eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN - Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN - Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.8.) Numer faksu: +48413038157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN - Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c61c0a-35c3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044255/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rewitalizacja msc. Strawczyn. -Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rewitalizacja miejscowości Strawczyn jest współfinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2517989,68 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1174523,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie – zagospodarowanie terenu.
Przedmiotem zamówienia jest budowa urządzeń sportowych: boiska do siatkówki plażowej, elementów małej architektury: park linowy, siłownia plenerowa, lodowisko całoroczne, plac zabaw dla dzieci, ławki, kosze na śmieci, labirynt (z wyłączeniem gry terenowej i nasadzeń), latarnie, elementy pomocnicze wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym nawierzchnie utwardzane tworzące ciągi pieszo-jezdne i piesze, dostawa i montaż kontenera biurowego z zapleczem sanitarnym dla obsługi oraz wyposażeniem.
Zakres przedmiotu zamówienia:
 Dostawa i montaż kontenera biurowego z zapleczem sanitarnym
 Wiata lodowiska całorocznego
 Elementy małej architektury:
• park linowy,
• szachy terenowe,
• siłownia terenowa,
• przebieralnie,
• plac zabaw dla dzieci,
• stojaki na rowery,
• ławki,
• kosze na śmieci,
• boisko do siatkówki,
• budka ratownika,
• punkty ppoż,
• latarnie autonomiczne,
• labirynt,
 instalacja wodociągowa i kanalizacyjna,
 instalacja elektryczna
 nawierzchnie utwardzane tworzące ciągi pieszo-jezdne i piesze.

KONTENER: Kontener biurowy z zapleczem sanitarnym dla obsługi oraz wyposażeniem. Moduł zawiera w sobie jedno pomieszczenie z aneksem i wydzielony sanitariat. Obiekt kontenerowy do czasowego użytkowania jednak dłuższego niż przewidziane procedurami 180 dni, docelowo zastąpiony zostanie stałym budynkiem zgodnie z pierwotnym projektem. Typowy obiekt kontenerowy, składający się z dwóch modułów o kształcie prostopadłościanu, na jednym długim boku wejście i dwa okna wysokie, każdy. Na bocznych ścianach : na jednej okno małe z docelowego aneksu kuchennego i okno portfenetr od strony przestrzeni głównej. Wyposażenie zgodnie z rysunkiem PW01.4

WIATA LODOWISKO Budynek spełnia funkcję wiaty nad lodowiskiem. Obiekt ma charakter w pełni otwartej altany wkomponowanej w otaczającą zieleń. Wewnątrz znajduje się przestrzeń lodowiska o powierzchni 120 m2 . Budynek wyposażony w bandy dookoła tafli.

ELEMENTY MAŁEJ ARCHITEKTURY
a) Park linowy – 13 drewnianych słupów o wysokości 10 m, ustawionych w pobliżu kontenera biurowego, pozwalające na organizację trzypoziomowego toru linowego o różnych stopniach trudności, zaleca się montaż przez wykonawcę mającego stosowne doświadczenie zarówno w technicznym aspekcie realizacji jak i ustawienia kolejności poszczególnych elementów oraz stopnia ich trudności, w zakres zamówienia wchodzi najłatwiejszy (najniższy) poziom trasy składający się z 12 przeszkód;
b) szachy terenowe i siłownia terenowa – utwardzone placyki w północno wschodniej części terenu. 3 sześciokątne place – skrajny północny z wykonaną w nawierzchni szachownicą terenową o wymiarach pola 50 x50 cm. Figury udostępniane przez obsługę i magazynowane w budynku recepcji. Pozostałe placyki wydzielonymi nawierzchnią bezpieczną strefami do montażu urządzeń siłowni terenowej zakłada się montaż następujących urządzeń: - „biegacz”, ”twister”, „krzesło do wyciskania”, „taichi”. Dobór urządzeń spełniających obowiązujące normy, montaż z zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów;
c) przebieralnie – dwa sześciokątne obiekty wykonane z drewna, niezadaszone, zamykane.
d) plac zabaw dla dzieci – przestrzeń w pobliżu kontenera biurowego, wyposażone w nawierzchnię bezpieczną wyposażona w trzy atrakcje-tory przeszkód dedykowana dla dzieci. Dobór urządzeń spełniających obowiązujące normy, montaż z zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów; W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż urządzeń zgodnie z rys. PAB13 – nr 02, huśtawka podwójna (załącznik „Huśtawka”), karuzela (załącznik „KARUZELA”).
e) elementy małej architektury i dodatkowego wyposażenia towarzyszącego obiektom kubaturowym: -stojaki na rowery -ławki -kosze na śmieci;
f) boisko do siatkówki – boisko do plażowej piłki siatkowej, wymiary normatywne ze strefą bezpieczeństwa 2 m dokoła. Słupki, siatka zgodne z zasadami sportowymi , słupki zabezpieczone okładzinami bezpiecznymi;
g) budka ratownika – miejsce czasowego dyżurowania ratowników zlokalizowane na wydzielonej, istniejącej plaży, konstrukcja drewniana
h) Punkty ppoż – wyznaczone miejsca stałego przechowywania środków gaśniczych przeznaczonych do użycia w przypadku wystąpienia pożaru na polu kampingowym;
i) latarnie autonomiczne – latarnie wyposażone w ogniwa fotowoltaiczne i baterie Uwaga: elementy gotowe do montażu na terenie dostarczone na etapie realizacji spełniać muszą wymogi obowiązujących w tym czasie przepisów i posiadać muszą odpowiednie certyfikaty i dopuszczenia do użytkowania,
j) miejsce na stanowiska handlowe oraz przestrzeń gastronomiczna typu food truck – polegające m.in. na utwardzeniu terenu.
k) labirynt z wyłączeniem gry terenowej oraz nasadzeń.


Drogi wewnętrzne o szer. 3,0m i 5,0m będą wykonane z nawierzchni z kostki betonowej. Wzdłuż drogi wewnętrznej przed budynkami znajdować się będzie parking z 10 stanowiskami do parkowania prostopadłego o wymiarach 2,5 x 5,0m oraz dwa stanowiska dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,75m x 5,0m oraz trzy stanowiska do parkowania równoległego o wymiarach 2,5m x 7,0m. Odcinek drogi wewnętrznej zaczyna się i kończy rondami o jezdni szerokości 5,0m.

UWAGA! Zakres przedmiotu zamówienia został ograniczony m.in.:
1) wyłączono prace konserwacyjne dotyczące szałasu,
2) należy zamontować 3 lampy autonomiczne zamiast 18.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1054523,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie – dostawa wraz z montażem dmuchanych atrakcji

„Wodny tor przeszkód należy wykonać zgodnie z Załącznikiem „DMUCHANE ATRAKCJE”. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż toru wraz z niezbędnym wyposażeniem tj. kapoki dla dzieci w ilości 10 szt. oraz w rozmiarze uniwersalnym w ilości 10 szt.
Sposób nadmuchania atrakcji – należy dostarczyć kompatybilne do zestawu urządzenie akumulatorowe do dobijania ciśnienia.
Zgodnie z załącznikiem do SWZ „Opis atrakcje wodne” Wykonawca ma dostarczyć na moment składania oferty wymienione dokumenty (przedmiotowy środek dowodowy) tj.:
- certyfikat zgodności z normą DIN EN 15649 i/lub ISO 25649 lub równoważny wystawiony przez powołany do tego akredytowany instytut badawczy na każdy opisany w ww. załączniku element;
- atesty i świadectwa dopuszczenia jeśli są wystawione na opisane w ww. załączniku elementy.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 37529100-3 - Zabawki nadmuchiwane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37529000-2 - Zabawki nadmuchiwane i służące do jazdy

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z informacją podaną na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
Część 1. Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie – zagospodarowanie terenu - 1 376 868,03 zł brutto
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5341033,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5341033,12 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWIMSTONE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992752663

7.3.3) Ulica: ul. Joachima Lelewela 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-505

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.