesięcy 6 pkt
15 miesięcy 8 pkt
16 miesięcy 12 pkt
17 miesięcy 14 pkt
18 miesięcy 16 pkt
19 miesięcy 18 pkt
20 miesięcy 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przeglądu i serwisowania na zabudowie samochodów pożarniczych
napraw bieżących (instalacji oraz armatury specjalnej znajdującej się na w/w zabudowach pojazdów specjalnych)
- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji sprzętu,
- wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw,
- wykonywanie napraw wynikłych z awarii,
- wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem
- demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający
z napraw oraz ich utylizacją,
- montaż nowych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych,
- pod pojęciem prac blacharskich Zamawiający rozumie wykonywanie prac
naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia poprzez
wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów,
ewentualnie elementów konstrukcyjnych zabudowy typu wsporniki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją zabudowy różnymi
technikami łączenia metali.
- pod pojęciem prac lakierniczych Zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych – wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rbh.

4.2.5.) Wartość części: 170000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

16. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 7
17. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta
z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg co zamówienie podstawowe).
18. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
19. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
20. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:
maksymalna suma punktów A + B + C=100
Gdzie:
A – Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena brutto oferty,
waga kryterium wynosi 60 %.
B - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do wykonania usługi, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, waga kryterium wynosi 20 %.
C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę, waga kryterium wynosi 20 %.
1. Kryterium - cena oferty (A)

C n
C = -------- x 100 x 60 % = ........ pkt.
C b
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za 1 rg:
C n – najniższa zaoferowana cena jednostkowa za 1 rg brutto,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto

1.1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1.2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
2. Kryterium - czas reakcji Wykonawcy, liczony od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego (B)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu faktycznego przystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiane jako przybycie do siedziby Zamawiającego, bądź gotowość przyjęcia przyjazdu do naprawy/serwisu, który dostarczy Zamawiający. Termin ten będzie liczony w dniach roboczych od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych. Ponadto zadeklarowana przez Wykonawcę liczba dni będzie obowiązywała przy każdej naprawie/serwisie przez cały okres obowiązywania umowy.
Czas reakcji w przypadku naprawy/serwisu 1 pojazdu/zabudowy będzie podlegał punktacji
w kryterium poza cenowym i zostanie obliczony w następujący sposób:
- 1 dzień roboczy – 20 pkt
- 2 dni robocze – 15 pkt
- 3 dni robocze – 10 pkt
- 4 dni robocze – 5 pkt
- 5 dni roboczych – 0 pkt
3. Kryterium - przedłużony okres gwarancji na wykonaną usługę (C)
Wykonawca zobowiązany jest udzielić podstawowej gwarancji na minimum 12 miesięcy, za którą nie otrzyma żadnych punktów. Natomiast zaproponowanie terminu gwarancji
w przedziale od 13 do 20 miesięcy będzie podlegało punktacji. Okres gwarancji nie może być dłuższy niż 20 miesięcy, licząc od dnia popisania protokołu odbioru usługi. Oferta
z najdłuższym okresem gwarancji na wykonaną usługę przeglądu 1 pojazdu/zabudowy otrzyma 20 punktów. Punktacja za okres gwarancji kolejnych ofert wyznaczona zostanie w następujący sposób:
Okres gwarancji liczony w miesiącach Punkty przyznane w kryterium przedłużony okres gwarancji:
13 miesięcy 4 pkt
14 miesięcy 6 pkt
15 miesięcy 8 pkt
16 miesięcy 12 pkt
17 miesięcy 14 pkt
18 miesięcy 16 pkt
19 miesięcy 18 pkt
20 miesięcy 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4.1. W zakresie części 1 - 4 i 7 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał mobilny warsztat techniczny wraz z obsługą;
Spełnienie tego warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SWZ).

4.2. W zakresie części 1, 2 i 7 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji 2 usług dotyczących napraw, serwisów i zabudowy na pojazdach specjalnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł.
Spełnienie tego warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale podpisane zgodnie z zaleceniami zawartymi w ROZDZIALE 11 ust. 20 pkt 20.3 uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3. W przypadku spółki cywilnej wspólnicy wraz z ofertą składają upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki dla jednego ze wspólników lub umowę spółki lub wszyscy wspólnicy podpisują ofertę.
4. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy obowiązani są także złożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z art. 455 ustawy PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Portal e-Usług SmartPZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 700 000,00 zł obejmującą czas trwania niniejszej umowy, dla części 1, 2, 3 i 7 osobno

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.