Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00372043/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
- 2023/BZP 00384219/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bd10a3b-464a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101529/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa ogumienia i akumulatorów do pojazdów mechanicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/52/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 247473,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – akumulatory:- Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z data produkcji z 2023 roku, w I kategorii oraz spełniać wszystkie wymagania określone w SWZ.
- Nie dopuszcza się zaproponowania akumulatorów o parametrach technicznych wykraczających poza określone wielkości graniczne podane w Formularzu cenowym, w części dotyczącej pojemności akumulatorów.
- Oferowany do dostawy asortyment musi spełniać normę: PN-EN 50342-1:2016 lub równoważną.
- Na oferowany asortyment Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia potwierdzenia dostawy.
- Akumulatory winny być dostarczone wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz o sposobie postępowania w przypadku konieczności zastosowania procedury gwarancyjnej. Karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy.
Szczegółowy opis zamówienia oraz standardy jakościowe, oraz rodzaj i ilość asortymentu, zostały określone w załączniku nr 2 – formularz cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.5.) Wartość części: 55660,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – ogumienie:- Ogumienie winno być fabrycznie nowe (nieużywane, niebieżnikowane), z datą produkcji nie wcześniejszą niż 2023 roku, wysokiej jakości, wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz o sposobie postępowania w przypadku konieczności zastosowania procedury gwarancyjnej,
z gwarancją nie krótszą niż 24 miesiące liczoną od daty odbioru dostawy ogumienia, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zapewniające funkcjonowanie pojazdów mechanicznych zgodnie z parametrami określonymi w specyfikacji.
- Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy.
- W przypadku zamówienia przez Zamawiającego kompletu opon do jednego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opony o takim samym typie bieżnika.
- Dostarczone opony muszą posiadać homologację zgodna z Regulaminem nr 54 EKG ONZ.
- Dostarczony asortyment musi posiadać dokumentację w języku polskim
Szczegółowy opis zamówienia oraz standardy jakościowe, oraz rodzaj i ilość asortymentu, zostały określone w załączniku nr 2 – formularz cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 190878,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - pióra wycieraczek:- Pióra wycieraczek do holownika FORD FLTT 16-4x4 w ilości 4 kpl.:
- Przedmiot zamówienia musi być dostarczony fabrycznie nowy, w opakowaniach producenta, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 482,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – ogumienie III:- Ogumienie do holownika FORD FLTT 16-4x4 w ilości 2 szt.,
- Ogumienie musi być fabrycznie nowe (nieużywane, niebieżnikowane), z datą produkcji nie wcześniejszą niż 2022 roku, wysokiej jakości, wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz o sposobie postępowania w przypadku konieczności zastosowania procedury gwarancyjnej,
z gwarancją nie krótszą niż 24 miesiące liczoną od daty odbioru dostawy ogumienia, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zapewniające funkcjonowanie pojazdów mechanicznych zgodnie z parametrami określonymi w specyfikacji.
- Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opony z danej pozycji formularza cenowego,
o takim samym typie bieżnika.
- Dostarczone opony muszą posiadać homologację zgodna z Regulaminem nr 54 EKG ONZ.
- Dostarczony asortyment musi posiadać dokumentację w języku polskim,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 453,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69895,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69895,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69895,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowo Produkcyjna OLMOT Jerzy Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.4) Miejscowość: Połczyn Zdrój
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69895,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229686,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1713264,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229686,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235790
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229686,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-10
- Dostawa akumulatorów
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- 4WOG.1200-2712.21.2024 Zakup i dostawa części zamiennych, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 9 części
więcej: Akumulatory ołowiowo-kwasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.