eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Nadzór inwestorski nad poprawą efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nadzór inwestorski nad poprawą efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nadzór inwestorski nad poprawą efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ea2d6db-4acb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029786/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 3 „Efektywna i zielona energia”, działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390701/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi oraz projektowymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III” oraz „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju”.


CZĘŚĆ 1
I. Branża sanitarna
- wymiana grzejników instalacji centralnego ogrzewania w wybranych pomieszczeniach zgodnie z dokumentacją projektową
- wymiana podgrzewacza c.w.u. zgodnie z dokumentacją projektową
- montaż ciepłomierza na instalacji c.o. zgodnie z dokumentacją projektową
- montaż wodomierzy przy istniejących podgrzewaczach c.w.u. zgodnie z dokumentacją projektową

II. Branża elektryczna
Demontaże:
- demontaż istniejącego oświetlenia wewnętrznego i na elewacji
- demontaż instalacji odgromowej
Instalacje projektowane:
- wymiana oświetlania wewnętrznego i na elewacji na energooszczędne
- wykonanie dodatkowego okablowania od puszek rozgałęźnych dla dodatkowych opraw oświetleniowych oraz nowej lokalizacji opraw
Uwaga! Wymianę opraw oświetleniowych na parterze budynku, w piwnicy oraz w pomieszczeniach nr 3.03 (II piętro), 4.03 (III piętro), należy dostosować do nowego rozkładu pomieszczeń. Dla pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku, które zmieniają powierzchnię użytkową, Zamawiający proponuje wykonanie lokalizacji opraw oświetleniowych zgodnie z załącznikiem graficznym - „oświetlenie_parter”
- wymalowanie pomieszczeń po wymianie instalacji elektrycznej
- instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 22,4kW wraz z dokonaniem niezbędnych pomiarów i opinii, celem skutecznego zgłoszenia wykonanej instalacji do Zakładu Energetycznego
W przypadku instalacji fotowoltaicznej Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa określa parametry minimalne dla projektowanych urządzeń (moduły fotowoltaiczne, inwerter). Dopuszcza się zatem zastosowanie urządzeń posiadających lepsze parametry, w tym dopuszcza się również zastosowanie modułów fotowoltaicznych o większej mocy nominalnej, z zastrzeżeniem, że parametry proponowanych modułów nie mogą być gorsze niż określone w dokumentacji projektowej.
- wykonanie instalacji odgromowej na dachu oraz wymiana przewodów odprowadzających, przewodów uziemiających oraz uziomu
- ochrona od porażeń

III. Wykonanie instalacji monitoringu zużycia c.o. oraz c.w.u. wraz z montażem wodomierzy przy istniejących podgrzewaczach c.w.u. oraz ciepłomierza na instalacji c.o.

CZĘŚĆ 2
I. Branża sanitarna
1. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (zaprojektowanie i wykonanie) poprzez:
• wymianę pionów i gałązek instalacji c.o. w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju – zaprojektowanie i wykonanie
• wykonanie elektrycznego ogrzewania podłogowego klatki schodowej w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju - zaprojektowanie i wykonanie

2. Zabezpieczenie przeciwwilgociowe fundamentów budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju poprzez wykonanie drenażu opaskowego oraz odprowadzenia wód opadowych z 3 rur spustowych budynku do istniejącej studni kanalizacji deszczowej – zaprojektowanie i wykonanie (prace należy wykonać podczas realizacji robót związanych z dociepleniem ścian fundamentowych poniżej gruntu)

3. Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, celem dostosowania obiektu do przepisów higieniczno-sanitarnych poprzez zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji, uwzględniającej montaż klimatyzatorów dla wszystkich pomieszczeń biurowych zlokalizowanych w obiekcie wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej dedykowanej dla projektowanej instalacji klimatyzacji - zaprojektowanie i wykonanie

4. Przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie:
- wymiany instalacji elektrycznej na parterze oraz w piwnicy budynku urzędu wraz z gniazdami i przełącznikami,
- wymiany instalacji wewnętrznej wodociągowej w piwnicy budynku,
- montażu instalacji oświetlenia awaryjnego na parterze budynku,
- wykonania instalacji niskoprądowej (komputerowej) na parterze budynku,
- wykonania instalacji awaryjnego zasilania wraz z dostawą i montażem agregatu prądotwórczego,
- doprowadzenie niezbędnych instalacji do pomieszczenia serwerowni wraz z wyposażeniem (3 szafy 42U 600x1200 mm wzmocnione 1,8 tony wykonanej jako ażurowej tył i boki, przód oraz dodatkowo wyposażonej w szynę na 800mm wraz z punktami oświetleniowymi 6x (przód, tył szafy) koryta siatkowe),
- wykonanie nowego pionu kanalizacyjnego i wodociągowego do nowych pomieszczeń socjalnych
- regulacja pionowa studni z kręgów betonowych,
- montaż studni kanalizacyjnych,
- przebudowa sieci alarmowej,
- ewentualna wymiana kabla zasilającego wew. linii zasilającej WLZ.

Nadzorowane zadanie jest dofinansowane:
- w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej
w Gminie Busko-Zdrój - etap III” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 3 „Efektywna i zielona energia”, działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym (Część 1),
- w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju” ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Część 1 i Część 2).

Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach:

• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.


Wykaz obowiązków i zakres czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wskazano w Rozdziale III SWZ oraz w załączniku nr 1 do wzoru Umowy (tj. załącznik nr 2 do SWZ).


Zamawiający informuje, że koszty nadzoru inwestorskiego w zakresie Części 1 są dofinansowane w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 3 „Efektywna i zielona energia”, działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym.

1. Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, Programy Funkcjonalno-Użytkowe oraz zapisy specyfikacji warunków zamówienia;
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami, w tym z wzorem umowy z wykonawcą) dotycząca wyboru wykonawcy robót, dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, Programy Funkcjonalno-Użytkowe - umieszczone są na stronie https://www.umig.busko.pl/ w zakładce „Zamówienia publiczne” pod nazwą zadania:
- Postępowanie: Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju (numer Postępowania: RSID.271.21.2022)
oraz
- Postępowanie: Przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju wraz z zagospodarowaniem terenu w systemie „zaprojektuj i wybuduj” (numer Postępowania: RSID.271.22.2022).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNK BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572954531

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-346

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.