eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Dostawa leków dla Szpitala w Dębnie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków dla Szpitala w Dębnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 58

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.debno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_debno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków dla Szpitala w Dębnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c33f4488-3c1f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 264770,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie.
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Dexpanthenolum aer. 5% 150ml 6 op
2 Dobutaminum Hydrochloridum fiolka 250mg 1 5 op
3 Donepezilum hydrochloridum tabl. 10mg 28 2 op
4 Digoxinum amp. 0,5mg/2ml 5 30 op
5 Digoxinum tabl. 100mg 30 15 op
6 Digoxinum tabl. 250mg 30 5 op
7 Dimetyndenu maleinian żel 1mg/g 30g 3 op
8 Delphini consolidae tinct. płyn 100g 6 op
9 Dexamethasonum amp. 4mg/1ml 10 80 op
10 Dexamethasonum amp. 8mg/2ml 10 80 op
11 Diclofenacum natr.+Misoprostolum tabl. 50mg+0,2mg 20 6 op
12 Diosminum tabl. 500mg 60 1 op
13 Diphenoksylatum natr.+Atropinum sulf tabl. 2,5mg+0,025mg 20 10 op
14 Doksepinum tabl. 10mg 20 1 op
15 Dydrogesteronum tabl. 10mg 20 20 op
16 Diosmektyt proszek do sporz.zaw. 3g 30sasz. 1 op
17 Doxazocinum tabl.o modyfik.uwaln. 4mg 30 6 op
18 Drotaverinum hydrochlor. tabl. 40mg 20 60 op
19 Drotaverinum hydrochlor. amp. 20mg/1ml 5 600 op
20 Dabigatranum etexilatum kaps. 150mg 180 6 op
21 Dopaminum hydrochlor. amp. 200mg/5ml 10 30 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 139968 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Ergotaminum tartaricum tabl. 1mg 20 3 op
2 Etamsylatum tabl. 250mg 30 20 op
3 Etamsylatum amp. 250mg/2ml 5 5 op
4 Etamsylatum amp. 250mg/2ml 50 20 op
5 Etomidatum amp. 2mg/1ml 5amp a 10ml 5 op
6 Ephedrinum Hydrochlor. amp. 25mg/1ml 10 40 op
7 Enalaprilum tabl. 5mg 60 2 op
8 Erythromycinum maść oczna 5mg/g 3,5g 15 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 514 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Glyceroli suppositoria czopki 1g 10 5 op
2 Glyceroli suppositoria czopki 2g 10 15 op
3 Glucosum amp. 400mg/ml 10 10 op
4 Glucosum amp. 200mg/ml 10 10 op
5 Glucosum proszek 75g 5 op
6 Gliceroli trinitras aer. 0,4mg/daw. 11g 10 op
7 Gliceroli trinitras roztwór do infuzji 1mg/ml 10amp. 30 op
8 Gentamicinum krople oczne 0,30% 5ml 10 op
9 Gentamicinum inj. 40mg/1ml 10amp.a 1ml 6 op
10 Gentamycini sulfas gąbka 2mg/cm2 1szt. 10x10x0,5cm 10 op
11 Guaiacol sulfonatum+ codeinum tabl. 300mg+15mg 20 10 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 6140 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Gastrografin roztwór doust. I doodbyt. 760mg/ml 10fiolek a 100ml 2 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1060 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Immunoglobulin, human anti-D inj. 0,3mg/ml 1amp.-strz. 50 op
2 Immunoglobulin, human anti-D inj. 0,15mg/ml 1amp. 2 op
3 Immunoglobulin, human anti-D inj. 0,05mg/ml 1amp 2 op
4 Immunoglobulin, human anti-Hbs inj. 200jm/ml 1amp 3 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 17790 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Indapanidum tabl. 2,5mg 20 25 op
2 Ibuprofenum czopki 60mg 5 4 op
3 Ibuprofenum czopki 125mg 10 4 op
4 Ibuprofenum zaw. dla niemowląt od 3-go m-ca życia 0,2g/5ml 100ml 20 op
5 Ibuprofenum tabl. 200mg 60 10 op
6 Kalii chloridum inj. 15% 50amp.a10ml 15 op
7 Kalii chloridum kaps..o przedł.uwaln. 0,315K+ 100 20 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 3464,76 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Ketoprofenum tabl.powl. 100mg 20 30 op
2 Ketoprofenum kaps 50mg 20 3 op
3 Ketoprofenum kaps 150mg 20 3 op
4 Ketoprofenum inj.i.v.,i.m 100mg/2ml 10amp 200 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 3735,97 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Naloxoni hydrochloridum inj 0,4mg/1ml 10amp. 10 op
2 Naproxenum tabl. 250mg 30 1 op
3 Natamycinum,neomycinum,hydrocortisonum krem 15g 15 op
4 Neomycinum maść oczna 0,50% 3g 3 op
5 Nitrendypinum tabl. 10mg 60 6 op
6 Nitrendypinum tabl. 20mg 60 6 op
7 Natrium bicarbonicum inj. 8,40% 10amp.a20ml 20 op
8 Natrium chloratum inj. 0,90% 100amp.a10ml 20 op
9 Natrium chloratum inj. 0,90% 100amp.a5ml 7 op
10 Natrium chloratum inj. 10% 100amp.a10ml 6 op
11 Neostigminum inj. 0,5mg/1ml 10amp. 30 op
12 Neomycinum,gramicidinum,fludrocortisonum zaw.do oczu i uszu 2500j.m+25j.m.+1mg/ml 5ml 8 op
13 Norepinephrinum inj. 4mg/4ml 5amp. 15 op
14 Natr. Polystyreni sulfonas proszek do zaw. 454g 10 op
15 Dinatrii phosphas dodecahydricus+ natrii dihydrogenophosphas monohydricus roztwór doodbytniczy (32,2mg+139mg)/ml 150ml 2000 szt
16 Norfloxacinum tabl. 0,4g 20 2 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 20844 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Oxymatazolinum hydrochlor. krople do nosa 0,1mg/ml 10ml 10 op
2 Oxymatazolinum hydrochlor. krople do nosa 0,25mg/ml 10ml 6 op
3 Oxymatazolinum hydrochlor. krople do nosa 0,5mg/ml 10ml 6 op
4 Oxytetracyclinum,hydrocortisonum aer. 55ml 1 op
5 Olanzapinum kaps. 5mg 30 20 op
6 Opipramolum hydrochlor. tabl. 50mg 20 5 op
7 Omeprazolum rozt.infuz. 40mg fiolka 2000 op
8 Ornityni aspartas inj. 5g/10ml 10amp. 5 op
9 Ornityni aspartas proszek 3g/5g 30sasz. 3 op
10 Ornityni aspartas tabl.(lek) 150mg 40 5 op
11 Oxytocinum inj. 5j/1ml 10amp. 150 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 20649,69 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie;
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Warfarinum tabl. 5mg 50 2 op
2 Warfarinum tabl. 3mg 50 1 op
3 Vaselinum album maść 20g 3 op
4 Valsartanum tabl. 160mg 28 3 op
5 Urapidilum inj. 25mg/5ml 5amp. 5 op
6 Vitamina E krople doustne 300mg/ml 10ml 2 op
7 Vitamina D kaps. twitsoff 400j.m. 90 2 op
8 Vitamina D kaps. 0,266mg 5 3 op
9 Vitamina B1 tabl. 25mg 50 5 op
10 Vitamina B1 inj. 50mg/ml 10amp. 5 op
11 Vitamina B6 tabl. 50mg 50 5 op
12 Vitamina B12 inj. 1mg/2ml 5amp. 5 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 908,52 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Acidolac baby krople doustne 10ml 20 op
2 Acidolac proszek 10sasz. 10 op
3 Acidolit malinowy proszek 10sasz. 20 op
4 Bepanthen maść 100g 10 op
5 Colinox krople doustne 20ml 2 op
6 Cytofix utrwalacz cytologiczny 150ml 3 op
7 Gastrolit proszek 14sasz. 20 op
8 Gastrotuss Baby syrop 200ml 2 op
9 Gelatine sponge stand. gąbka homeostatyczna 80x50x10 10szt. 3 op
10 paski testowe do glukometru :zakres wyników pomiaru 20-600mg/dl i zakres hematokrytu 20-60% , umożliwiający wykonanie pomiarów we krwi kapilarnej i żylnej przy dokładności zgodnej z wytycznymi aktualnej normy ISO15197:2015; wyrzut zużytego paska za pomocą przycisku; paski nie wymagają kodowania; enzym dehydrogenaza glukozy GDH-FAD; wielkość próbki 0,5mikrolitra; czas pomaaru 5sek.; paski posiadające wszelkie dopuszczenia i certyfikaty aktualnie wymagane zgodnie z polskim prawem paski testowe 50szt. 200 op
11 Viburcol czopki 12 szt. 3 op
12 paski do zamykania ran typu Steri-Strip 6x75mm 10szt. 20 op
13 Oilatum Baby emulsja do kąpieli 500ml 10 op
14 Nutramil complex smakowy proszek 720g 3 op
15 Protifar proszek 225g 5 op
17 Ochronna pasta stomatologiczna pasta 5ml 5 op
18 Opatrunek Inadine 9,5x9,5cm 1szt. 50 op
19 Hemorol czopki 12szt. 6 op
20 Enterol kaps.(lek) 20 30 op
21 Woda utleniona roztwór 3% 1000ml 50 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 12954,04 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Preparat do żywienia pozajelitowego - worek 3 komorowy (aminokwasy +glukoza + emulsja tłuszczowa: średniołańcuchowe triglicerydy (50%MCT), olej sojowy (40%LCT ) oraz triglicerydy kwasów Omega 3, zawierający cynk, 48 g aminokwasów, 150 g glukozy, 6,8 g azotu, o kaloryczności 1265 kcal do podaży drogą żył centralnych o poj. 1250 ml worek 3-komorowy 1250 ml 5 15 worek
2 Worek trójkomorowy do żywienia pozajelitowego z emulsją MCT/LCT oraz triglicerydy kwasów Omega 3, zawierający cynk, 40 g aminokwasów, 80 g glukozy, 5,7 g azotu, o kaloryczności 955 kcal, o poj. ok. 1250ml do podaży drogą żył obwodowych worek 3-komorowy 1250ml 5 15 worek
3 Worek do żywienia pozajelitowego - skład: (aminokwasy +glukoza + emulsja tłuszczowa: średniołańcuchowe triglicerydy (50%MCT), olej sojowy (40%LCT ) oraz triglicerydy kwasów Omega 3, zawierający cynk, 35,0 g aminokwasów, 90 g glukozy, 5 g azotu, o kaloryczności 740 kcal do podaży drogą żył centralnych o poj. 625 ml worek 3-komorowy 625ml 5 15 worek
4 Zbilansowany 10% roztwór aminokwasów z elektrolitami, zawierający 42% aminokwasów niezbędnych oraz 20% aminokwasów o łańcuchach rozgałęzionych, zawierający wzorzec aminokwasów umożliwiający podaż dla dzieci od 3 roku życia, o zawartości azotu =15,8g/l, zawierający fosforany w ilości 10 mmol/l 500 ml roztwór do infuzji 500ml 10 10 but.
5 10% roztwór aminokwasów typu hepa, zawierający 15,3 gN/l, oraz aminokwasów aromatycznych w ilości 8,8% 500 ml roztwór do infuzji 500ml 10 10 but.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 4666,50 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę leków dla Szpitala w Dębnie:
L.P nazwa międzynarodowa postać dawka ilość w opak zapotrz. j.m.
1 Ioversolum r-r do wstrzyk. 350mg jodu/ml but.50ml 25 2 op
2 Ioversolum r-r do wstrzyk. 350mg jodu/ml but.100ml 10 5 op
3 Ioversolum r-r do wstrzyk. 350mg jodu/ml but.200ml 10 5 op
4 Ioversolum r-r do wstrzyk. 350mg jodu/ml but.500ml 10 5 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 32075,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17358,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17358,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17358,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: Forteczna 35-3

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17358,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5544,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5544,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5544,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-3

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5544,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6731,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6731,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6731,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-3

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6731,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część postepowania nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15590,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15590,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15590,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-3

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15590,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część postepowania nie złożono żadnej oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2910,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2910,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2910,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-3,

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2910,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część postepowania nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16061,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16061,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16061,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-3

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16061,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część postepowania nie złożono żadnej oferty

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11002,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11002,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11002,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-3

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11002,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4989,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4989,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4989,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788 00 08 829

7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4989,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34641 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34641 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34641 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34641 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.