eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu komputerowego i drukującego



Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i drukującego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180634417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-241

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 743 32 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pbgitr.geodezja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c73f4a6c-350b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i drukującego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c73f4a6c-350b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025171/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343673

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PBG.WZP-3321/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 396239,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Komputer stacjonarny” – ilość 20 szt.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego 20 (dwudziestu) komputerów stacjonarnych o parametrach jak niżej.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie ul. Lubelska 4.
3. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowaną najnowszą stabilną wersję oprogramowania dostępną na stronie producenta sprzętu nie starszą niż 1 miesiąc przed dniem dostawy sprzętu.
4. Urządzenia muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta i być objęte serwisem producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie UE.
5. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowaną najnowszą stabilną wersję oprogramowania dostępną na stronie producenta sprzętu nie starszą niż 1 miesiąc przed dniem dostawy sprzętu.
6. Wykonawca dostarcza niezbędne kable zasilające dla urządzeń.
7. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
8. Dla dostarczonych urządzeń Wykonawca przedłoży Zamawiającemu specyfikację techniczną sprzętu wraz z opisem dostarczonych licencji.
9. Wszystkie wykonywane prace i konfiguracje muszą być wykonane zgodnie z najlepszymi praktykami producentów dostarczonych rozwiązań.
10. Urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów.
11. Minimalna długość gwarancji*) na dostarczone urządzenia 24 miesiące na miejscu u Zamawiającego z czasem reakcji na następny dzień roboczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 95009,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Komputer przenośny” – ilość 5 szt.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego 5 (pięciu) komputerów przenośnych o parametrach jak niżej.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie ul. Lubelska 4.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń.
4. Urządzenia muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta i być objęte serwisem producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie UE.
5. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowaną najnowszą stabilną wersję oprogramowania dostępną na stronie producenta sprzętu nie starszą niż 1 miesiąc przed dniem dostawy sprzętu.
6. Wykonawca dostarcza niezbędne kable zasilające dla urządzeń.
7. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
8. Dla dostarczonych urządzeń, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu specyfikację techniczną sprzętu wraz z opisem dostarczonych licencji.
9. Wszystkie wykonywane prace i konfiguracje muszą być wykonane zgodnie z najlepszymi praktykami producentów dostarczonych rozwiązań.
10. Urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów.
11. Minimalna długość gwarancji*) na dostarczone urządzenia 24 miesiące na miejscu u Zamawiającego z czasem reakcji na następny dzień roboczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 26741,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Monitor” – ilość 60 szt.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego 60 (sześćdziesięciu) monitorów o parametrach jak niżej.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie ul. Lubelska 4.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń.
4. Urządzenia muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta i być objęte serwisem producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie UE.
5. Wykonawca dostarcza niezbędne kable do monitorów: zasilające, DisplayPort-DispayPort, USB.
6. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
7. Dla dostarczonych urządzeń, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu specyfikację techniczną sprzętu wraz z opisem dostarczonych licencji.
8. Wszystkie wykonywane prace i konfiguracje muszą być wykonane zgodnie z najlepszymi praktykami producentów dostarczonych rozwiązań.
9. Urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów.
10. Minimalna długość gwarancji3) na dostarczone urządzenia 24 miesiące na miejscu u Zamawiającego z czasem reakcji na następny dzień roboczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 102828,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor” – ilość 5 szt.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego 5 (pięciu) urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolorowych o parametrach jak niżej.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego pod adresami:
2.1. Rzeszowie, ul. Lubelska 4 – 2 szt.
2.2. Krosno, ul. Lewakowskiego 25 – 1 szt.
2.3. Jarosław, ul. Traugutta 9 – 1 szt.
2.4. Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 6 – 1 szt.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń.
4. Urządzenia muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta i być objęte serwisem producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie UE.
5. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowaną najnowszą stabilną wersję oprogramowania dostępną na stronie producenta sprzętu na dzień dostawy sprzętu.
6. Wykonawca dostarcza niezbędne kable zasilające dla urządzeń.
7. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
8. Dla dostarczonych urządzeń, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu specyfikację techniczną sprzętu wraz z opisem dostarczonych licencji.
9. Wszystkie wykonywane prace i konfiguracje muszą być wykonane zgodnie z najlepszymi praktykami producentów dostarczonych rozwiązań.
10. Urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów.
11. Minimalna długość gwarancji*) na dostarczone urządzenia 12 miesięcy na miejscu u Zamawiającego z czasem reakcji 16h roboczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 87585,91 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: „Serwer NAS typ 1” – ilość 14 szt.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego 14 (czternastu) urządzeń NAS wraz z zainstalowanymi w każdym dyskami HDD i dołączonym do każdego zasilaczem UPS o parametrach jak niżej.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie ul. Lubelska 4.
3. Dostarczone urządzenia NAS muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń.
4. Dostarczone dyski HDD w urządzeniach NAS muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku i muszą znajdować się na liście kompatybilności producenta oferowanych urządzeń NAS. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub używanych dysków.
5. Dostarczone urządzenia UPS muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń.
6. Urządzenia muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta i być objęte serwisem producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie UE.
7. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowaną najnowszą stabilną wersję oprogramowania dostępną na stronie producenta sprzętu nie starszą niż 1 miesiąc przed dniem dostawy sprzętu.
8. Wykonawca dostarcza niezbędne kable zasilające dla urządzeń.
9. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
10. Dla dostarczonych urządzeń, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu specyfikację techniczną sprzętu wraz z opisem dostarczonych licencji.
11. Wszystkie wykonywane prace i konfiguracje muszą być wykonane zgodnie z najlepszymi praktykami producentów dostarczonych rozwiązań.
12. Urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów.
13. Gwarancja na urządzenia NAS minimum 24 miesiące*) w systemie door-to-door przez producenta lub autoryzowanego partnera producenta.
14. Gwarancja na dyski HDD minimum 3 lata w systemie door-to-door przez producenta lub autoryzowanego partnera producenta.
15. Dyski w razie awarii pozostają u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37453300-1 - Dyski

4.5.5.) Wartość części: 68720,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: „Serwer NAS typ 2” – ilość 2 szt.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego 2 (dwóch) serwerów NAS wraz z zainstalowanymi w każdym dyskami HDD i dołączonym do każdego zasilaczem UPS o parametrach jak niżej.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie ul. Lubelska 4.
3. Dostarczone urządzenia NAS muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń.
4. Dostarczone dyski HDD w urządzeniach NAS muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku i muszą znajdować się na liście kompatybilności producenta oferowanych urządzeń NAS. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub używanych dysków.
5. Dostarczone urządzenia UPS muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń.
6. Urządzenia muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta i być objęte serwisem producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie UE.
7. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowaną najnowszą stabilną wersję oprogramowania dostępną na stronie producenta sprzętu nie starszą niż 1 miesiąc przed dniem dostawy sprzętu.
8. Wykonawca dostarcza niezbędne kable zasilające dla urządzeń.
9. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
10. Dla dostarczonych urządzeń, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu specyfikację techniczną sprzętu wraz z opisem dostarczonych licencji.
11. Wszystkie wykonywane prace i konfiguracje muszą być wykonane zgodnie z najlepszymi praktykami producentów dostarczonych rozwiązań.
12. Urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów.
13. Gwarancja na urządzenia NAS minimum 24 miesiące*) w systemie door-to-door przez producenta lub autoryzowanego partnera producenta.
14. Gwarancja na dyski HDD minimum 3 lata w systemie door-to-door przez producenta lub autoryzowanego partnera producenta.
15. Dyski w razie awarii pozostają u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37453300-1 - Dyski

4.5.5.) Wartość części: 26521,46 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: „Projektor multimedialny wraz z ekranem” – ilość 5 szt.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego 5 (pięciu) projektorów multimedialnych wraz z dołączonym do każdego mobilnym ekranem ze statywem o parametrach jak niżej.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w Rzeszowie ul. Lubelska 4.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku. Nie dopuszcza się zaoferowania odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych urządzeń.
4. Urządzenia muszą być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta i być objęte serwisem producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie UE.
5. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowaną najnowszą stabilną wersję oprogramowania dostępną na stronie producenta sprzętu na dzień dostawy sprzętu.
6. Wykonawca dostarcza niezbędne kable zasilające dla urządzeń.
7. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
8. Dla dostarczonych urządzeń, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu specyfikację techniczną sprzętu wraz z opisem dostarczonych licencji.
9. Wszystkie wykonywane prace i konfiguracje muszą być wykonane zgodnie z najlepszymi praktykami producentów dostarczonych rozwiązań.
10. Urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych kosztów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 15669,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112028,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112028,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112028,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ewelina Polcyn

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej, AT Computers S.C. Bartłomiej Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961

7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112028,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31457,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31457,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31457,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ewelina Polcyn

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej, AT Computers S.C. Bartłomiej Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961

7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31457,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84375,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84375,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84375,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ewelina Polcyn

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej, AT Computers S.C. Bartłomiej Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961

7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84375,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73554,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73554,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ewelina Polcyn

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej, AT Computers S.C. Bartłomiej Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961

7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73554,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76316,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76316,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76316,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ewelina Polcyn

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej, AT Computers S.C. Bartłomiej Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961

7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76316,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26883,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26883,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26883,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ewelina Polcyn

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej, AT Computers S.C. Bartłomiej Mroczkowski - wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961

7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26883,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20233,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21331,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20233,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Copynet Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6789127032

7.3.3) Ulica: Drożyska 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-988

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20233,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.